Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارخانه تولید خوراک دام، طیور و آبزیان شرکت فردوس دانه آرتای شهرستان میاندوآب، با حضور استاندار آذربایجان غربی و جمعی از مسئولین استان و شهرستان، با سرمایه گذاری حدود ۱۰۰ میلیارد تومان در روستای اوچ تپه به بهره برداری رسید و ساخت سیلوی ذخیره سازی نهاده‌های دامی این کارخانه نیز با ظرفیت بالای ۱۰۰ هزار تن  آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرستان میاندوآب با دارا بودن ۵۸۰ هزار رأس دام سبک و ۸۳ هزار دام سنگین، از قطب‌های مهم دامپروری استان به شمار می رود و تولید و تامین نهاده‌های دامی از ضروریات و اولویت‌های جهاد کشاورزی در این شهرستان می‌باشد.

کارخانه تولید خوراک دام، طیور و آبزیان میاندوآب با ظرفیت تولید ۱۰۰ هزار تن در سال، از کارخانه‌های راکد شهرستان بود که در سال ۱۳۸۹ در زمینی به مساحت ۳ هکتار احداث شده و با احیا و بهره برداری از این واحد تولیدی، علاوه بر امکان تولید و تامین نهاده‌های دامی شهرستان، برای ۳۰ نفر به صورت مستقیم و ۸۵ نفر به طور غیرمستقیم زمینه اشتغال فراهم می‌شود.

احیای واحد‌های راکد را با جدیت پیگیری می‌کنم/ ۹۸ واحد راکد و نیمه فعال استان به چرخه تولید بازگشتند

استاندار آذربایجان غربی در مراسم افتتاح  کارخانه تولید خوراک دام، طیور و آبزیان میاندوآب گفت: احیای واحد‌های راکد و نیمه فعال در استان را امسال نیز همانند سال گذشته با جدیت پیگیری می‌کنم.

محمدصادق معتمدیان در زمینه برنامه های دولت سیزدهم برای احیای واحد‌های راکد و نیمه فعال در کشور گفت: در سال گذشته با برنامه ریزى، رفع موانع و مشکلات و حمایت از واحد‌های راکد، ۹۸ واحد راکد و نیمه فعال استان به چرخه تولید بازگشتند.

وی می گوید: احیای واحد‌های راکد می‌تواند در ایجاد فرصت‌های اشتغال، افزایش تولید و درآمد مردم موثر باشد و ما در سال جاری روند کمک به احیای واحد‌های راکد در استان را شتاب می‌دهیم.

معتمدیان همچنین از برنامه ریزی برای ارتباط برخط جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در سال‌جاری خبر داد و گفت: برای افزایش ارتباط با مدیران واحد‌های تولیدی و صنعتی، در شهرستان‌های استان ارتباط بر خط برنامه ریزی می‌شود.

استاندار آذربایجان غربی می گوید:  تحقق شعار "تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین" مقام معظم رهبری در راس برنامه‌های استان قرار دارد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانش بنیان اشتغال آفرین میاندوآب آذربایجان غربی خوراک دام کارخانه تولید خوراک دام احیای واحد های راکد راکد و نیمه فعال آذربایجان غربی طیور و آبزیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۴۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال

درویشعلی حسن زاده به مناسبت روز کارگر در بازدید از چند واحد تولیدی در علی آباد کتول گفت: ۲۳۰ واحد تولیدی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد در استان در دست ساخت قرار دارد که تا پایان سال با حمایت همه جانبه یکصد واحد از این تعداد تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی همچنین با اشاره به مطالبات تولید کنندگان در بحث افزایش طرح توسعه واحد‌های تولیدی افزود: این امر به طور جدی در دستور کار اداره صمت استان قرار دارد.

مدیر کل صمت استان افزود: سال گذشته ۳۵ واحد غیر فعال در سطح استان گلستان دوباره راه اندازی شد که برای بیش از ۴۸۰ نفر زمینه اشتغال پایدار ایجاد کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۸۷ واحد صنعتی نیمه فعال و راکد به چرخه تولید بازگشتند
  • بهره برداری از ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • احیای ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • احیای واحدهای راکد دشتستان در دستور کار است
  • پلمب کارخانه خوراک دام و طیور متخلف در سبزوار
  • احیای ۲۳۹ واحد راکد کشاورزی در لرستان
  • هشدار جایگزینی گندم تولیدی در واحد‌های خوراک دام و طیور
  • هشدار جایگزینی گندم تولیدی در واحدهای خوراک دام و طیور
  • بهره‌برداری خط دوم کارخانه سیمان رزن در سال آینده
  • احیای واحدهای راکد در آذربایجان‌غربی