Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@23:50:33 GMT

دیدار نصرالله با زیاد النخاله درباره تحولات فلسطین

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۷۶۰۲۰

دیدار نصرالله با زیاد النخاله درباره تحولات فلسطین

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، به نقل از العهد، سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان و زیاد النخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین صبح امروز چهارشنبه در بیروت با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار آخرین تحولات فلسطین، گسترش عملیات جهادی در داخل اراضی اشغالی ۱۹۴۸ و عملیات‌های شهادت طلبانه روز‌های اخیر مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دو طرف همچنین وضعیت منطقه را با توجه به تحولات منطقه‌ای و بین المللی و تأثیر آن به ویژه روی موضوع فلسطین مورد ارزیابی قرار دادند.

حزب‌الله لبنان امروز در پیام تبریک خود به مناسبت عملیات «بنی براک»، اعلام کرد که این عملیات ضربه محکمی به دشمن صهیونیست در قلب اراضی اشغالی وارد کرده است.

در بیانیه حزب‌الله آمده است: به مردم فلسطین و مبارزان قهرمان آن‌ها که ضربه محکمی به دشمن صهیونیست در قلب فلسطین اشغالی وارد کردند، درود می‌فرستیم.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین نوروز 1401 انصارالله یمن عملیات شهادت طلبانه فلسطین سید حسن نصرالله زیاد النخاله مذاکرات وین نوروز 1401 انصارالله یمن قیمت گوشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۶۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی حزب الله به شهرک المناره در فلسطین اشغالی

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از وبگاه خبرگزاری سما، جنبش حزب الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: مبارزان ما حمله ترکیبی را با استفاده از پهپاد‌های انتحاری و موشک‌های هدایت شونده علیه مقر فرماندهی نظامی صهیونیستی در شهرک المناره و محل استقرار نیرو‌های گردان ۵۱ وابسته به تیپ گولانی انجام دادند و عملیات موفقیت آمیز بود.

حزب الله لبنان صبح امروز هم در بیانیه‌ای اعلام کرد: در راستای ادامه حمایت از ملت استوار و مقاوم فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت شجاع و شریف آن، مواضع جدید نظامیان دشمن صهیونیستی در غرب شهرک «شومیرا» را با موشک هدف قرار دادیم و صدماتی به آنها وارد کردیم.

 

 

دیگر خبرها

  • حمله ترکیبی حزب‌الله لبنان به مقر فرماندهی ارتش صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی
  • حمله موشکی حزب الله به شهرک المناره در فلسطین اشغالی
  • تحلیلگران سیاسی درباره «وعده صادق» چه گفتند؟
  • حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان صهیونیست در شمال اراضی اشغالی
  • عملیات ضدصهیونیستی در شهر رمله
  • هلاکت یک صهیونیست در حملات حزب الله لبنان
  • هلاکت یک صهیونیست در حمله موشکی حزب الله
  • هلاکت یک صهیونیست در حمله موشکی حزب الله به مزارع اشغالی شبعا
  • پاسخ موشکی حزب‌الله به حمله صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان لبنانی
  • حزب‌الله و تعبیر مقاومت هوشمند