Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا رضایی در بازدید از فرودگاه بین‌المللی شهدای جهرم گفت: زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های برقراری پرواز‌های بین‌المللی در فرودگاه جهرم با توجه به مصوبه دولت آماده شده و فرودگاه جهرم در خطوط هوایی بین المللی به عنوان مرز هوایی قرار گرفته است و همه موارد مورد نیاز این پرواز‌ها تکمیل خواهد شد.

به گفته او، راهکار‌های مناسب توسعه و افزایش طول باند تدوین شده و بزودی عملیات اجرایی افزایش طول و تعریض پهنای باند انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم شهرستان‌های جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی گفت: ساختمان هواشناسی فرودگاه در حال ساخت است که در روند احداث این ساختمان نیز تسریع خواهد شد.

او گفت: درحال حاضر چهار روز در هفته روز‌های شنبه، دوشنبه، چهارشنبه و پنجشنبه پرواز‌های جهرم به تهران و بالعکس با حضور دو ایرلاین برقرار است و استقبال خوبی از این پرواز‌ها می‌شود.

راضایی گفت: کمرگ فرودگاه جهرم احداث می‌شود و پرواز‌های باربری و کارگو در این فرودگاه دایر خواهد شد و تجهیزات ایمنی و آتشنشانی و همچنین ایستگاه سوخت‌گیری در فرودگاه جهرم مستقر است.

به گفته این مقام مسئول، پس از افتتاح سالن مجهز پرواز‌های داخلی، احداث سالن پرواز‌های بین المللی نیز در دستورکار قرار گرفته و ساخت آن عملیاتی می‌شود.

او گفت: در سفری که با حضور وزیر راه و شهرسازی به عراق داشتیم، طراحی جدیدی به منظور خطوط پرواز به سمت کشور عراق پیش‌بینی شد که قبلاً می‌بایست پرواز از سمت مرز مهران انجام می‌شد و با طراحی جدید زمان پرواز از جهرم با تقلیل ۱۰۰۰ کیلومتری خط هوایی به زیر یک ساعت کاهش می‌یابد.

نماینده مردم شهرستان‌های جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی گفت: این کاهش مسافت و زمان پرواز هم در کاهش قیمت بلیط تاثیر خواهد داشت هم برای مصرف سوخت و پرواز ایرلاین‌ها سودمند است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پروازهای خارجی فرودگاه بین المللی جهرم خردادماه 1401 فرودگاه جهرم بین المللی پرواز ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۴۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر مسیر پرواز تهران-زاهدان-مشهد

مسیر پرواز تهران_زاهدان_مشهد تغییر کرد.

روابط عمومی فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان اعلام کرد: پرواز تهران - زاهدان - مشهد ساعت ۱۹:۰۵ امشب بعلت رگبار شدید باران، تگرگ و رعد و برق از ۴۰ مایلی جنوب غربی زاهدان به فرودگاه کرمان رفت.

دیگر خبرها

  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد از امروز
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛شنبه هشتم اردیبهشت
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان(۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۷ اردیبهشت
  • تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان
  • تغییر مسیر پرواز تهران-زاهدان-مشهد
  • برنامه پروازهای فرودگاه بین المللی ارومیه در ششم اردیبهشت
  • آمادگی هما برای انجام پرواز حج عمره از فرودگاه بندرعباس
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول