Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@18:12:35 GMT

رئیس مجلس به حاشیه برنامه «عصر جدید» واکنش نشان داد!

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۷۵۷۳۵

رئیس مجلس به حاشیه برنامه «عصر جدید» واکنش نشان داد!

به گزارش خبرنگار موسیقی خبرگزاری فارس، به دنبال حواشی پیش آمده در یکی از اجراهای برنامه استعداد یابی «عصر جدید» و واکنش عموم مردم در فضای مجازی به حرمت‌داری گویش‌ها و لهجه‌ها، دکتر محمدباقر قالیباف، ریاست مجلس شورای اسلامی هم در واکنشی دلی، وطنی و به یادآوری تمام آنچه که اقوام ایرانی برای میهن اسلامی‌مان مجاهدت کرده‌اند، به تمسخر لهجه یکی از هنرمندان برنامه «عصر جدید» واکنش نشان داد و در حساب ااینستاگرام خود نوشت: کسانی که دفاع مقدس را تجربه کرده‌اند می‌دانند که جوان‌های دوست‌داشتنی و بی‌آلایشی چون هنرمند عزیز #بابک_جوکار که با معیارهای مرکز نشینان هماهنگ نیستند، چه دینی به گردن ما دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به بچه روستایی‌ها و عشایر که عشقشان به ایران بیشتر و سهمشان ازثروت مملکت کمتر است، افتخار می‌کنیم.

«عصرجدید» با اجرا و کارگردانی احسان علیخانی اولین برنامه استعدادیابی تلویزیونی در ایران محسوب می‌شود که با حضور استعدادهای ویژه در زمینه‌های مختلف مقابل دوربین می‌رود. برنامه‌ای که پخش چند فصل از آن خبرساز بوده و سهم قابل توجهی از بیننده‌ها را به خود جلب کرده است. فصل جدید این برنامه با حضور داوران جدید با حواشی مختلفی همراه بوده است.

 ژاله صامتی، کارن همایونفر، مجید اسماعیلی و امین حیایی در فصل سوم «عصرجدید» در کنار احسان علیخانی به عنوان داور حضور دارند.

حاشیه پیش آمده از این قرار بود که ژاله صامتی داور «عصر جدید» به شرکت‌کننده این برنامه در بخش خوانندگی می‌گوید اگر بخواهد برای خوانندگی به شهرهای بزرگ بیاید باید لهجه‌اش را «فراموش» کند و البته به او توصیه می‌کند در زادگاهش بماند. 

به فاصله کوتاهی، فضای مجازی مملو از واکنش‌ها و انتقادهات نسبت به این مساله، این برنامه و دست‌اندرکاران آن شده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس مجلس عصر جدید عصر جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۵۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاثیر عملیات وعده صادق بر اقتصاد

تاجر شرکت کننده در اکسپو به عملیات وعده صادق از زبان وزیر صمت واکنش نشان داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تاجر شرکت کننده در اکسپو به عملیات وعده صادق از زبان وزیر صنعت، معدن، تجارت واکنش نشان داد.

 

.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تاکسی بدون خط
  • جلسات دولت و مجلس برای اتخاذ تدابیر ارزی به کجا رسید؟
  • برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • تعیین اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳
  • تغییر نام استقلال جنجالی شد | وزارت ورزش واکنش نشان داد
  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • عنایتی: شمس‌آذر نشان داد انگیزه جلوتر از حاشیه است
  • اختصاص اعتبار ۱۵۰۰ میلیاردی برای ترمیم حقوق کارکنان وزارت کشور
  • واکنش علیرضا بیرانوند به قهرمانی تیم ملی فوتسال + عکس
  • تاثیر عملیات وعده صادق بر اقتصاد