Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزنامه‌های ورزشی امروز کشور انگلیس خبرهای مختلفی را پوشش داده‌اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند، از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی در خصوص سایر رشته‌ها، تحت پوشش است.

بسته خبری امروز_چهارشنبه، دهم فروردین ۱۴۰۱_ به شرح زیر است:

سان:

منچستریونایتد بار دیگر قصد دارد سرگئی میلینکوویچ ساویچ را از لاتزیو جدا کند و بشدت برای جذب او در بازار نقل و انتقالات تابستانی تلاش خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق گزارش‌ها، الکساندر لاکازت ممکن است با آرسنال قرارداد کوتاه‌مدت جدیدی امضا کند زیرا بارسلونا و لئون به دنبال انتقال آزاد هستند و برای این مهم، ستاره‌ی توپچی‌ها را زیر نظر دارند.

محمد صلاح پس از صحنه‌های دراماتیکی که سنگال مصر را در ضربات پنالتی صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شکست داد و به فینال جام جهانی رسید، به سرعت از زمین خارج شد.

طبق گزارش‌ها، رئال مادرید در حال گوش دادن به پیشنهادات برای رودریگو، وینگر برزیلی است و در حال برنامه‌ریزی برای فسخ قرارداد او در تابستان است.

گزارش‌ها حاکی از آن است که لیورپول برای جذب اسماعیل غربی بازیکن شگفت‌انگیز پاری سن ژرمن دست به کار شده و در این مسیر به رقیب چلسی تبدیل شده است.

منچستریونایتد قصد دارد با اجازه دادن به سه ستاره خود برای ترک این باشگاه در تابستان امسال، نزدیک به ۵۰۰ هزار پوند در هفته دستمزد آزاد کند.

خوان ماتا هافبک خوش نقش و اسپانیایی تیم فوتبال منچستر یونایتد، در یک حرکت انسان دوستانه، خواستار کمک‌های مالی جهانی برای کمک به مردم اوکراین جنگ زده شده است.

طبق گزارش‌ها، در صورت صعود ولز به جام جهانی، پس از این رقابت‌ها، گرت بیل می‌تواند قبل از بازنشستگی قراردادی کوتاه مدت با یک باشگاه جدید امضا کند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که ارلینگ هالند ستاره نروژی دنیای فوتبال، بخاطر تیم‌های علاقه‌مندش، حقوق هنگفت خود را که قبلاً درخواست داشت، حالا کاهش داده است.

تیمو ورنر مهاجم چلسی ظاهراً آماده است تا از این باشگاه جدا شود، اما برای جذب او پیشنهادی ۳۳ میلیون پوندی نیاز است که باید دید کدام باشگاه آن را قبول می‌کند.

به نظر می‌رسد که لوکاس توریرا هافبک قلدر اوروگوئه‌ای نهایت پس از دو سال حضور قرضی در فیورنتینا، در تابستان از آرسنال جدا خواهد شد.

دیلی تلگراف:

اریک تن هاگ و مائوریسیو پوچتینو همچنان در صدر لیست منچستریونایتد برای سرمربیگری هستند و عزم لوئیز انریکه برای مدیریت اسپانیا در جام جهانی، فعلاً او را از رقابت خارج می‌کند.

به متقاضیان مناقصه چلسی در مورد تبدیل رقابت برای خرید باشگاه به یک مسابقه، توسط بانک مسئول فروش، هشدار داده شده است.

یک طرح اساسی جدید برای بازی داخلی انگلیس که شامل ایجاد لیگ برتر ۱۲ تیمی است، به عنوان بخشی از بررسی عملکرد بالای کریکت بورد انگلستان و ولز در نظر گرفته می‌شود.

دیلی اکسپرس:

بر اساس گزارش‌ها، تاتنهام اگر بخواهد در تابستان امسال دوباره علاقه خود به آداما ترائوره وینگر قرضی خود در بارسلونا را بررسی کند، مجبور خواهد شد منتظر عملکرد او بماند.

آرسنال و تاتنهام اگر بخواهند داروین نونز، مهاجم بنفیکا را به خدمت بگیرند، ممکن است مجبور شوند تا ۱۵۰ میلیون یورو (۱۲۷ میلیون پوند) بپردازند.

بر اساس گزارش‌ها در ایتالیا، مائوریتزیو ساری، سرمربی سابق چلسی، قصد دارد از آشفتگی جاری در استمفوردبریج برای جذب کپا آریزابالاگا دروازه‌بان لندنی‌ها برای تیم لاتزیو استفاده کند.

دیلی میل:

دن اشورث ۵۱ ساله که بازیکن سابق نوریچ محسوب می‌شود، می‌تواند تا ماه نوامبر صبر پیشه کند تا به عنوان مدیر ورزشی نیوکاسل یونایتد انتخاب شود.

طبق گزارش‌ها، پل پوگبا اگر بخواهد از منچستریونایتد به یوونتوس بپیوندد، با پایان قراردادش در اولدترافورد در تابستان، باید دستمزدش را کاهش دهد تا تورینی‌ها راضی به این انتقال شوند.

در جریان شکست حیاتی در مقدماتی جام جهانی مقابل سنگال، نور لیزری که هواداران حریف انداخته بودند، به صورت محمد صلاح و هم تیمی‌های مصری‌اش نمایان بود.

جولن لوپتگی، سرمربی سویا، خود را از رقابت برای تصاحب نیمکت سرمربیگری منچستریونایتد کنار کشید و اعلام کرد تمایلی برای رفتن به اولترافورد ندارد.

لیونل مسی، ستاره پاری سن ژرمن، قراردادی ۲۰ میلیون دلاری (۱۵ میلیون پوندی) برای تبلیغ یک شرکت "کریپتو" (یک ارز دیجیتال) امضا کرده است.

