Web Analytics Made Easy - Statcounter

اردوی تیم‌های ملی وزنه‌برداری زنان و مردان ایران برای شرکت در بازی‌های کشورهای اسلامی و بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ از نیمه دوم فروردین ماه آغاز خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، با توجه به در پیش بودن دو مسابقه کشورهای اسلامی و بازی‌های آسیایی در تابستان سال جاری، اردوی تیم‌های ملی وزنه‌برداری زنان و مردان ایران قرار است طبق برنامه اعلام شده از سوی کادر فنی تیم ملی از نیمه دوم فروردین ماه در تهران آغاز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امسال علاوه بر وزنه‌برداران مرد، بانوان ایرانی هم قرار است در هر دو مسابقه کشورهای اسلامی و بازی‌های آسیایی حضور داشته باشند که به نظر می‌رسد از شانس زیادی نیز برای کسب مدال خصوصاً در مسابقات کشورهای اسلامی برخوردار هستند.

انتخابات فدراسیون جهانی وزنه‌برداری باز هم به تعویق می‌افتد؟

 

سال گذشته یکتا جمالی اولین مدال وزنه‌برداری بانوان ایران را در رقابت‌های جهانی جوانان به دست آورد و چند ماه بعد در پیکارهای جهانی نوجوانان نیز برنز جوانان جهانش را به نقره تبدیل کرد.

دختران ایرانی همچنین سال گذشته در مسابقات جهانی تاشکند حضور داشته و موفق به ثبت رکورد و ارتقای رکورد ملی شدند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزنه برداری ایران وزنه برداری ایران کشورهای اسلامی وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۵۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رویداد دختران ایران زمین

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، ۳۰۰ روایتگر آموزش دیده با حضور در مدارس دخترانه کشور تا پایان دهه کرامت، روایتگر پیشرفت دختران ایران هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هیئت وزنه‌برداری استان همدان ۱۷ نشان به دست آورد
  • همدان، میزبان برگزاری مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری کشور
  • آغاز رویداد دختران ایران زمین
  • ۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند
  • ضعف‌هایی که نباید پشت قهرمانی فوتسال ایران در آسیا پنهان شود
  • مهرداد با وزنه سنگین آماده بازی با تراکتور (عکس)
  • تالاخادزه ایران کجاست؟
  • گلایه‌های مربی سقزی از کمبود امکانات وزنه‌برداری
  • شکاف ۱۵ تریلیون دلاری برای تامین زیرساخت های جهانی تا سال ۲۰۴۰
  • تائید زیرساخت‌های شیراز برای میزبانی از رویداد آسیایی هندبال