Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@13:14:01 GMT

ویژه‌برنامه «به رنگ تئاتر» در دهکده توریستی ابرکوه+ عکس

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۷۵۹۵۳

ویژه‌برنامه «به رنگ تئاتر» در دهکده توریستی ابرکوه+ عکس

حمیدرضا بصیری، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابرکوه، با اعلام این خبر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از این شهرستان، اظهار کرد: به منظور بستری سازی جهت رشد هنرهای نمایشی و همچنین هنرهای تجسمی، این ویژه‌برنامه شامل نقالی، شاهنامه‌خوانی، اجرای نمایش خیابانی همراه با معرفی کتاب توسط اعضای نوجوان باشگاه کتاب‌خوانی بادگیر و همچنین اجرای کوتاه نمایش پرفورمنس آرت، برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با همکاری انجمن هنرهای نمایشی، دهکده توریستی تیرجرد،کارگروه هراث، هنر را به حوزه گردشگری کشانده شد و به این واسطه ابرکوه شناسی و ایران‌شناسی را نیز به منظور معرفی هر چه بیشتر پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های ویژه گردشگری این شهرستان نیز مطرح شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابرکوه گفت: نمایشگاه نقاشی شیما امیدوار ابرقویی که حدود هشت سال است به این حرفه مشغول و در سبک مدرن کار می‌کند، برپا شد که در آن قریب به 25 اثر در تکنیک پاستل‌های روغنی، گچی، اکریلیک و همچنین نقاشی‌خط به چشم می‌خورد.

گفتنی است این نمایشگاه تا تاریخ 15 فروردین‌ماه 1401 در دهکده توریستی تیرجرد ابرکوه، دایر است.

انتهای پیام/ف

منبع: فارس

کلیدواژه: ابرکوه نمایشگاه نقاشی روز هنرهای نمایشی پرفورمنس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۵۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید مصطفی موتورچی دبیر پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در احکامی جداگانه خانم‌ها اعظم بروجردی، الهام چرخنده و وفا طرفه را به عنوان هیات داوران پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد منصوب کرد.

در متن این احکام آمده است: با سلام و تحیات الهی برگزاری پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد مرهون کوشش و جوشش تلاشگرانی است که از آغاز شکل‌گیری این رویداد، بر مدار آرمان‌های شهدا و امام راحل کوشیده‌اند. هنرمندان متعهد و جوان این عرصه چشم انتظار حضور معنوی و تأثیرگذار شما هستند که با اندیشه مبارک و تجربه گران‌سنگ خود ظرفیت‌های پیدا و پنهان هنر آنان را مورد مهر و ستایش قرار دهید. از این رو سرکار عالی را به عنوان عضو هیئت داوران «پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد» منصوب می‌نمایم.

امید است با همراهی شما بتوانیم گام موثری در برگزاری موفق این جشنواره برداریم. لازم به ذکر است پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در شهرستان بافق استان یزد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معرفی هیئت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • بازدید رایگان از موزه هنرهای معاصر در روز معلم
  • « از خزر تا خلیج فارس»، ویژه برنامه کانون پرورش فکری بندرگز
  • مروری بر آثار ایرانی در بینال ونیز/ آنجا که نگاه پایان می‌گیرد
  • ظرفیت‌های یک نمایشگاه در احیای قرآن/ «حراج باران» برگزار می‌شود
  • تونس حوزه هنری را نماینده تئاتر ایران می‌داند/مفاهیم مشترک تئاتری
  • افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی و هنرهای وابسته در زابل
  • نمایشگاه نقاشی گروهی دانش آموزان ابتدایی شاهرود
  • همکاری سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و اداره کل هنرهای نمایشی برای تولید آثار نمایشی