Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمدمهدی اعلایی روز سه شنبه در ستاد هماهنگی خدمات سفر کشور که به صورت ارتباط بر خط با حضور برخی از استانداران کشور و به ریاست مخبر معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، اظهار داشت:  در استان قزوین تمامی دستگاه های مرتبط با حوزه سفر نقش آفرینی ویژه ای داشتند و از اینکه این همگرایی و تلاش شبانه روزی در راستای شادمانی و شعف مردم است بسیار خرسند هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: استان قزوین در ایام نوروز و در مناسبت های مختلف پذیرای گردشگران داخلی و خارجی است و با توجه به جاذبه های تاریخی و طبیعی‌ موجود در استان که روز به روز به جامعه شناسایی می شود با رشد قابل توجه گردشگران روبه رو هستیم.

استاندار قزوین گفت: برنامه ریزی می کنیم در دولت سیزدهم زیرساخت های مناسبی در حوزه گردشگری ایجاد کنیم تا بدین وسیله حضور گردشگران در استان منجر به شکوفایی اقتصادی استان شود.

نماینده عالی دولت در استان اضافه کرد: در ایام نوروز در حوزه گردشگری و بازدید اماکن نسبت به سال ۹۸ بیش از ۳۶ درصد و در اقامت ۱۹ درصد افزایش داشته ایم که عدد قابل توجهی است و به دنبال افزایش هرچه بیشتر آن خواهیم رفت.

اعلایی اظهار داشت: در استان قزوین تردد به شکل قابل توجهی زیاد است و ۱۴ میلیون و ۴۸۰ هزار تردد به ثبت رسیده که نسبت به سال گذشته نزدیک به ۴۰ درصد افزایش داشته است، البته خوشبختانه ۸۰ درصد کاهش تصادفات جاده ای که مورد تأکید مجموعه دولت هم بوده است به ثبت رسیده که بسیار مطلوب ارزیابی می شود.

وی گفت: دلیل این کاهش حضور جدی تری پلیس در نقاط حادثه خیز و ابتکار استان در زمینه استفاده از همیاران جهادی پلیس است که بسیار موثر بوده است و برنامه ریزی می شود تا این رویکرد در تمامی ایام سال اجرایی شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: نقاط حادثه اماکن گردشگری شکوفایی اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۴۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش قابل توجه درآمد اینترمیامی پس از حضور مسی

مدیر باشگاه اینترمیامی از افزایش درآمد این باشگاه با آمدن لیونل مسی خبر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، خاویر آسنسی گفت: مسی شما را به سطح بعدی می‌برد و افزایش درآمدهای باشگاه چشمگیر است. از موقعیت خود بسیار راضی هستیم و به تیم و کار انجام شده افتخار می‌کنیم. تنها چیزی که باقی می‌ماند، توسعه تیم است.

مدیر باشگاه اینترمیامی اظهار داشت: از زمانی که لیونل مسی آمد، از تیمی با بودجه 60 میلیونی به 125 یا 130 میلیون دلار رسیدیم، امسال انتظار دارم گردش مالی ما 200 میلیون یا بیشتر باشد.

لیونل مسی بازیکن ماه MLS شد

مسی در جولای 2023 به عنوان بازیکن آزاد از پی‌اس‌جی به اینتر میامی رفت و قراردادش تا دسامبر 2025 اعتبار دارد. مسی در این فصل 10 بازی انجام داده، 11 گل به ثمر رسانده و 6 پاس گل داده است. پس از 11 هفته، اینترمیامی با 21 امتیاز صدرنشین جدول رده‌بندی کنفرانس شرق لیگ برتر آمریکا (MLS) است.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • فراهم کردن قابلیت ارائه خدمات سفر و گردشگری به زبان انگلیسی در شهر اصفهان
  • ۶۵ درصد مخازن سد‌های کشور پر شده است
  • جیب‌بُرترین شهر و کشور اروپایی
  • افزایش ۸۰ درصدی ارزش صادرات سمنان در سال جدید
  •  جیب‌بُرترین شهرهای اروپا برای گردشگران کدام‌ها هستند؟
  • صادرات استان زنجان صعودی شد
  • افزایش ۱۲ درصدی حجم ذخایر سد‌های استان اردبیل
  • افزایش ۱۶ درصدی تولید فولاد ایران در فصل نخست ۲۰۲۴
  • افزایش قابل توجه درآمد اینترمیامی پس از حضور مسی