جو هارت طی سخنانی گفت که چگونه نونو اسپیریتو سانتو، سرمربی تاتنهام، انتقاد بی‌رحمانه‌ای از توانایی‌های او کرد و باعث شد که او به فکر بازنشستگی باشد.

دیلی میرر:

مدیر فنی آژاکس تمایل خود را برای دور نگه داشتن مربی اریک تن هاخ از چنگ منچستریونایتد اعلام کرده است، اما باشگاه هلندی، پذیرفته که این عمل با زور انجام شدنی نیست.

بعد از مسمویت رومن آبراموویچ، حالا جالب است بدانید که او با تهدید حمله سمی غریبه نیست و قبلاً اقدامات سختگیرانه‌ای را در چلسی برای محافظت از خود اعمال کرده بود، از جمله ممنوعیت پذیرایی که در خارج از خانه استمفورد بریج، برایش رخ داده بود

وودی جانسون سفیر سابق و ۷۴ ساله بریتانیا در آمریکا، اعتراف می‌کند که پیشنهاد شکست خورده او برای تصاحب چلسی ناراحت کننده است زیرا مبلغ پول مورد نیاز برای خرید باشگاه از نظر مالی "چالش بزرگی" را به همراه دارد.

دیوید بکهام پس از جام جهانی قطر در زمستان امسال برنامه‌های بزرگی در اینترمیامی دارد تا لیونل مسی را با دوستان قدیمی خود مثل آلبا و بوسکتس در بارسلونا را با هم به آمریکا ببرد.

دیلی استار:

الکساندر لاکازت از میکل آرتتا به عنوان محرک اصلی احیای آرسنال نام برد و با بیان اینکه "همه چیز تحت نظر اوست"، از سرمربی خود، ستایش کرده است.

استیون جرارد سرمربی سابق رنجرز قرار است دوباره سران این باشگاه را پس از جدایی خود، ناراحت کند و آینده‌دارترین بازیکن جوان به نام "روری ویلسون" را جلب کند.

سان اسکاتلند:

تیم فوتبال گلاسکو رنجرز اسکاتلند قرار است برای هوادارانی که وارد زمین می‌شوند محرومیت‌هایی را اعمال کند.

تیم فوتبال گلاسکو رنجرز اسکاتلند امید خود را برای متقاعد کردن "روری ویلسون" برای تمدید اقامت خود در این باشگاه از دست نداده است.

دیلی رکورد:

گئورگ هاگی ستاره سابق فوتبال رومانی از پسرش ایانیس حمایت کرده است تا به همان فرم فوق‌العاده و سقف آرزوهای بلندی برسد که به عنوان ستاره رنجرز قبل از آسیب‌دیدگی ویرانگر زانو به آن می‌اندیشید.

کد خبر 564811

منبع: ایمنا

کلیدواژه: روزنامه های خارجی ورزشی روزنامه های خارجی روزنامه های ورزشی انگلیس انگلیس فوتبال اروپا نقل و انتقالات فوتبال اروپا بازیکن فوتبال لیونل مسی رمز ارز ارلینگ هالند شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق طبق گزارش ها جام جهانی برای جذب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۵۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صرفه‌جویی جالب به سبک کمیته داوران!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛در یکی از دیدارهای حساس هفته بیست و پنجم لیگ برتر تیم‌های مس رفسنجان و گل گهر سیرجان به مصاف یکدیگر می‌روند. کمیته داوران فدراسیون فوتبال قضاوت این بازی که در رفسنجان برگزار می‌شود را به سیدرضا مهدوی سپرده است.

در گزارش ورزش سه آمده است:مهدوی که اصالتا کرمانی است حالا دربی استان کرمان را میان مس رفسنجان و گل گهر سیرجان سوت می‌زند که اتفاق جالبی است.

البته انتخاب مهدوی برای دربی کرمان یک سود هم برای کمیته داوران داشته است. از آنجایی که پروازها به شهر کرمان به سختی صورت می‌گیرد و معمولا در همه هفته‌ها فدراسیون فوتبال برای اعزام داوران به رفسنجان و سیرجان به مشکل می‌خورد، حالا دربی کرمان این فرصت را به خداداد افشاریان و همکارانش داده تا به‌صورت موقت دغدغه‌ای بابت اعزام داور به کرمان نداشته باشند.

قضاوت تیم داوری از استان کرمان دیگر نیازی به خرید بلیت هواپیما برای آنها ندارد و به‌نوعی صرفه‌جویی مالی نیز برای کمیته داوران و فدراسیون انجام می‌شود.

گفتنی است؛ بازی مس و گل گهر ساعت 17:45 روز چهارشنبه در ورزشگاه اختصاصی مس رفسنجان برگزار می‌شود.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901022

دیگر خبرها

  • با وجود علاقه منچستریونایتد و بایرن مونیخ؛ بارسلونا به فروش آرائوخو فکر نمی‌کند
  • درگذشت صدای جوان رادیو
  • اسنایدر: تن هاخ با برخورد اشتباه با رونالدو، احترام رختکن منچستریونایتد را از دست داد
  • یوناتان تا: لینک شدنم به بایرن مونیخ مرا خوشحال می‌کند
  • ببینید | گزارش جالب یک فرش‌فروش خوش‌ذوق از بررسی کیفیت فرش توسط دو گربه!
  • اقدام جالب شمس‌آذری‌ها علیه حکم کمیته انضباطی
  • ترکیب منچستریونایتد متحول می‌شود/ ۳ بازیکن فروشی نیستند
  • هالند سیبیلو؛ استایل جدید و عجیب غول نروژی / عکس
  • شهردار و رییس شورای زرند در لباس پاکبانی (عکس)
  • صرفه‌جویی جالب به سبک کمیته داوران!