Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرو باید به مصاف برنده بازی استرالیا و امارات برود و شیلی برای دومین دوره متوالی در جام جهانی غایب خواهد بود

مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022 در قاره آمریکای جنوبی به پایان رسید.

طرفداری | در هفته پایانی رقابت‌ها تیم ملی پرو خیلی راحت به آن‌چه که می‌خواست رسید و با حفظ جایگاه پنجم جدول، به پلی‌آف بین قاره‌ای جام جهانی صعود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی پرو در زمین خود با گل‌های جانلوکا لاپادولا و یوشیمار یوتون، دو بر صفر برابر پاراگوئه به برتری رسید و طبق قرعه‌کشی حالا باید به مصاف برنده بازی استرالیا و امارات متحده عربی برود. 

در دیگر مسابقات، شیلی با نتیجه دو بر صفر مقابل اروگوئه شکست خورد تا با 19 امتیاز در رده هفتم جدول قرار گیرد. شیلی که در جام جهانی 2018 هم غایب بود، بازهم نتوانست جواز حضور در جام جهانی را کسب کند. تیم ملی کلمبیا هم با وجود کسب پیروزی یک بر صفر در خانه ونزوئلا، یک امتیاز نسبت به پرو کم آورد و ششم شد تا آن‌ها هم در جام جهانی 2022 غایب باشند. اگر پرو پیروز نمی‌شد، کلمبیا با این پیروزی می‌توانست در رده پنجم جای بگیرد. از قاره آمریکای جنوبی، تیم‌های برزیل، آرژانتین، اکوادور و اروگوئه به شکل مستقیم صعود کردند و پرو هم فرصت دارد در پلی‌آف صعود کند.

جدول نهایی مسابقات مقدماتی قاره آمریکای جنوبی

اخبار داغ 

همسر فوتبالیست مشهور ایرانی در دوبی ملکه شد + عکس حسن روشن: با فرگوسن هم نمی‌ توانیم از مرحله گروهی جام جهانی صعود کنیم ریو فردیناند: رونالدو باید بماند، حتی اگر منچستریونایتد سهمیه لیگ قهرمانان را کسب نکند بازیکنان بزرگی که حتی مقدماتی جام جهانی را هم ندیدند ترنت الکساندر آرنولد: بارسلونا پس از لیورپول دومین تیم محبوب من است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۴۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای صعود به جام جهانی تمام تلاش خود را می کنیم

مجید مرتضایی سرمربی تیم ملی فوتسال افغانستان امروز (شنبه) در یک نشست خبری گفته است: «آسیا باید باور کند که قدرتی به‌نام افغانستان در فوتسال وجود دارد. فردا تمام تلاش خودمان را برای رفتن به جام جهانی می‌کنیم. اگر هم نشد چیزی از ارزش‌های ما کم نمی‌شود، چون تا حالا کارهای بزرگ زیادی را انجام دادیم.»

وی افزوده است: «قرقیزستان تیم خوبی است. آن‌ها مقابل ژاپن نتیجه گرفتند. ما تجربه رویارویی مقابل آن‌ها را در کافا داریم، اما این تیم قرقیزستان تیمی متفاوت است.»

سرمربی تیم ملی افغانستان تصریح کرد: «بازیکنانم مدت هاست تمرینات سخت و فشرده را سپری می‌کنند و ما با بازی کردن در شرایط سخت و حساس عادت داریم.»

قابل ذکر است که تیم ملی فوتسال افغانستان روز گذشته با نتیجه ۵ بر ۳ مقابل تیم ملی عراق پیروز شد.

تیم قرقیزستان نیز با پیروزی در برابر ویتنام به این مرحله مسابقات دست یافته است.

افغانستان فرصت دارد تا با پیروزی مقابل قرقیزستان به جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ صعود کند.

 افغانستان فردا ساعت 9:30 صبح به وقت کابل 8:30 به وقت تهران به مصاف قرقیزستان می‌رود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • (ویدئو) گزارش دیدنی فیروز مشعوف از صعود افغانستان به جام جهانی
  • با تنها ۷ بازی؛ صعود لیونل مسی به صدر جدول برترین گلزنان MLS
  • مرتضایی: تجربه بازی های تدارکاتی به تیم ملی افغانستان کمک کرد
  • واکنش AFC به صعود افغانستان به جام جهانی فوتسال
  • پای نفت برای صعود قیمت بسته می‌شود
  • برای صعود به جام جهانی تمام تلاش خود را می کنیم
  • ناکامی دو ملی‌پوش شمشیربازی در کسب سهمیه المپیک
  • ناکامی شمشیرباز اپه ایران در گرفتن سهمیه المپیک پاریس
  • کاپیتان مس: آرامش نویدکیا عامل نتایج ماست
  • ناکامی هندبالیست های قم از صعود به لیگ دسته اول کشور