Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات فصل عادی NBA با برگزاری 5 بازی ادامه یافت.

به نتایج بازی های امروز NBA پرداختیم.

فیلادلفیا سونی سیسکرز 116-118 میلواکی باکس

در یکی از مهمترین رقابت های کنفرانس شرق امروز شاهد نبرد فیلادلفیا و میلواکی بودیم که در نهایت این دیدار با برتری 118-116 باکس پایان یافت. چهره شاخص میدان در این مسابقه یانیس آنتتوکومپو بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ثانیه های پایانی بازی بود که یانیس پرتاب آزاد خود را وارد سبد حریف کرد تا میلواکی دو امتیاز پیش باشد، اما ریباند حمله به موقع امبید می رفت تا کار را به تساوی بکشاند ولی در همان لحظه، یانیس از راه رسید و توپ امبید را به زیبایی بلاک کرد تا تیمش برنده از فیلادلفیا خارج شود. در بخش آماری، یانیس آمار درخشان 40 امتیاز، 14‌ ریباند و شش اسیست را به ثبت رساند. در تیم فیلادلفیا اما جیمز هاردن 32 امتیاز آورد ولی نتوانست مانع از شکست تیمش شود.

دالاس موریکس 128-110 لس آنجلس لیکرز

دالاس و لیکرز که در این سالها نبردهای جذابی را با هم برگزار کرده اند، امروز در حالی به مصاف هم می رفتند که لیکرز، لبران جیمز را در اختیار نداشت. در نهایت این دیدار با برتری 128-110 دالاس پایان یافت. در بخش آماری، لوکا دانچیچ آمار 34 امتیاز، 12 ریباند و 12 اسیست را به ثبت رساند و تیمش را در این برد مهم رهبری کرد. در تیم لیکرز اما راسل وستبروک 25 امتیاز آورد ولی نتوانست جلوی شکست تیمش را بگیرد. لیکرز با این شکست شرایط به شدت بدی پیدا کرد و آنها با توجه به پیروزی روز گذشته سن آنتونیو اسپرز و شکست خودشان در بازی امروز، حالا دست بالا را نیز به اسپرز واگذار کردند و لیکرز اکنون تیم یازدهم کنفرانس غرب است و این بدان معناست که آنها حتی به مرحله پلی این هم نمی رسند. بدون شک باید لیکرز برای فرار از این مخمصه عملکردی بهتر نشان دهد و در این میان آنها نیاز به ستارگان خود دارند. خبر رسیده که لبران جیمز و آنتونی دیویس در روز جمعه برای تیمشان بازی می کنند.

لس آنجلس کلیپرز 121-115 یوتا جز

لس آنجلس کلیپرز که امروز پس از سه ماه، پال جرج را در ترکیب خود می دید میزبان یوتا جز بود و با نمایش خارق العاده پی جی توانست با حساب 121-115 پیروزی را از آن خود کند. جرج در این مسابقه آمار 34 امتیاز و شش اسیست را به ثبت رساند و تیمش را برنده میدان کرد. در تیم یوتا اما داناوان میچل 33 امتیاز آورد ولی این نمایش او نیز نتوانست جلوی شکست تیمش را بگیرد.

نتایج سایر مسابقات واشنگتن ویزاردز 107-94 شیکاگو بولز بروکلین نتس 123-130 دیترویت پیستونز

 

اخبار داغ 

همسر فوتبالیست مشهور ایرانی در دوبی ملکه شد + عکس تیم ملی ایران در سید سوم جام جهانی 2022 + آخرین سیدبندی وضعیت محمد صلاح لحظاتی قبل از پنالتی زدن مقابل سنگال / عکس روز روایت یک بانوی هوادار تیم ملی از پشت در ماندن: حس کردم تیم ملی متعلق به من نیست زلاتان: همه ناامید و ناراحتیم؛ هرکس دوست دارد در جام جهانی بازی کند

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۵۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب الهلال برای فتح سومین جام داخلی

به گزارش "ورزش سه"، در دیداری فوق العاده حساس از مرحله نیمه نهایی رقابت های جام حذفی عربستان، تیم های الهلال و الاتحاد در الکلاسیکو این کشور و در استادیوم الجوهرة به مصاف هم می روند.
 
الهلال که پس از شکست برابر العین و حذف از دور رقابت های لیگ قهرمانان آسیا اکنون تمام تمرکز خود را روی مسابقات داخلی گذاشته است، به دنبال پیروزی در این مسابقه و صعود به بازی فینال است.

برای این مسابقه، ژسوس باز هم به یاسین بونو اعتماد کرده است. جای خالی این سنگربان مراکشی در بازی رفت برابر العین حس می شد و حالا او یک بار دیگر از ابتدا برای تیمش به میدان رفته است.

در خط دفاعی و همچون همیشه، کالیدو کولیبالی بازیکن سنگالی در کنار علی البلیهی مدافع پر سر و صدای الهلال زوج خط دفاعی را تشکیل داده اند. علاوه بر این دو بازیکن، سعود عبدالحمید به همراه یاسر الشهرانی مدافعان راست و چپ الهلال هستند.

الهلال برای این مسابقه باز هم در مرکز میدان به استفاده از دو هافبک خارجی خود تکیه کرده است. میلینکوویچ ساویچ صربستانی که یکی از مهره های غیرقابل جانشین تیمش به شمار می‌رود، در کنار هم تیمی پرتغالی اش یعنی روبن نوس به میدان می‌روند.

ژسوس برای این بازی و به دلیل مصدومیت و غیبت سالم الدوسری، تصمیم گرفته تا از ناصر الدوسری استفاده کند. مالکوم و میشائیل وینگرهای الهلال هستند و الکساندر میتروویچ پس از پشت سر گذاشتن دوران نقاهت، به ترکیب اصلی بازگشته است.

دیگر خبرها

  • دلیل نمایش ضعیف بلینگام برابر بایرن مشخص شد
  • طلسم پرسپولیس برابر سپاهان شکسته می‌شود؟
  • لیگ NBA| فیلادلفیا، کلیولند و میلواکی پیروز شدند
  • ترکیب الهلال برای فتح سومین جام داخلی
  • حذف لبران جیمز و لیکرز از NBA
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها
  • لیگ NBA| لیکرز حذف شد
  • لیگ NBA| لیکرز حذف شد/ شکست میامی در حضور مسی
  • پیروزی بارسلونا برابر والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی
  • دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی