Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@23:35:00 GMT

مصوبات شورای‌عالی معادن لازم الاجراست

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۷۴۵۷۴

مصوبات شورای‌عالی معادن لازم الاجراست

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، "رضا محتشمی‌پور" در گردهمایی مدیران ارشد وزارت صمت تأکید کرد: دریافت حقوق دولتی برای وزارت صنعت، معدن و تجارت ابزار ارزیابی است و امسال در محاسبه حقوق دولتی به رویکرد سازمان نظام مهندسی معدن، توجه خواهیم داشت.

وی افزود: مراجعه به دفاتر و صورت‌های مالی واحدهای معدنی و شرکت‌ها جزو شاخص‌های شفافیت است و این واحدها باید فاکتورهای رسمی صادر کرده و به‌طور حتم در سامانه جامع تجارت ثبت نام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون معادن و فرآوری مواد وزارت صمت بیان‌داشت: حدود قانونی تفویض اختیارات به استان‌ها باید از سوی سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌ها رعایت شود و خارج از اختیارات موجود، اقدامی صورت نگیرد.

محتشمی‌پور تصریح کرد: در ورود واحد معدنی به بورس، هیچ‌گونه قاعده‌ای خارج از ضوابط قانونی بورس نباید اعمال شود.

وی اضافه کرد: امسال تعیین تکلیف پروانه‌های بهره‌برداری معادن در دستور کار ویژه معاونت معادن و فراوری مواد وزارت صمت قرار دارد و از سازمان‌های استانی درخواست داریم پروانه‌های ابطالی را تمدید نکنند.

کد خبر 5455855 محمدحسین سیف اللهی مقدم

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت معدن تحريم اقتصادي روسيه بورس قیمت نفت جنگ اوکراین بانک مرکزی ایران وزارت جهاد کشاورزی وزارت راه و شهرسازی بحران اوکراین بانک مرکزی سید احسان خاندوزی جواد اوجی روسیه قیمت دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۴۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر صنعت معدن و تجارت شامگاه دوشنبه وارد اراک شد

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس علی آبادی وزیر صنعت معدن و تجارت کابینه سیزدهم، شامگاه دوشنبه وارد استان مرکزی، پایتخت صنعتی کشور شد و در شهرستان اراک، در پاویون مورد استقبال رسمی استاندار مرکزی، مسؤولان استانی و شهرستانی قرار گرفت.

در این سفر قرار است امروز سه شنبه وزیر در سی و دومین همایش بین‌المللی مهندسی مکانیک در دانشگاه صنعتی اراک حضور پیدا کنند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه سفر خود با فعالین اقتصادی و تشکل‌های حوزه صنعت نشست خواهد داشت و از شرکت دانش بنیان انرژی صنعت خاورمیانه در اراک، بازدید می‌کند.

کد خبر 6098853

دیگر خبرها

  • مهلت مزایده عمومی ۲۸۹ معدن آذربایجان غربی تمدید شد
  • ثبت بیش از ۲۰۰ هزار شرکت تعاونی در سیستان و بلوچستان
  • تمدید مهلت مزایده عمومی ۲۸۹ معدن آذربایجان غربی
  • سند آمایش و نقشه راه معادن مازندران تدوین شود
  • وجود ۲۰۰ معدن فعال در کردستان
  • وزیر صنعت معدن و تجارت شامگاه دوشنبه وارد اراک شد
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری صادر شد+ سند
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری با عمر کمتر از پنج سال صادر شد
  • صدور مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری دست دوم
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری صادر شد