Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه‌ای از تمامی مردم ایران اسلامی دعوت کرد تا در ویژه برنامه‌های گرامیداشت یوم‌الله دوازده فروردین که روز جمعه 1401/1/12 در تمامی مصلی‌های نماز جمعه سراسر کشور برگزار می‌شود؛ شرکت کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ متن کامل این بیانیه به‌شرح زیر است :

 

بسمه تعالی

یوم الله 12 فروردین، آغاز رسمیت یافتن جمهوری اسلامی، نقطۀ عطف تاریخ انقلاب و طلیعۀ استقرار و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام راحل این روز مبارک را، روز امامت امت، فتح و ظفر ملت و نخستین روز حکومت الله نامید.

روزی که به لطف پروردگار حکومت مستضعفین بر مستکبرین پیروز شد.

در تاریخ تحولات سیاسی معاصر، مردم سالاری دینی اولین بار در 12 فروردین 1358 تجربه و به عنوان سبکی نوین و تئوریی بدیع به جهان عرضه گردید بگونه‌ای که این شیوه حکومتی به عنوان الگوئی موفق برای ملت‌های ستمدیده و نهضت‌های آزادی بخش مبدل شده و فرهنگ مقاومت و ایستادگی را در بین ملت‌های تحت ستم پایه‌گذاری نمود.

یوم الله 12 فروردین، تجلی و تحقق ارادۀ ملی در استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی و تکمیل و تثبیت پیروزی غرورآفرین انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در بهمن 1357 و اقتدار و عزت برای ایران و اسلام در پرتو شعار همیشه جاوید «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» است.

اعتقاد و پیگیری تحقق جایگاه رفیع مردم و نقش آفرینی و حضور همارۀ مردم درعرصه‌های تعیین کننده و پاسداری از خواست و ارادۀ مردم توسط امامین انقلاب اسلامی از یک سو و حضور مسئولانه و پرشور و معنادار مردم همیشه در صحنۀ ایران عزیز در عرصه‌های تصمیم‌ساز تاریخی و حمایت و پاسداری از نظام جمهوری اسلامی و ارزش‌ها و دستاوردهای آن از سویی دیگر، دو عامل مهم شکل‌گیری یک جامعۀ الهی و ولایی مقتدر و شکست‌ناپذیر در برابر سختی‌ها و دشمنی‌های تفوق طلبان و مستکبران عالم شده است.

اینک در گام دوم انقلاب اسلامی و درآغاز قرن پانزدهم و در سال 1401 که با تدبیر ولی امر مسلمین و رهبر عظیم‌الشأن امت اسلام به عنوان «سال تـولیــد، دانش بنیان و اشتغال آفرین» نامگذاری شده ؛ ملت آگاه و فهیم و مسئولان نظام جمهوری اسلامی، با مجاهدت مضاعف خود نسبت به تحقق شعارسال تلاش کرده تا شاهد رشد و پیشرفت روزافزون در عرصه‌های گوناگون کشور باشیم.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن بزرگداشت این روز فرخنده و با عظمت از تمامی مردم عزیز و مقاوم ایران اسلامی دعوت می‌کند تا در ویژه برنامه‌های گرامیداشت یوم‌الله دوازده فروردین که روز جمعه 1401/1/12 در تمامی مصلی‌های نماز جمعه سراسر کشور برگزار می‌شود؛ شرکت نمایند.

از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این روز بزرگ؛ پویش پرچم به عنوان نماد اصلی جمهوری اسلامی در فضای حقیقی و مجازی، به اهتزاز در آوردن پرچم جمهوری اسلامی در میادین اصلی شهرها همراه با نواختن سرود جمهوری اسلامی، برگزاری ویژه برنامه در بوستان‌ها و فرهنگسراهای کشور، برگزاری مسابقات فرهنگی در فضای‌مجازی و مراسم ویژه درمساجد، حسینیه‌ها و امامزاده‌ها در یازدهم فروردین بعد از نماز مغرب و عشا و برپایی ایستگاه‌های فرهنگی، هنری، تبیینی و بصیرت‌افزایی و بیان دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در روزهای ۱۱ و ۱۲ فروردین خواهد بود.

 شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

انتهای پیام/ک

منبع: دانا

کلیدواژه: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی جمهوری اسلامی ویژه برنامه یوم الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۶۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی ۲ قانون برای اجرا ابلاغ کرد +جزئیات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سید ابراهیم رئیسی در اجرای اصل ۱۲۳ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، «قانون تفسیر ماده(۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی» را که در جلسه علنی ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به وزارت کشور، وزارت راه و شهرسازی، وزارت امور اقتصادی و دارایی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابلاغ کرد.

آنگونه که ایسنا روایت کرده، رئیس دولت سیزدهم همچنین «قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت کنت ترکیه به داوری» را که در جلسه علنی ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به وزارت نیرو و نهاد ریاست جمهوری (معاونت حقوقی رئیس جمهور) و وزارت امور خارجه ابلاغ کرد.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901429

دیگر خبرها

  • دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم برای شرکت در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام
  • شرکت بیش از ۲۳ هزار نفر در مسابقات قرآنی آران و بیدگل
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از پنجشنبه آغاز می‌شود
  • تبریک شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به معلمان و کارگران
  • بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت روز کارگر و روز معلم
  • حمایت از معلمان و کارگران بسترساز تحقق شعار سال خواهد شد
  • رئیسی ۲ قانون برای اجرا ابلاغ کرد +جزئیات
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد
  • تبلیغات منفی رسانه‌های غرب درباره فتح فاو توسط ایران