Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@16:30:23 GMT

واکنش رونالدو به صعود پرتغال به جام جهانی ۲۰۲۲

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۷۵۹۵۸

واکنش رونالدو به صعود پرتغال به جام جهانی ۲۰۲۲

فوق‌ستاره پرتغالی منچستریونایتد به صعود تیم ملی کشورش به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر واکنش نشان داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتبال پرتغال شب گذشته (سه‌شنبه) در مرحله پایانی پلی‌آف انتخابی جام جهانی 2022 قطر در قاره اروپا، با دو گلی که برونو فرناندس در دقایق 32 و 65 به ثمر رساند موفق شد مقدونیه شمالی، تیمی را که در دور قبل ایتالیا را حذف کرده بود، در ورزشگاه دراگائو با نتیجه 2 بر صفر شکست داد و جواز حضور در مرحله پایانی بیست‌ودومین دوره جام جهانی را کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریستیانو رونالدو مهاجم 37 ساله پرتغال که در بازی شب گذشته از ابتدا تا پایان بازی در ترکیب تیم ملی کشورش بود، در پی صعود شاگردان فرناندو سانتوس به جام جهانی قطر با انتشار پیامی در «اینستاگرام» نوشت: «هدف‌‌مان محقق شد و ما در جام جهانی قطر هستیم. ما در جایگاه واقعی خود هستیم! از همه مردم پرتغال برای حمایت خستگی‌ناپذیرشان تشکر می‌کنیم! بزن بریم پرتغال!».

کی‌روش از سرمربیگری مصر کناره‌گیری کرد

فوق‌ستاره منچستریونایتد که چندی پیش رکورد علی دایی را شکست و عنوان بهترین گلزن تاریخ در رده ملی را به خود اختصاص داد، به این ترتیب برای پنجمین بار در مسابقات جام جهانی حضور پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: منچستریونایتد تیم ملی فوتبال پرتغال جام جهانی قطر کریستیانو رونالدو منچستریونایتد تیم ملی فوتبال پرتغال جام جهانی قطر کریستیانو رونالدو جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۵۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود فوتسال افغانستان در رنکینگ جهانی

پس از نتایج شگفت‌انگیز تیم ملی فوتسال افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیا و صعود به جام جهانی، این تیم در رنکینگ جهانی چهار پله صعود کرد.

در تازه ترین رنکینگ جهانی فوتسال تیم ملی فوتسال افغانستان در آسیا از جایگاه دوازدهم به جایگاه هشتم رسید و از جایگاه ۴۹ جهانی به جایگاه ۴۵ صعود کرد.

این درحالی است که در روزهای گذشته تیم ملی فوتسال افغانستان با درخشش در جام ملت‌های فوتسال آسیا به جایگاه پنجم این مسابقات راه پیدا کرد و جواز حضور در جام جهانی فوتسال را به دست آورد.

این در حالی است که کادر فنی این تیم همه ایرانی هستند و حالا افغانستان به قدرتی تازه در فوتسال آسیا تبدیل شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • رونالدو نازاریو: هر دو باشگاهم را می فروشم!
  • صعود فوتسال افغانستان در رنکینگ جهانی
  • ستاره پی‌اس‌جی: رونالدو من را دیوانه خودش کرد
  • النصر و رونالدو به دنبال شکست طلسم ۳۴ ساله
  • کری ستاره بایرن برای رئال: در برنابئو صعود می‌کنیم
  • ستاره یونایتد: بکام منبع الهام من است
  • با تنها ۷ بازی؛ صعود لیونل مسی به صدر جدول برترین گلزنان MLS
  • واکنش AFC به صعود افغانستان به جام جهانی فوتسال
  • واکنش رونالدو به ششمین پیروزی متوالی النصر
  • صعود سپاهان به یک‌چهارم بعد از سه سال