Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@18:06:22 GMT

بارش رحمت باران در زنجان

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۷۶۴۵۹

بارش رحمت باران در زنجان

ایسنا/زنجان کارشناس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان زنجان، از بارش‌های پراکنده طی امشب و فردا خبر داد.

حسین سلطانی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به وضعیت جوی استان، اظهار کرد: بر اساس بررسی نقشه‌های هواشناسی، امروز شاهد آسمانی صاف خواهیم بود که بعد از ظهر با افزایش ابر و وزش باد همراه خواهد شد.

وی افزود: از اواخر وقت امشب بارش‌های پراکنده در سطح استان آغاز شده و فردا نیز شاهد وزش باد به نسبت شدید، بارش‌های رگباری باران و رعد و برق با احتمال تگرگ به ویژه در ساعات بعد از ظهر خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول با بیان اینکه از اواخر چهارشنبه شب باران و رعد و برق زنجان را فرا می‌گیرد، ادامه داد: به سبب ماهیت رگباری بارش‌ها، آب‌گرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها محتمل است.

کارشناس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان زنجان، از گرم‌تر شدن دمای هوا در روزهای آینده خبر داد و خاطرنشان کرد: از امشب شرایط برای نفوذ گرد و خاک به استان مهیا است که تا روز جمعه غبارآلودگی و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود. روزهای جمعه و شنبه نیز شرایط جوی پایداری در استان حاکم خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی زنجان بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۶۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌آغاز فعالیت سامانه بارشی از امشب در فارس‌/ مراقب آبگرفتگی معابر باشید

ایسنا/فارس مدیرکل هواشناسی فارس از ورود سامانه بارشی از امشب، ۱۱ اردیبهشت‌ماه به این استان خبر داد و گفت: این سامانه تا روز جمعه، ۱۴ اردیبهشت‌ماه در استان فعالیت خواهد داشت.

مسعود حقیقت در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با اعلام این خبر گفت: به دلیل شدت بارش‌هایی که این سامانه خواهد داشت هشدار نارنجی هواشناسی به ویژه برای مناطق جنوبی استان صادر شده است.

وی با بیان اینکه این سامانه به دو شاخه تقسیم می‌شود، یک قسمت غرب و مرکز استان و بخش دیگر جنوب استان افزود: سامانه مذکور امشب بیشتر به سمت غرب و مرکز استان حرکت می‌کند و فردا، ۱۲ اردیبهشت‌ماه کل استان را دربرخواهد گرفت.

حقیقت تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود شدت بارش‌های این سامانه در مناطق جنوبی استان شدیدتر باشد اما در شمال غرب و شرق خیلی بارش خطرناکی ندارد.

مدیرکل هواشناسی فارس با بیان اینکه هشدار سطح نارنجی را برای روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه در استان صادر کردیم، افزود: این سامانه همراه با رگبار، رعد و برق و صاعقه خواهد بود و قطعاً آبگرفتگی معابر به ویژه در مناطق مرکزی و جنوبی استان را خواهیم داشت.

وی در خصوص شیراز نیز گفت: انتظار می‌رود اواخر امشب بارش رگباری و فردا و پس فردا هم بارش به شکل رگباری و نقطه‌ای در شهرستان شیراز صورت گیرد.

حقیقت درباره دمای هوا نیز گفت: این سامانه موجب کاهش ۴ الی ۵ درجه دما خواهد شد اما خیلی برای بخش کشاورزی خطری ندارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ‌آغاز فعالیت سامانه بارشی از امشب در فارس‌/ مراقب آبگرفتگی معابر باشید
  • بارش شدید باران در ایلام آغاز شد
  • آغاز بارش رحمت الهی در خوزستان
  • پیش بینی هواشناسی؛ بارش شدید باران در 15 استان کشور، از امروز تا جمعه
  • جاری شدن سیل در شهر مدینه عربستان
  • هشدار زرد هواشناسی در لرستان/ رگبار باران در راه است
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • باران میهمان ارتفاعات جنوبی کرمان می‌شود
  • هشدار وقوع سیلاب در افغانستان
  • پیش‌بینی بارش رگبار پراکنده باران در آذربایجان‌ شرقی