Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌رئیس کمیسیون معادن اتاق بازرگانی ایران گفت: متعادل شدن قیمت ماشین آلات معدنی در گرو آزادسازی واردات است، این درحالی است که قیمت ماشین آلات داخلی سه برابر قیمت ماشین آلات در خارج از کشور است.

به گزارش ایمنا، بهرام شکوری در خصوص راهکار توسعه معادن در ایران گفت: در ایران باید به بخش معدن توجه جدی شود همچنین باید از ظرفیت تشکل‌ها برای توسعه این بخش استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماشین آلات پاشنه آشیل بخش معدن بوده است و باید به آن توجه کرد تا به کمک شرکت‌های داخلی، ماشین آلات معدنی و قطعات را در داخل کشور تولید کنیم.
رئیس کمیسیون معادن اتاق بازرگانی ایران افزود: باید به سمتی برویم که واردات ماشین آلات معدنی را آزاد کنیم زیرا آزاد شدن واردات ماشین آلات سبب می‌شود قیمت‌ها در داخل کشور متعادل شده و هزینه‌های اضافی از دوش فعالین معدنی برداشته شود.
وی خاطر نشان کرد: بنابراین متعادل‌شدن قیمت ماشین آلات معدنی در گرو آزادسازی واردات بوده است، این در حالی است که قیمت ماشین آلات داخلی سه برابر قیمت ماشین آلات در خارج از کشور است.
شکوری اظهار کرد: وجود معادن در مناطق توسعه نیافته باعث آبادانی و ایجاد اشتغال در مناطق محروم می‌شود، همچنین توزیع درآمد را برای آحاد جامعه ایجاد می‌کند بنابراین توسعه بخش معدن توسعه کشور را به همراه دارد.

منبع: میزان

کد خبر 564790

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ماشین آلات توسعه مناطق محروم اتاق بازرگاني ايران اشتغال شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ماشین آلات معدنی قیمت ماشین آلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۵۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک به اسرائیل؛ خودروی وزیر امنیت داخلی اسرائیل واژگون شد+ فیلم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، رسانه‌های اسرائیل از واژگون شدن خودروی «ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی اسرائیل و زخمی شدن وی و انتقالش به بیمارستان خبر دادند.

در ویدئوی منتشر شده نشان می‌دهد بن گویر بدون توجه به چراغ قرمز، با سرعت رد شده و با ماشین دیگری تصادف برخورد کرده و ماشین چپ می‌کند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

ایتامار بن گویر وزیر افراطی رژیم صهیونیستی چند هفته قبل پیشنهاد بمباران اتمی غزه را کرده بود که با واکنش‌های منفی بسیاری در سطح جهان روبرو شد.

چند روز قبل بود که خانواده‌های اُسرای صهیونیست در فلسطین گفته بودند: نتانیاهو از «بزالل اسموتریچ» وزیر دارایی و «ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی می‌ترسد و آنها به تلاش‌هایشان برای برکناری «بنیامین نتانیاهو» و دستیابی به توافق تبادل اسرا تلاش خواهند کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • راهکار توسعه اقتصادی و تقویت منابع ارزی؛ تولید زیر تیغ واردات یارانه‌ای!
  • شوک به اسرائیل؛ خودروی وزیر امنیت داخلی اسرائیل واژگون شد+ فیلم
  • خسارت ۵۲۰ میلیاردی سیل به اردستان
  • راه ارتباطی ۳۵۰ روستای خراسان جنوبی بازگشایی شد
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • اعزام ماشین آلات راهداری برای رفع خرابی های سیلاب در راور
  • ضرورت تقویت ماشین‌آلات و تجهیزات اطفای حریق در ایلام
  • احداث آشیانه اداره ماشین آلات راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان
  • آماده باش تمامی دستگاه‌های اجرایی برای خدمات رسانی به مردم
  • تخلیه روستاهای بحرانی/ خسارت جانی در زیرکوه نداشتیم