Web Analytics Made Easy - Statcounter

حزب‌الله لبنان ضمن ستایش عملیات استشهادی اخیر فلسطینیان در تل‌آویو اعلام کرد که هیچ جای امنی برای اشغالگران در فلسطین وجود ندارد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای عملیات استشهادی فلسطینیان در شرق تل‌آویو را ستوده و اعلام کرد، بر ملت فلسطین و مجاهدان قهرمان آن که ضربه محکمی به دشمن صهیونیستی در قلب اراضی اشغالی وارد کردند درود می‌فرستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این بیانیه آمده است، این عملیات شجاعانه فلسطینیان ثابت کرد که در هیچ نقطه از خاک پاک فلسطین جای امنی برای شهرک‌نشینان و نظامیان رژیم اشغالگر وجود ندارد.

حزب الله افزود،عملیات‌های پیاپی مقاومت در فلسطین تایید می‌کند که مردم این سرزمین مصمم به دفاع از خود و آزادسازی سرزمینشان هستند.

در ادامه بیانیه حزب الله لبنان به نشست خائنانه برخی کشورهای سازشکار عربی با رژیم صهیونیستی در منطقه النقب واقع در جنوب فلسطین اشغالی اشاره شده و آمده است که این نشست‌های خائنانه و اجلاس‌های عادی سازی نمی‌تواند هیچ‌گونه امنیتی برای دشمن صهیونیستی به ارمغان بیاورد و تصمیم ملت فلسطین و همه آزادگان جهان برای ادامه جهاد و مقاومت تا نابودی موجودیت نژادپرست صهیونیستی را تغییر نخواهد داد.

در پی عملیات استشهادی در نزدیکی تل‌آویو که به کشته و زخمی شدن چندین صهیونیست منجر شد، ارتش اسرائیل آماده‌باش سراسری در سراسر سرزمین‌های اشغالی اعلام کرد.

حماس: پاسخ به جنایات اشغالگران حق مشروع ملت فلسطین استگروه‌های فلسطینی عملیات استشهادی در نزدیکی تل‌آویو را تبریک گفتندآماده‌باش پلیس رژیم صهیونیستی در بالاترین سطح/ نشست اضطراری بنت با مسئولان امنیتی/ هلاکت یک پلیس صهیونیست در عملیات تل آویو

شامگاه سه‌شنبه در پی وقوع تیراندازی در بنی براک در شرق تل‌آویو 5 صهیونیست کشته و 6 تن دیگر زخمی شدند.

منابع خبری رژیم صهیونیستی اعلام کردند که یکی از نیروهای پلیس در عملیات تیراندازی امشب در تل آویو کشته شد.

بعد از این عملیات همچنین پلیس رژیم صهیونیستی به حالت آماده‌باش کامل درآمد و هزاران نفر از نیروهای ذخیره هم فراخوانده شدند تا در مناطق مختلف مستقر شوند.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در پی عملیات تل آویو، برای اولین بار از زمان نبرد شمشیر قدس، رئیس پلیس این رژیم دستور داده سطح آماده‌باش نیروهای پلیس به بالاترین سطح افزایش یابد.

گروه‌های مختلف فلسطینی در بیانیه‌هایی این عملیات را تبریک گفتند.

عملیات‌های استشهادی مستمر فلسطینیان در سراسر اراضی اشغالی به ویژه هم‌زمان با برگزاری اجلاس خائنانه در منطقه النقب نگرانی صهیونیست‌ها را برانگیخته و از انفجار اوضاع در ماه رمضان و در آستانه سالگرد نبرد شمشیر قدس به شدت هراس دارند.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حزب الله لبنان فلسطین حزب الله لبنان فلسطین عملیات استشهادی رژیم صهیونیستی حزب الله تل آویو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۴۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان + عکس

به گزارش پایگاه خبری "العهد"، حزب‌الله اعلام کرد که «فرج‌الله علی حمود» ملقب به «ساجد» از اعضای این جنبش در راه قدس به شهادت رسیده است.

براساس این گزارش وی از ساکنان دهستان «کفرکلا» در جنوب لبنان بود که در بمباران رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان به شهادت رسیده است.

ساعاتی پیش از این نیز رژیم صهیونیستی با حمله به یک خودروی شخصی، دو فرمانده نیرو‌های فجر شاخه نظامی جماعت اسلامی لبنان به نام‌های مصعب و بلال خلف را به شهادت رساند.

شبکه خبری المیادین شامگاه جمعه گزارش داد که رژیم صهیونیستی با یک فروند پهپاد، یک خودروی غیر نظامی را در البقاع غربی در شرق لبنان هدف قرار داده است.

تصاویری که منتشر شده نشان می‌دهد که این خودرو کامل سوخته است.

به دنبال این اقدام صهیونیست‌ها، حزب الله در اقدامی تلافی‌جویانه، حدود ۳۰ موشک از جنوب لبنان به سمت مناطق شمالی جولان اشغالی شلیک کرد.

همچنین حزب الله لبنان از گیر افتادن کاروان نظامی اسرائیلی در نزدیکی پایگاه رویسات العلم در شمال فلسطین اشغالی در کمین این گروه مقاومت خبر داد.

با آغاز عملیات طوفان الاقصی توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در حمایت از مردم فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بار‌ها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • واکنش کاربران به اعتراضات دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از فلسطین
  • شهادت عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان
  • شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان + عکس
  • عملیات ضد صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی فلسطین
  • وعده صادق قدرت اشغالگران قدس را به زیر کشید
  • تظاهرات علیه سیاست‌های نتانیاهو در قلب تل‌آویو
  • واکنش حزب‌الله به ادعای عجیب تل‌آویو
  • جهاد اسلامی کمک‌های آمریکا به اشغالگران را محکوم کرد
  • واکنش حماس به سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • حماس: عملیات «وعده صادق» یک پاسخ راهبردی به اشغالگران بود