Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان ماهنشان گفت: در مجموع تا دیروز (۹ فروردین) بیش از ۵ هزار مسافر و گردشگر از آثار تاریخی و جاذبه‌های گردشگری شهرستان ماهنشان بازدید کرده و در این مکان‌ها حضور یافته‌اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عابدین صفایی‌نسب در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: در نوروز 1401 پس از 2 سال وقفه در مسافرت‌های نوروزی، مسافران قابل توجهی به شهرستان ماهنشان سفر کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به آثار تاریخی و و جاذبه‌های گردشگری شهرستان ماهنشان از جمله قلعه بهستان، کوه‌های رنگی و... خاطرنشان کرد: در مجموع تا دیروز (9 فروردین) بیش از 5 هزار مسافر و گردشگر از آثار تاریخی و جاذبه‌های گردشگری شهرستان ماهنشان بازدید کرده و در این مکان‌ها حضور یافته‌اند.

صفایی‌نسب افزود: از آغاز تعطیلات نوروزی تاکنون (9 فروردین) بیش از 220 مسافر نیز در اقامتگاه‌های دارای مجوز شهرستان ماهنشان اقامت داشته‌اند و امکان دارد این آمار در دور دوم تعطیلات افزایش هم پیدا کند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان ماهنشان گفت: پس از 2 سال وقفه در مسافرت‌های نوروزی به دلیل شیوع ویروس کرونا امسال مسافرت‌ها افزایش یافته و حضور و اقامت مسافران در استان زنجان و شهرستان ماهنشان، نوید این را می‌دهد که استان زنجان به مقصد گردشگری تبدیل شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: جاذبه های گردشگری شهرستان ماهنشان آثار تاریخی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۶۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ حفار غیرمجاز در منطقه تاریخی ارومیه دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، بهروز محبی در این زمینه افزود: پس از کسب گزارش هایی مبنی بر انجام حفاری غیرمجاز در منطقه تاریخی مغاطیلوی ارومیه، این موضوع به‌صورت نامحسوس و شبانه‌روزی توسط تیم‌های اطلاعاتی فرماندهی انتظامی پاسگاه بخش انزل و واحد اطلاعات یگان حفاظت میراث‌فرهنگی استان مورد رصد قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در یک عملیات منسجم و مشترک با فرماندهی انتظامی پاسگاه بخش انزل قوشچی ارومیه باند بزرگ و حرفه‌ای حفاران غیر مجاز حین برداشت آثار تاریخی و فرهنگی در منطقه تاریخی مغاطیلو معروف به «ماوارا» دستگیر شدند.

سرپرست یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی ادامه داد: در این عملیات علاوه بر دستگیری ۱۰ حفار غیرمجاز، سه دستگاه خودرو، آلات و ادوات تخریب گران آثار تاریخی از قبیل موتور برق، بتن‌کن، بیل و کلنگ کشف و ضبط شد.

سال گذشته نیز ۳۴ باند حفاری و قاچاق اموال تاریخی منهدم و اعضای آن دستگیر شده بودند

کد خبر 6092604

دیگر خبرها

  • انتقاد از سریال «حشاشین» به رسانه‌های عرب‌ زبان رسید
  • نصب بیش از ٥٠ تابلوی دو زبانه راهنمای گردشگری در روستای پالنگان
  • ۱۰ حفار غیرمجاز در منطقه تاریخی ارومیه دستگیر شدند
  • گردشگری اولین رکن سند توسعه و پیشرفت نایین است
  • تحویل ۹ شی تاریخی به میراث‌فرهنگی هرمزگان
  • یک روز ناب در دل طبیعت بکر در چند کیلومتری تهران
  • ۱۶ روستای هدف گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد
  • بازدید وزیر نیرو از پروژه‌های برقی البرز + تصا‌ویر
  • اهدای ۵۹ شیء تاریخی به اداره میراث‌ فرهنگی شهرستان ملایر
  • پلمب سه شرکت حمل و نقل بار و مسافر در قروه