Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@11:12:32 GMT

شهادت سرباز وظیفه سیدنوید موسوی بر اثر اصابت گلوله

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۷۵۵۳۵

شهادت سرباز وظیفه سیدنوید موسوی بر اثر اصابت گلوله

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی یاری روز چهارشنبه با بیان این مطلب افزود: ساعت ۲۱ شب گذشته در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی اینکه یک دستگاه خودرو وانت پراید به صورت مشکوک درخیابانی در سطح شهرستان پارک شده است، که سریعا گشت کلانتری بخش امام حسن برای بررسی موضع به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: به محض حضور عوامل انتظامی در صحنه، فردی با اسلحه کلاش به سمت ماموران تیراندازی کرده و با استفاده از تاریکی شب متواری می شود.

فرمانده انتظامی شهرستان دیلم خاطرنشان کرد: متاسفانه در این حادثه همکار وظیفه ستوان سوم "سید نوید موسوی" بر اثر اصابت گلوله به درجه رفیع شهادت نائل آمده و ستوان‌یکم انتظامی جلیل دازه به دلیل جراحت وارده به بیمارستان گناوه منتقل و تحت درمان است.

سرهنگ علی یاری با بیان اینکه دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد، افزود: هویت ضارب که دارای سوابق متعدد کیفری است، شناسایی و تلاش ها برای دستگیری وی به صورت ویژه  ادامه دارد و نتیجه متعاقبا اعلام می شود.

به گزارش ایرنا، نخستین مامور پلیس در سال جدید نیز، بر اثر تیراندازی اشرار سوم فرودین ماه امسال در ایرانشهر به شهادت رسید. ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر هنگام گشت‌زنی به‌منظور تامین امنیت و آرامش مردم، با تعدادی از اشرار که قصد ناامنی در شهر را داشتند درگیر شدند که در این درگیری اشرار به سمت پلیس تیرانداری کرده و با استفاده از تاریکی شب متواری شدند.

متاسفانه در این درگیری ستوان یکم منصور بزی ساکت بر اثر اصابت گلوله از ناحیه سر مجروح و به علت شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل شد.

برچسب‌ها بوشهر مرزبانی پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر مرزبانی پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا بوشهر مرزبانی پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا بر اثر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۵۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل تیراندازی در خفر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرهنگ حجت‌اله احمدیان اظهارداشت: در پی اعلام خبری مبنی بر یک فقره تیراندازی در یکی از روستا‌های شهرستان خفر، بلافاصله بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و پس از شناسایی مخفیگاه متهم، پس از هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام و وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خفر با بیان این که اسلحه متهم کشف شد، تصریح کرد: پلیس قاطعانه و با تمام توان با مخلان نظم و امنیت عمومی در سطح شهرستان برخورد خواهد کرد و هرگز اجازه نخواهد داد هنجارشکنان امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازند.

دیگر خبرها

  • شهادت جوان فلسطینی در الخلیل به ضرب گلوله صهیونیست‌ها
  • اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر دستگیر شدند
  • پلیس مانع ایجاد هرج و مرج در ورزشگاه فیروزآباد شد
  • پلیس به وظیفه قانونی خود در ورزشگاه عمل کرد
  • ۲۴۰ هزار سرباز در کشور مهارت تخصصی فرا گرفتند
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • کشف قاچاق چوب در پارسیان
  • دستگیری قاتل سه نفر از اعضای خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل در شادگان/ ۳ نفر کشته شدند
  • ۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند