Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-شهردار منطقه 16 با اشاره به برنامه‌های نوروزی منطقه برای آشنایی شهروندان با سنت دیرینه عید نوروز در محلات نه گانه اظهار داشت: به منظور ایجاد فضای شادی و نشاط در روزهای ابتدایی سال جدید و همزمان با تولد دوباره طبیعت، جشن، کارناوال نوروزی و گروه های عروسک گردانی در محلات نه گانه بویژه در محلات کم برخوردار اجرایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 16، سید مرتضی روحانی شهردار با اعلام خبر فوق گفت: کاروان شادی و نشاط با عنوان  لبخند بهار در پایانه مسافربری جنوب، میدان بازار دوم نازی آباد، محله باغ آذری اجرا و مورد استقبال بی نظیر شهروندان به ویژه در محلات کم برخوردار قرار گرفت و موجبات شادی و نشاط شهروندان بویژه کودکان را فراهم آورده است.
وی افزود: این کاروان با هدف آشنا سازی شهروندان با مراسم‌ سنتی و آیینی ایران اسلامی برگزار شد تا علاوه بر ایجاد فضای نشاط و شادابی بین شهروندان، شور و شادی خاصی را برای مسافرین نوروزی پایتخت به ارمغان آورد. برنامه‌های متنوع کاروان‌های شادی شامل بازی عروسک‌های عمو نوروز و ننه سرما، پهن کردن سفره هفت‌سین، نواختن ساز و دهل، نوروزخوانی، آوازخوانی و برنامه‌های شاد و مفرح آیینی برگزار شد که با استقبال پر شور شهروندان و هموطنان عزیزمان همراه بود.
سید مهدی حسینی معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه در ادامه به شیوه اجرای برنامه های نوروزی در سطح منطقه اشاره کرد و افزود: این کاروان ها شامل اجرای موسیقی سنتی و اقوام، عروسک گردانی، نوروزخوانی، با حضور عروسکهای غول پیکر گروه های موسیقی اقوام آئین های محلی و اقوام، سفره هفت سین آئین های نمایشی عمو نوروز و ننه سرما می باشد و در خیابان های  پر تردد منطقه برگزار می شود و تا 13 فروردین ادامه دارد.
وی افزود: همچنین ویژه برنامه لبخند بهار و نوروزگاه در میدان بازار دوم نازی آباد در حال برگزاری است؛ اجرای رادیو نوروزگاه، کارگاه کاردستی، ایستگاه های هنری نقاشی، خطاطی، طراحی، خراش روی فلز، حکاکی با چرم، اجرای خیمه شب بازی، ایستگاه مبادله کتاب، اجرای موسیقی اقوام، ایستگاه کودک و نوجوان، مسابقات قرآن و نهج البلاغه و آواها و نواهای محلی از جمله برنامه های نوروزگاه لبخند بهار 1401 است.
شایان ذکر است این ویژه برنامه ها از 6 فروردین تا 12 فروردین همه روزه از ساعت 14 الی 18:30 در میدان فرهنگی بازار دوم نازی آباد برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: لبخند بهار لبخند بهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۶۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰ روستای شهرستان اهر از نعمت آب شرب برخوردار شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد خانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شرکت آب و فاضلاب استان در سال گذشته در راستای اجرای طرح تامین آب روستاهای استان و محرومیت زدایی از چهره روستاها از ۲ محل اعتباری طرح های ملی و استانی اقدام به تحت پوشش قراردادن ۴۰ روستا با بیش از ۱۵۷۰ خانوار در شهرستان اهر نموده است.

وی افزود: ارتقای هرچه بیشتر شاخص‌های فعلی به خصوص در بخش روستایی با روی کار آمدن دولت مردمی در دستور کار وزارت نیرو قرار گرفته است، بر این مبنا جهاد آبرسانی با هدف ارتقای شاخص‌های دسترسی جمعیت روستایی به آب پایدار جزو اولویت‌های وزارت نیرو قرار دارد تا از این طریق با استفاده از ابزارهایی نظیر تخصیص، توسعه زیرساخت توزیع آب و سایر ساخت و سازهای مورد نیاز شرایط جهش در آبرسانی روستایی مهیا شود.

خانی افزود: در این طرح با اجرای حفر و تجهیز ۳ حلقه چاه، احداث ۱۰ باب مخزن با مجموع ظرفیت ۶۵۰ متر مکعب و اجرای ۱۴ کیلومتر خط انتقال، ۵۵۰ نفر جمعیت از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی بهره مند شده و تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی قرار گرفته اند.

کد خبر 6092837

دیگر خبرها

  • ۴۰ روستای شهرستان اهر از نعمت آب شرب برخوردار شدند
  • استقبال بی نظیر از میزبانی المپیک 2036!
  • اجرای ۱۶ پروژه شاخص در مجتمع گردشگری صفه/ برای توسعه صنعت نشاط و تفریح تلاش می‌کنیم
  • تفریح حق مسلم شهروندان است/ برگزاری تورهای رایگان گردشگری ویژه محلات کم‌برخوردار اصفهان
  • ۱۴ محله اردبیل میزبان رویداد «یک صدا ایران» خواهد بود
  • تداوم ساخت پارکینگ در محلات کم برخوردار و دارای معابر باریک و فشرده
  • مولدسازی دارایی‌ها سیاستی کارآمد برای حل مشکلات محلات کم‌برخوردار ارومیه
  • اجرای ۷۹ پروژه بازآفرینی شهری در محلات خراسان جنوبی
  • عزم ملی برای حل مشکلات پایتخت شکل بگیرد/ضرورت استفاده از ظرفیت معتمدین محلات در سایر کلانشهرها
  • لبخند ساختگی ما را شادتر می‌کند؟