Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@03:07:56 GMT

امدادرسانی به ۱۲۰ خودرو در راه مانده در خراسان‌جنوبی

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۷۵۲۱۱

امدادرسانی به ۱۲۰ خودرو در راه مانده در خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، «اسداله جلال‌زاده» مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: از ابتدای اجرای طرح نوروزی در استان امدادرسانی فنی به خودرو‌های مسافران نوروزی در جاده‌های استان انجام شده که در این خصوص تاکنون ۱۲۰ خودرو در راه مانده امدادرسانی شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: گشت‌های راهداری در محورهای مواصلاتی استان اقدام به نظارت و کنترل جاده‌ها کرده و در صورت مشاهده هرگونه نیاز مسافرین و خودرو‌های متردد نسبت به امدادرسانی اقدام می‌کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی تصریح کرد: طرح راهداری نوروزی با حضور ۲۵۳ نیروی راهدار در این استان از ۲۵ اسفند ماه ۱۴۰۰ آغاز و تا ۱۷ فروردین ماه ۱۴۰۱ ادامه دارد.

جلال‌زاده یادآور شد: در طرح نوروزی راهداری خراسان‌جنوبی نیروی راهداری در قالب ۳۵ اکیپ راهداری و ۳۳ باب راهدارخانه ساماندهی شده‌اند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: راهداران استان در طول ایام نوروز به صورت شبانه‌روزی آمادگی کامل برای سرویس‌دهی جاده‌ای به مسافرانی که از محورهای حوزه استحفاظی استان تردد می‌کنند را دارند.

انتهای پیام/۳۶۳۵/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی راهداری طرح نوروزی نوروز 1401 خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۵۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۲ گروه راهداری در جاده‌های استان همدان فعالیت دارند

مهرداد آهکی گفت: گروه‌های راهداری از هم اکنون مشغول آماده‌سازی و ارتقاء ایمنی راه‌های استان برای سفر‌های تابستانی و اربعین حسینی هستند که در همین زمینه رفع ۲۱ نقطه حادثه خیز با پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی در حال رفع و اصلاح هستند.

او گفت: امسال نخستین بار یک دستگاه خط کشی جدید خریداری شد که در مجموع دو گروه خط کشی امانی در راه‌های استان فعال می‌شوند تا عملیات خط کشی و احیای خط راه‌های همدان تسریع شود.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان همدان تگفت: در راستای رفع نقاط پرتصادف هم اکنون سه اکیپ امانی و پیمانی مشغول نصب نیوجرسی در راه های، نهاوند-فیروزان، ملایر- اراک و تویسرکان-خیرآباد هستند و به زودی اجرای عملیات نصب نیوجرسی در محور‌های پرتصادف مشخص شده نیز آغاز خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • وجود ۱۴ نقطه حادثه خیز در جاده‌های ارومیه
  • دغدغه مردم زیرکوه در خصوص تخریب قنوات و جاده‌ها ویژه پیگیری می‌شود
  • حذف نقطه حادثه خیز در حوزه شهرستان بشرویه
  • اجرای ۱۸ طرح ابنیه فنی و پل در محور‌های مواصلاتی
  • تصادف خودرو سوخت‌بر در خراسان جنوبی ۲ کشته داشت
  • مکمل‌های بهبود کیفیت سوخت، به خودرو‌ها آسیب می‌زند
  • مکمل های بهبود کیفیت سوخت، به خودروها آسیب می زند
  • رفع ۲۰ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی استان مرکزی
  • بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین
  • ۵۲ گروه راهداری در جاده‌های استان همدان فعالیت دارند