Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@20:50:25 GMT

روسیه ۲ شکایت علیه گوگل ثبت کرد

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۷۵۰۴۷

روسیه ۲ شکایت علیه گوگل ثبت کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، به گفته راسکامنادزر ممکن است جریمه گوگل به ۸ میلیون روبل (۹۱ هزار دلار) یا تا ۲۰ درصد از درآمد سالانه شرکت در روسیه به دلیل تکرار تخلفات، برسد.

طبق گزارش ها یوتیوب به یکی از پلتفرم های اصلی جنگ اطلاعات علیه روسیه تبدیل شده است.

پس از آنکه روسیه در ۲۴ فوریه نیروهای خود را به اوکراین فرستاد، دسترسی به توئیتر، فیس بوک و اینستاگرام را محدود کرد، زیرا درگیری با غول‌های فناوری ایالات متحده به نبرد برای کنترل جریان اطلاعات تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوتیوب که رسانه های دولتی روسیه را در سراسر جهان مسدود کرده، تحت فشار مسکو است. از سوی دیگر دولت روسیه در ماه جاری یوتیوب را تحت فشار قرار داده زیرا محتوایی را ترویج می کند که تهدیدی علیه شهروندان روسی به حساب می آید.

کد خبر 5455880

منبع: مهر

کلیدواژه: روسیه گوگل یوتیوب شکایت اخبار جعلی حمله روسیه به اوکراین حاکمیت سایبری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تحقیقات علمی شرکت دانش بنیان سورنا ستاری فناوری فضایی ایالات متحده امریکا شرکتهای فناوری فیبر نوری نقاط اینترنت اکتشافات فضایی ایرانسل خورشید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۵۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کره شمالی: هیات‌های جدید ناظر بر تحریم‌ها، محکوم به شکست هستند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آناتولی، کیم سونگ، سفیر کره شمالی در سازمان ملل متحد، در بیانیه‌ای درخواست مشترک کره جنوبی، ژاپن، آمریکا و ۴۷ کشور دیگر مبنی بر ارزیابی «عینی و مستقل» تحریم‌های اعمال‌شده علیه پیونگ‌یانگ را قویاً محکوم کرد.

حکم هیات ناظر بر تحریم‌ها علیه کره شمالی ماه گذشته پس از وتوی درخواست تمدید ماموریت توسط روسیه، منقضی شد. در پی این وتو، واشنگتن اعلام کرد که در تلاش است تا با همکاری سئول، برای جایگزین کردن هیات ناظر که هم‌اکنون منحل شده است، روش‌هایی «خلاقانه» حتی «خارج از ساختار سازمان ملل» پیدا کند.

کیم سونگ در بیانیه‌ای که خبرگزاری مرکزی کره شمالی آن را منتشر کرده است، اعلام کرد: نیروهای دشمن احتمالاً دومین و سومین هیات ناظر را در آینده تشکیل دهند اما با گذشت زمان مشخص می‌شود که تمام این تلاش‌ها خودزنی است.

وی افزود: این هیات ابزاری در دست آمریکا و کشورهای غربی برای سرکوب حق موجودیت حکومتی مستقل است. در صورتی که آمریکا و حامیانش به‌جای عبرت گرفتن از اتفاق اخیر (وتوی روسیه)، همواره به دنبال اتخاذ سیاست‌های خصمانه منسوخ علیه کره شمالی باشند، آنگاه با شکستی راهبردی و مصیبت‌وار مواجه خواهند شد.

کد خبر 6097133

دیگر خبرها

  • اوکراین مدعی خنثی سازی ترور زلنسکی شد
  • هوش مصنوعی رقیب گوگل و اوپن ای آی در راه است
  • شکایت آموزش و پرورش علیه یک سریال‌ نمایش خانگی و درخواست توقف پخش آن
  • آغازِ پایان زلنسکی در اوکراین/ سرویس اطلاعات مسکو تاریخ تعیین کرد
  • آموزش و پرورش علیه یک سریال نمایش خانگی شکایت کرد
  • شکایت آموزش و پرورش علیه یک سریال نمایش خانگی
  • شکایت ده‌ها هزار راننده تاکسی از اوبر در نقاط مختلف جهان
  • شکایت فعالان حقوق بشر از مقامات صهیونیست به دادگاه لاهه
  • کره شمالی: هیات‌های جدید ناظر بر تحریم‌ها، محکوم به شکست هستند
  • مرجع اطلاعات بسیاری از مداحان و حتی برخی از روحانیون سرچ گوگل شده است