Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی گفت: ابتلا به کرونا طی سه روز گذشته در استان، روند افزایشی قابل توجهی داشته و ۲۱۵ درصد رشد نسبت به سه روز پیش از آن داشته است.

به گزارش ایران آنلاین به نقل از ایرنا، محمدامین ولی‌زاد افزود: در سه روز اخیر متوسط روزانه ابتلا به کرونا در استان، به ۱۰۳ نفر رسیده در حالی که این رقم در سه روز پیش از آن، ۴۸ نفر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه  کرد: بیشترین تعداد ابتلای به کرونا طی ۱۵ روز گذشته مربوط به هشتم فروردین ماه بود که به ۱۱۸ نفر رسید.

وی اظهار کرد: به دنبال افزایش مبتلایان و بستری شدگان ناشی از کرونا در آذربایجان غربی، کل بستری شدگان سندرم حاد تنفسی در استان به ۲۶۹ نفر رسید که ۳۹ نفر بیشتر از چهارم فروردین ماه جاری است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی ادامه داد: بستری شدگان در بخش آی سی یو کرونا در استان نیز که دورقمی شده بود، دوباره از ۱۰۰ نفر در استان فراتر رفته و طبق آخرین آمار، ۱۰۳ نفر در این مراکز بستری هستند.

ولی زاد گفت: همچنین ۲۶ نفر با استفاده از دستگاه ونتیلاتور در آذربایجان غربی تنفس می کنند.

وی با اشاره به فوت سه نفر بر اثر ابتلا به کرونا در آذربایجان غربی طی ۲۴ ساعت گذشته افزود: با اضافه شدن این تعداد، کل فوتی های بیماری کووید ۱۹ در استان به هفت هزار و ۵۲۵ نفر رسید.

تاکنون بیش از ۳۵۵ هزار نفر در آذربایجان غربی به کرونا مبتلا شده اند که بیش از ۱۰ درصد مردم استان را شامل می شود.

از کل مبتلایان به کرونا در آذربایجان غربی، حدود ۲.۱ درصد جان خود را از دست داده اند که بیش از ۲ نفر در هر هزار نفر جمعیت استان را شامل می شود.

/انتهای پیام

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: کرونا در آذربایجان غربی سه روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۴۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوط پربارش‌ترین شهر آذربایجان‌غربی در ۲۴ ساعت گذشته بود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،مهدی کریمی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته بارش های خوبی را از شمال و جنوب استان ثبت کرده ایم به طوری که بعد از شوط، ۱۲ میلی‌متر بارندگی از خوی و ۱۰ میلی متر نیز از پیرانشهر گزارش شد.

وی اضافه کرد: همچنین ۹.۶ میلی‌متر از سلماس، ۸.۵ میلی متر از ماکو، ۶ میلی متر از سردشت، ۵.۷ میلی متر از چایپاره و ۳.۴ میلی متر از پلدشت ثبت بارندگی داشته ایم.

وی با بیان اینکه در سایر شهرهای استان هم بارشهایی ثبت شده است، اظهار کرد: میزان بارندگی ها در خود شهر ارومیه کمتر از یک میلی متر بود ولی در مناطق انزل و باری حدود سه میلی متر بارندگی ثبت شد.

دیگر خبرها

  • وضعیت مخازن سد حوضه‌های آبریز دریاچه ارومیه و ارس
  • ۷۱ درصد از حجم سدهای آذربایجان‌غربی پر آب است
  • ۷۱ درصد از حجم سد‌های آذربایجان‌غربی پر آب است
  • هشدار بارش‌های شدید در ۱۷ استان
  • هواشناسی ایران۱۴۰۳/۰۲/۱۷؛هشدار بارش‌های شدید در ۱۷ استان
  • هشدار وقوع سیل برای روزهای آینده
  • هشدار نارنجی؛ آماده‌باش مدیریت بحران برای ۱۸ استان
  • هشدار وقوع سیل برای روزهای آینده در بیش از ۱۵ استان کشور
  • هشدار سیل و طوفان و تگرگ به ۱۸ استان | تهران در خطر بارش‌های سیل‌آسا
  • شوط پربارش‌ترین شهر آذربایجان‌غربی در ۲۴ ساعت گذشته بود