Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، برنامه تلویزیونی «اُمیدیه» به منظور حمایت از کسب ‌وکارهای نوآور با حضور کارآفرینان در حوزه‌ها و مشاغل مختلف، به خصوص کسب و کارهای دانش بنیان از اقصی نقاط کشور تولید و پخش می شود.
این برنامه در ایام ماه مبارک رمضان از شنبه تا چهارشنبه حوالی ساعت ۱۸ پخش می شود و شامل گفتگو با میهمان و معرفی، بررسی و ارزیابی محصول می‌شود و سپس مشاور حوزه کسب ‌‌وکار فعالیت کارآفرین را نقد و بررسی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در بخش «کارنشد نداره» هم با اجرای رضا نظری در فضای طنز به سراغ مشاغل مختلف می‌رود و با صاحبان این کسب‌ وکارها گفتگو می‌کند.
در بخش "معرفی کتاب" برنامه، کتابی در حوزه اقتصاد و کارآفرینی به مخاطبان معرفی می‌گردد.
«اُمیدیه» کاری است از گروه دانش و اقتصاد شبکه یک سیما که مصطفی هیودی تهیه کنندگی و کیاداود اسفندیاری اجرای آن را برعهده دارند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: امیدیه شبکه یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۶۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ر ادیو تمام قد به احترام معلمان ایستاده

برنامه های گفتگو محور با حضور کارشناسان و مهمانان مختلف از جمله برنامه هایی است که تقریبا تمامی شبکه های رادیو به آن اهتمام دارند و بطور ویژه با اساتید و معلمان به گفتگو می نشینند و شاخص های معلم نمونه و ویژگیهای برتر این شغل را با تعمیم به شغل انبیاء که در کلام حضرت امام(ره) بیان شده بود مطرح و چالشهای تربیتی و آموزشی را ضمن طرح موضوع به بحث و گفتگو می گذارند.از جمله برنامه های وسیعی که در سطح کلان سیاستگذاری رادیو امسال به آن توجه شده؛ موضوع ایجاد پویشهای مختلف با توجه به ذات زندگی های اینترنتی و شبکه های اجتماعی است که طی ابتکاری «رادیو آوا» و «رادیو پیام »که دو شبکه رادیویی پرطرفدار هستند پویش« معلم من» را ایجاد کرده اند و در میان آیتم های مختلف و ساعات مختلف روز به این پویش رنگ و بوی شنیداری جذاب می بخشند که یا همراه با اخبار و اطلاعات است و یا با موسیقی های خاطره انگیز ادوار محتلف که در گذشته های نه چندان دور در چنین ایامی مدارس پر از شور و شوق بود و همه دانش آموزان با نشاط زائد الوصفی و با گل و هدیه برای معلم در حالی که مدارس تزیین شده بودند در کلاس های درس حاضر می شدند و در ذهن همه ما آن روز روز به یاد ماندنی و فراموش نشدنی است که همگی آن را روز معلم می نامیم.رادیو سلامت نیز با با ایجاد پویش« یک جمله زیبا به آموزگارم» خود را همراه با سایر شبکه های رادیویی کرده و در خلال برنامه های خود بطور گسترده از مخاطبین خود می خواهد که ضمن مشارکت در پویش مورد نظر، معلمین نمونه را مردم معرفی کنند و خاطرات دوران دانش آموزی را که معلمین در آن خاطرات نقش دارند بیان کنند.

به اذعان مدیر فضای مجازی این شبکه (شبکه سلامت) استقبال از این پویش به رغم شروع چند روزه آن بسیار خوب بوده که و پایگاه مجازی رادیو در همین راستا فعالیتهای بسیار زیادی را داشته که نشان دهنده اقبال مردم از این موضوع بوده.توجه رادیو نمایش در این مقطع زمانی نیز به موضوع معلم و روز معلم دارای وجه نمایشی بالایی است که با دو نمایش موضوعی در این ایام مهمان لحظات مخاطبین خود خواهد بود و قطعا نمایش «ماشه ای روی اندیشه» به نویسندگی سهیلا خدادادی می تواند لحظه های شیرینی را برای شنوندگان این شبکه رادیویی فراهم نماید.در مجموع تمام شبکه های رادیو، برنامه های اختصاصی و توجه ویژه به روز معلم دارند که هدف نهایی از این برنامه ها ضمن تکریم و گرامی داشت یاد استاد شهید مطهری، ترویج احترام در خور شان به معلمانی است که شاید هر کدام مشکلات خاص خودشان را علاوه بر مشکلات آموزشی مدارس داشته باشند.

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه دست ساخته‌ها دانش آموزان در گچساران
  • عین‌اللهی: با اولویت حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان کمبود دارو را جبران می‌کنیم
  • ر ادیو تمام قد به احترام معلمان ایستاده
  • الگوی حکمرانی فرهنگی و دانش بنیان صنایع و تولیدات، با مشارکت مردم تدوین و تصویب می‌شود
  • محصولات دانش بنیان دانشجویان فنی و حرفه‌ای به فروش می‌رسد
  • مرکز پژوهش فناوری و نوآوری شبکه‌های کوانتومی افتتاح شد
  • زندگی با آیه ها یک فعالیت هم افزا با حضور دستگاه های مختلف بود
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • معرفی فرصت‌های شغلی برای کارجویان در نمایشگاه کار دانشگاه امیرکبیر
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند