Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس ضمن ستایش عملیات استشهادی اخیر فلسطینیان در تل‌آویو اعلام کرد که عملیات بنی براک نقشه فلسطین را از نو ترسیم کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس روز چهارشنبه اعلام کرد: عملیات قهرمانانه «ضیا حمارشه» به تمام ساختار رژیم صهیونیستی ضربه وارد کرد و در آستانه «روز زمین» که روح پاسداری از این سرزمین مبارک را در میان ملت فلسطین زنده نگه داشته است، نقشه وطن را از نو ترسیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسماعیل هنیه تاکید کرد که ملت فلسطین وآزادگان  امت به عملیات قهرمانه ضیا حمارشه افتخار می‌کنند. این عملیات حامل  این پیام بود که آینده در دستان صاحبان قانونی سرزمین فلسطین است نه رژیم صهیونیستی یا سازشکاران و کسانی که با این رژیم هماهنگ هستند.

در ادامه بیانیه هنیه تأکید شده است: ملت فلسطین که چنین قهرمانانی را در «جنین »و «النقب» پرورش می‌دهد که همچنان شمشیرالقدس در غزه در ماه رمضان گذشته را غلاف نکرده‌اند، تأکید می‌کنند که نسل‌های ملت فلسطین، تسلیم شدن و کم کاری را با وجود هزینه‌های آن نخواهند پذیرفت.

وی در پایان اعلام کرد: این همان مقاومت دلاورانه، مشروع و اخلاقی است که اشغالگری را پایان می‌دهد، شهرک‌های صهیونیست نشین را از هم فرو می پاشد و بار سنگین آن را از روی سینه ملت، مقدسات و اسرای قهرمان فلسطین و بازگشت به سرزمینی که از آن آواره شده‌ایم فراهم می‌کند.

در پی عملیات استشهادی در نزدیکی تل‌آویو که به کشته و زخمی شدن چندین صهیونیست منجر شد، ارتش اسرائیل آماده‌باش سراسری در سراسر سرزمین‌های اشغالی اعلام کرد.

شامگاه سه‌شنبه در پی وقوع تیراندازی در بنی براک در شرق تل‌آویو 5 صهیونیست کشته و 6 تن دیگر زخمی شدند.

منابع خبری رژیم صهیونیستی اعلام کردند که یکی از نیروهای پلیس در عملیات تیراندازی امشب در تل آویو کشته شد.

واکنش حزب‌الله به عملیات استشهادی در تل‌آویو/ هیچ جای امنی برای اشغالگران در فلسطین وجود نداردگروه‌های فلسطینی عملیات استشهادی در نزدیکی تل‌آویو را تبریک گفتند

بعد از این عملیات همچنین پلیس رژیم صهیونیستی به حالت آماده‌باش کامل درآمد و هزاران نفر از نیروهای ذخیره هم فراخوانده شدند تا در مناطق مختلف مستقر شوند.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در پی عملیات تل آویو، برای اولین بار از زمان نبرد شمشیر قدس، رئیس پلیس این رژیم دستور داده سطح آماده‌باش نیروهای پلیس به بالاترین سطح افزایش یابد.

گروه‌های مختلف فلسطینی در بیانیه‌هایی این عملیات را تبریک گفتند.

عملیات‌های استشهادی مستمر فلسطینیان در سراسر اراضی اشغالی به ویژه هم‌زمان با برگزاری اجلاس خائنانه در منطقه النقب نگرانی صهیونیست‌ها را برانگیخته و از انفجار اوضاع در ماه رمضان و در آستانه سالگرد نبرد شمشیر قدس به شدت هراس دارند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی اسرائیل حماس فلسطین رژیم صهیونیستی اسرائیل حماس فلسطین عملیات استشهادی رژیم صهیونیستی ملت فلسطین تل آویو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۵۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف تل‌آویو به شکست پاتریوت آمریکا در برابر موشک ایرانی

رادیو ارتش رژیم اسرائیل بعد از گذشت روزها از حمله تلافی‌جویانه ایران به این رژیم، اذعان کرد که سامانه های دفاعی ساخت آمریکا در برابر موشک‌های ایران ناکام بودند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، رادیو ارتش رژیم اسرائیل یک هفته بعد از عملیات تلافی‌جویانه و تنبیهی ایران علیه این رژیم از عملکرد ضعیف سامانه های دفاعی آمریکا انتقاد کرد.

این رسانه متعلق به ارتش رژیم اسرائیل گزارش داد: سامانه‌های دفاعی آمریکا که علیه موشک‌های بالستیک ایران در حین حمله به اسرائیل فعال و به کار گرفته شدند، تا حد زیادی شکست خوردند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران 25 فروردین ماه طی  عملیاتی موسوم به عملیات «وعده صادق» با صدها پهپاد و موشک، اهداف نظامی و پایگاه‌های رژیم اسرائیل را در فلسطین اشغالی هدف قرار داد. علی رغم اینکه آمریکا، انگلیس، اردن و برخی کشورهای عربی و اروپایی به این رژیم در دفع  این حمله آن کمک کردند، به اذعان خود صهیونیست‌ها، موشک‌های ایران به چند هدف مهم نظامی اصابت کردند.

این حمله به تلافی اقدام تروریستی رژیم اسرائیل در حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق به تاریخ 13 فروردین بود که در اثر این حمله ساختمان این بخش از سفارت به کل تخریب شد و شماری از مستشاران نظامی و دیپلمات‌های ایران به شهادت رسیدند. ایران بعد از این حمله تأکید کرد که پاسخ به این اقدام تروریستی را برای خود محفوظ می‌داند و اسرائیل را تنبیه خواهد کرد.

الدفاعی: وعده صادق، پایان‌بخش توهم ارتش شکست‌ناپذیر اسرائیلحماس: عملیات «وعده صادق» یک پاسخ راهبردی به اشغالگران بودکارشناس یمنی: «وعده صادق»، اسرائیل را به لاک دفاعی فرو بردصفی الدین: عملیات «وعده صادق» ایران اتفاق بزرگی است

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمله موشکی مقاومت عراق به تل‌آویو
  • درخواست حماس برای فشار بر تل آویو جهت تعیین تکلیف اسرای غزه
  • اسرائیل خواهر اسماعیل هنیه را آزاد کرد و در حصر خانگی قرار داد+ عکس
  • ناسا پس از نیم‌قرن نقشه آبی زمین را دوباره ترسیم کرد/ عکس
  • حکم دادگاه رژیم صهیونیستی علیه خواهر هنیه
  • اعتراف تل‌آویو به شکست پاتریوت آمریکا در برابر موشک ایرانی
  • رئیس حزب آینده ترکیه با هنیه دیدار و درباره جنگ غزه گفت وگو کرد
  • احمد داود اوغلو با هنیه دیدار کرد
  • واکنش حماس به عملیات شهادت طلبانه شهروند ترکیه
  • تشدید اختلاف نظر میان مقامات کابینه نتانیاهو/ ادعاهای نظامی تل‌آویو درهم شکست