Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار قزوین با بیان اینکه نسبت به بعضی استعلامات در موضوع شهرک اندیشه انتقاد داریم گفت: بعضی از این استعلامات کار را سخت کرده است بنابراین باید ابتدا پاسخ مثبتی از وزارت جهاد کشاورزی بگیریم تا بتوانیم مشکلات این شهرک را برطرف کنیم. - اخبار استانها -

محمدمهدی اعلایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین، درباره وضعیت رسیدگی به مشکلات تعاونی‌های مسکن استان در کارگروه ویژه استانداری اظهار داشت: نمی‌توان انتظار داشت مسائلی که در 20 سال برای تعاونی‌های ایجاد شده، در 2 ماه برطرف شود ضمن اینکه خیلی از مسائل و مشکلات تعاونی‌ها مسائل حقوقی و قضایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه جامعه آماری قابل توجهی گرفتار مسائل و مشکلات تعاونی‌ها بودند، رفع مشکلات این تعاونی‌ها را در دستور کار قرار دادیم تا این معضلات در سایه جدیت مدیران ذی‌ربط پیگیری شود. البته رفع مشکلات بعضی از این تعاونی‌ها نیاز به تصمیمات دولت دارد که ما باید درباره آن تصمیم بگیریم و البته بنا هم نیست که این مشکلات دائمی باشند.

اعلایی ادامه داد: بعد از این تکلیفی که به عهده معاونت عمرانی گذاشتیم، جلسات متعددی توسط دستگاه‌های اجرایی و قضایی برگزار شد و پیگیری‌های زیادی هم صورت گرفته است. حتی دادستان قزوین اعلام آمادگی کردند که اگر جایی لازم باشد در نقش مدعی‌العموم وارد شده و دستور قضایی صادر کنند و طبیعی است که این مراحل باید مسیر خودشان را طی کنند.

چرا رفع مشکل شهرک اندیشه زمانبر شد؟

استاندار قزوین درباره زمان‌بر شدن نامه‌نگاری بین کارگروه ویژه و وزارت جهاد کشاورزی برای رفع مشکل تغییر کاربری بخش 15 هکتاری شهرک اندیشه گفت: به هر حال در این نامه به وزارت جهاد پای میلیاردها تومان پول در میان است و این‌طور نیست که بگوییم ما یک چیزی می‌نویسند و آنها جواب می‌دهند. به هر حال این موضوع در حال بررسی است.

اعلایی افزود: با این حال نامه‌ای در مورد تغییر کاربری اراضی بخش 15 هکتاری نوشته شده و به وزارت جهاد ارسال شده است. به هر حال کسی که باید این نامه را امضا کرده و پاسخ آن را بدهد، دارای مسئولیت‌های قانونی و مدیریتی است.

دادستان قزوین: پرونده شهرک اندیشه به کمیسیون تبصره یک ماده یک ارجاع می‌شودداستان ادامه‌دار شهرک اندیشه قزوین / پرونده شهرک به کمیسیون امور زیربنایی ارجاع شدادامه پیگیری تسنیم|‌ضرب‌الااجل 10روزه دادگستری برای تعیین سهم شهرداری قزوین در شهرک اندیشه

وی با تأکید بر اینکه نسبت به بعضی استعلامات در موضوع شهرک اندیشه انتقاد داریم، تصریح کرد: بعضی از این استعلامات کار ما را سخت کرده است. برای نمونه در موضوعی که نیاز نبوده از وزارت جهاد کشاورزی استعلام شود، این کار انجام شده و حالا مسئله جدیدی به وجود آورده است. بنابراین باید بتوانیم ابتدا پاسخ مثبتی از وزارت جهاد کشاورزی بگیریم تا بتوانیم مشکلات این شهرک را برطرف کنیم.

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای اسلامی قزوین استانداری قزوین کشاورزی شورای اسلامی قزوین استانداری قزوین کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی شهرک اندیشه تعاونی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۴۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از توقفگاه خودرو‌های سنگین شهرک دانش، به زودی

عرشیان معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری و وثوق نیا مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین از روند احداث توقفگاه خودرو‌های سنگین شهرک دانش بازدید کردند.

توقفگاه به ابعاد ۲۷ هزار متر مربع در انتهای بلوار فرهنگ در شهرک دانش توسط سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین در حال احداث است و به زودی به بهره برداری می‌رسد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • انتقاد غیرمنصفانه، شجاعت مدیران را سلب می‌کند
  • بی‌عدالتی‌ها پتروشیمی‌ها در حق مردم استان بوشهر پذیرفتنی نیست
  • هشدار استاندار قم نسبت به کم کاری برخی از مدیران
  • تاسیس انجمن در جهت کاهش آسیب اجتماعی در بین دانش‌آموزان
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان قزوین 
  • پروژه قزوین- الموت در تابستان امسال به بهره برداری می‌رسد
  • بررسی مسائل و مشکلات تولیدکنندگان شهرستان فیروزکوه
  • بهره برداری از توقفگاه خودرو‌های سنگین شهرک دانش، به زودی
  • بهره برداری از پروژه قزوین - الموت در اوایل تابستان امسال
  • انتقاد دبیر کل حزب مجمع ایثارگران از حذف اندیشه و تصاویر امام