Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@07:14:30 GMT

یک کشته و ۱۳ مصدوم در دو حادثه ترافیکی خوزستان

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۷۶۸۳۶

یک کشته و ۱۳ مصدوم در دو حادثه ترافیکی خوزستان

ایسنا/خوزستان مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از مرگ یک تن و مصدومیت ۱۳ نفر در حوادث ترافیکی صبح امروز در استان خوزستان خبر داد.

عارف شرهانی اصل در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در حادثه برخورد تریلر با پراید که ساعت ساعت ۰۱:۲۵ بامداد امروز (۱۰ فروردین‌ماه) در محور ماهشهر به اهواز در کیلومتر ۳۰ آزادراه خلیج فارس رخ داد، پنج نفر مصدوم شدند که توسط یک دستگاه آمبولانس به بیمارستان ممکو انتقال یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حادثه‌ای دیگر در برخورد پژو ۴۰۵، پراید و سمند که در ساعت ۱۰:۴۳ امروز در ابتدای جاده هفتگل رخ داد، یک تن کشته و هشت نفر مصدوم شدند.

مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: مصدومان این حادثه که سه مرد ۳۶ و ۲۵ ساله، سه زن ۳۵، ۴۱ و ۳۲ ساله و دو دختر ۱۶ و چهار ساله بودند، به بیمارستان‌های امیرالمومنین و گلستان اهواز انتقال یافتند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اخبار اجتماعی خوزستان اورژانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۶۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ مصدوم در حادثه رانندگی محور یزد-طبس

 طباطبایی مدیر روابط عمومی اورژانس یزد گفت: این حادثه حوالی ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه سه شنبه رخ داد و این اتوبوس حامل دانش‌آموزان پسر هنرستان ذکایی یزد و از یزد عازم مشهد مقدس بوده که دارای ۴۹ سرنشین است.

وی افزود: این حادثه در مجموع ۱۰ مصدوم داشت که حادثه‌دیدگان، سه دانش‌آموز، یک معلم، دو راننده اتوبوس، دو راننده ایسوزو، یک راننده و یک سرنشین تریلر بوده‌اند.

مشخصات مصدومان در حال انتقال به بیمارستان دکتر رهنمون یزد:

۱. امیر عباس فرقانی ۱۸ ساله، تروما به سینه (دانش‌آموز)

۲. بهروز خسروانی، ۴۳ ساله، تروما به سر و گردن (راننده ایسوزو)

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • ۵ مصدوم در پی انحراف از جاده خودرو در محور آبادان به اهواز
  • ۱۰ مصدوم در حادثه رانندگی محور یزد-طبس
  • مصدوم شدن مرد ۶۰ ساله براثر حمله خرس در دزفول
  • سقوط اتوبوس به دره در پرو با ۲۵ کشته و ۱۷ مصدوم
  • سقوط اتوبوس به دره‌ در پرو با ۲۵ کشته و ۱۷ مصدوم
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با یک کشته و سه مصدوم
  • ۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد
  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جا گذاشت
  • یک‌ کشته و ۲۳ مصدوم در واژگونی اتوبوس در قزوین