Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، مهدی دهرویه امروز در نشست مشترک با علما و مسوولان بخش داشلی‌برون، ضمن تاکید بر ضرورت اطلاع‌رسانی علمای بخش داشلی‌برون در خصوص واکسیناسیون پیشگیری از کرونا اظهار کرد : واکسیناسیون رهبر معظم انقلاب اسلامی و علما، یک اتمام حجتی بود، بر لزوم واکسیناسیون و این باید سرلوحه کار ما قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تشکر از حضور روحانیت در منطقه گفت: روحانیت به خاطر نقشی که در رهنمود و مدیریت مردم دارند حلقه اتصال خوبی بین مردم و مسوولان هستند.و باید مطالبه‌گری درست را به مردم بیاموزند.

سرپرست فرمانداری شهرستان گنبدکاووس بر مشارکت و همکاری همه علمای بخش در زمینه اهمیت تزریق دُز سوم و دُزهای بعدی واکسن تاکید کرد و با اشاره اینکه ۸۰ درصد مرگ و میرهای کرونا در شهرستان مربوط به واکسن نزده‌ها است، خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات در امر واکسیناسیون، به تبلیغات ضد واکسن بر می‌گردد ولی با توجه به اینکه واکسن ایرانی هم تولید می‌شود از این‌رو برای رسیدن به حد مناسبی از مصونیت، واکسیناسیون همه افراد فارغ از تمام دغدغه‌های شخصی لازم و ضروری به نظر می‌رسد، چرا که اگر همه ایمن نباشند، هیچ‌کس ایمن نخواهد بود.

* ‍  بازارچه مرزی، بوم‌گردی و تالاب‌ها از ظرفیت‌های مغفول مانده بخش داشلی‌برون است

دهرویه بازارچه مرزی، بومگردی و تالابها را از ظرفیتهای مغفول مانده در بخش عنوان کرد و بر احصاء اولویتهای بخش داشلی برون و تلاش برای تحقق انها تاکید کرد و با اشاره به ۱۷ سفر استانی هیئت دولت وایجاد بارقه امید در دل مردم گفت: دولت به بخش داشلی برون اهتمام ویژه ای دارد و حضور رییس جمور موید این اهمیت است.
نورالله بابایی نژاد بخشدار داشلی برون نیز در این جلسه با اشاره به آغاز بکار منطقه آزاد ، شهر شدن کرندو رونق شهر اینچه برون و راه آهن را از ظرفیتهای، بزرگترین بخش استان گلستان دانست که نویدبخش اتفاقات خوبی در این منطقه خواهد بود.

منبع: فارس

کلیدواژه: بخش داشلی برون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۴۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار افزایش ابتلا به سرخک در رفسنجان

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان، علیرضا عرب علیدوستی در این باره گفت: با توجه به نزدیکی کرمان به استان سیستان‌ و بلوچستان و مرزهای جنوبی و شرقی، واکسن سرخک ۶ ماهگی به واکسیناسیون روتین(معمول) کودکان اضافه شده  وخانواده‌هایی که فرزند زیر پنج سال دارند و به هر علت واکسن سرخک را دریافت نکرده اند، تزریق آن را به تعویق انداخته‌اند یا حتی از دریافت آن مطمئن نیستند، باید به نزدیک‌ترین مرکز بهداشتی درمانی مراجعه و از واکسیناسیون فرزندشان اطمینان حاصل کنند.

رییس مرکز بهداشت رفسنجان از شهروندان خواست اهمیت واکسیناسیون فرزندان خود را جدی بگیرند و آن را به تعویق نیاندازند؛ همچنین در صورت مواجهه فرد بیمار و مشکوک به سرخک فوری به مرکز خدمات جامع سلامت امام علی(ع) جهت انجام نمونه‌گیری مراجعه کنند.

وی خاطرنشان کرد: سرخک سرایت‌پذیری بالایی دارد و واکسینه نکردن به‌موقع فرزندان، سلامت آنان را به خطر جدی می‌اندازد، بنابراین خانواده‌ها واکسیناسیون فرزندان خود علیه این بیماری را در ۱۲ و ۱۸ ماهگی (واکسن MMR) به تعویق نیاندازید.

سرخک بیماری ویروسی مسری است که از طریق ذرات معلق در هوا و تماس با ترشحات فرد بیمار سرایت می‌کند و علائم این بیماری شامل تب، بثورات پوستی، التهاب، قرمزی پشت گوش، خستگی، ضعف و بی‌حالی نمایان می شود.

 

دیگر خبرها

  • کاهش ۳ درصدی حوادث منجر به فوت در استان اصفهان/ ۵۰ درصد فوتی‌های کشور مربوط به بخش ساختمان
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • هشدار افزایش ابتلا به سرخک در رفسنجان
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • پیشگیری از دومیلیون مرگ کودکان با استفاده واکسن‌های موجود
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان