Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالله معتمدی رئیس دانشگاه علامه طباطبایی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با بیان اینکه از آبان سال گذشته دانشگاه علامه طباطبایی به سمت حضوری برگزار شدن کلاس ها رفته است، گفت: از آبان سال گذشته این دانشگاه به سمت برگزاری حضوری کلاس ها رفت، در ترم اول سال گذشته کلاس های درس دانشجویان دکترا حضوری بودند، در ترم دوم هم کلاس های درس دانشجویان کارشناسی ارشد و هم کلاس های درس دانشجویان دکترا حضوری بود اما با توجه به گسترش امیکرون قبل از اسفندماه اعلام کردیم که کلاس های به صورت غیر حضوری برگزار می شود و در عین حال تاکید کرده بودیم که کلاس های درس مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا از ۲۰ فروردین به شکل حضوری برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته معتمدی، سال گذشته تمام جلسات برگزار شده در دانشگاه علامه به صورت حضوری بود، ضمن اینکه استادان در دانشگاه حضور داشتند و دفاع از پایان نامه ها و امتحانات پایان ترم هم حضوری برگزار شد.

* کلاس های درس دانشگاه علامه از ۱۴ فروردین حضوری برگزار می‌شود

وی خاطرنشان کرد: با توجه به مصوبه اخیر ستاد ملی کرونا مبنی بر برگزاری حضوری کلاس های درس، از روز ۱۴ فروردین کلاس های درس دانشگاه علامه طباطبایی در تمام مقاطع تحصیلی به صورت حضوری برگزار می‌شود، دانشجویانی که واکسینه شده‌اند، می‌توانند از ظرفیت های خوابگاهی این دانشگاه استفاده کنند.

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی با تاکید بر اینکه استفاده از ظرفیت آموزش مجازی در این دانشگاه تعطیل نمی‌شود، گفت: می‌توان از این ظرفیت خوب برای برگزاری نشست‌ها، کنفرانس‌ها و بارگذاری تدریس استادان استفاده کرد.

وی با اشاره به ظرفیت حدود ۳ هزار و ۵۰۰ نفری خوابگاه‌های دانشگاه علامه طباطبایی، خاطرنشان کرد: در صورتی که ستاد ملی کرونا اعلام کند که پروتکل ها برداشته شود، ما می توانیم از ظرفیت صد در صدی خوابگاهی استفاده کنیم، شرایط خوابگاه‌های دانشگاه علامه آماده است و مشکلی برای پذیرش دانشجوهایمان نداریم و امکانات لازم پیش بینی شده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: عبدالله معتمدی رئیس دانشگاه علامه طباطبایی بازگشایی حضوری دانشگاه ها خوابگاه دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی حضوری برگزار می شود کلاس های درس سال گذشته کلاس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۴۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیر امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: خوابگاه دانشجویی ملکی پسرانه دانشکده پرستاری طبس به همت صندوق رفاه دانشجویان و دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و با هزینه ۲ میلیارد تومان بهسازی شد.


صالحی نیا افزود: این خوابگاه با زیربنای تقریبی ۷۰۰ مترمربع دارای ۱۴ سوئیت است که اکنون ۸۴ دانشجوی پسر دانشکده پرستاری طبس، در آن مستقر شدند.

دیگر خبرها

  • مرحله مصاحبه داوطلبان مجاز آزمون دکتری ۱۴۰۳ حضوری برگزار می‌شود
  • کنفرانس فیزیک بنیادی ایران ۱۲ اردیبهشت در قم برگزار می‌شود
  • مورد عجیب بودجه جامعه‌المصطفی؛ بیشتر از بودجه دانشگاه‌های علم و صنعت و علامه طباطبایی!
  • یادواره‌ای به نام شهدای دانشجو معلم در لرستان
  • یادواره‌ای به نام شهدای دانشجومعلم در لرستان
  • همایش ملی «نماز، دانشگاه، بایسته‌ها و شایسته‌ها» برگزار می‌شود
  • برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین
  • کلاس تمام دانشگاه امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
  • کلاس مجردها پس از ۶۰ ماه مجدداً مهمان دانشگاه تهران می‌شود
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس