Web Analytics Made Easy - Statcounter

در ۲۴ ساعت گذشته ۲۹۸۷ بیمار کووید ۱۹ در کشور شناسایی شدند و متاسفانه ۴۹ بیمار نیز در این بازه زمانی جان خود را از دست دادند.

به گزارش مشرق، بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، از دیروز تا امروز ۱۰ فروردین ماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۹۸۷ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شد که ۴۰۹ نفر از آنها بستری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجموع بیماران کرونایی در کشور به ۷ میلیون و ۱۵۹ هزار و ۷۳۳ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴۹ بیمار کرونایی جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۴۰ هزار و ۱۵۸ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۶ میلیون و ۸۶۸ هزار و ۴۳۵ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

یک هزار و ۵۵۱ نفر از بیماران مبتلا به کروناویروس در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۴۹ میلیون و ۳۵۸ هزار و ۹۰۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۲۴ شهرستان در وضعیت قرمز، ۶۸ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۳۰۶ شهرستان در وضعیت زرد و ۵۰ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین راهنمای سفر نوروزی قیمت کرونا کووید ۱۹ وزارت بهداشت کروناویروس ویروس کرونا اخبار کرونا آمار مبتلایان به کرونا سلامت اخبار سلامتی خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت شهرستان در وضعیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۶۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دغدغه بیماران قلبی؛ کمبود وارفارین داریم؟

روابط عمومی سازمان غذا و دارو اعلام کرد: طی ۷۵ روز گذشته توزیع وارفارین چند برابر شده و بیماران قلبی اطمینان داشته باشند که این دارو به مقدار بیش از نیاز وارد کشور شده و هیچ نگرانی برای تأمین داروی خود نداشته باشند.

بنابر این گزارش، در روزهای اخیر نیز محموله‌های بزرگ از وارفارین به مراکز توزیع دارو و داروخانه‌ها توزیع شده و موجودی مناسبی از این دارو وجود دارد و با برنامه ریزی معاونت‌های غذا و داروی سراسر کشور در داروخانه‌های منتخب، دپوی مناسبی از این دارو موجود است.

روابط عمومی سازمان غذا و دارو با تاکید بر اینکه وارفارین در داروخانه‌های مشخصی عرضه می‌شود، اضافه کرد: مردم می‌توانند از طریق سامانه ۱۹۰، اپلیکیشن تیتک و یا درگاه mobile.ttac.ir با وارد کردن نام دارو، وارفارین را از نزدیک‌ترین داروخانه تهیه کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • سازمان غذا و دارو: بیماران قلبی نگران وارفارین نباشند
  • دغدغه بیماران قلبی؛ کمبود وارفارین داریم؟
  • اهدا اعضا جوان جانبخش ارومیه‌ای به بیماران نیازمند
  • تشییع پیکر شهید محمد مهدی فانی بعد از ۴۰ سال
  • کانون هموفیلی ایران: دارو‌های جدید هموفیلی، تحت پوشش بیمه نیست
  • مصائب بیماران هموفیلی برای تهیه دارو
  • آمار باورنکردنی بیماران مبتلا به دیابت در کشور
  • شک و تردید سالم است، اما در پزشکی می‌تواند خطرناک باشد!
  • کشف قاچاق سوخت در هندیجان
  • یک موضوع مهم درباره آلرژی که خیلی‌ها نمی‌دانند | در مواجهه با آلرژی برخی پزشکان، بیماران را دچار سوءتغذیه می‌کنند