Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان به مناسبت فرارسیدن یوم الله دوازده فروردین (روز جمهوری اسلامی) بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایسنا متن بیانیه بدین شرح است:
«بسم الله الرحمن الرحیم
انقلاب اسلامی با هدایت پیامبر پیامبرگونه امام خمینی (رحمه‌الله علیه) شرکت گسترده مردم مسلمان ایران در همه پرسی دهم و یازدهم فروردین ماه سال 1358 و رای آگاهانه "آری" به نظام مقدس جمهوری اسلامی به تثبیت رسید و پیشرفت، سعادت و اقتدار را برای میهن اسلامی به ارمغان آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم مبارز ایران در دوازدهم فروردین با رای قاطع 98/2 درصدی به نظام مقدس جمهوری اسلامی یوم الله دیگری را در تاریخ معاصر ایران رقم زدند و این روز خاطره انگیز و ماندگار را به عید بزرگ امام و امت تبدیل کردند تا با استقرار نظامی مقدس و مردمی، پرتو اسلام را همچون آئینه در ایران عزیز و سراسر جهان بتاباند و شعار اصلی ملت انقلابی "استقلال، آزادی، جهموری اسلامی" را تحقق بخشد. سال ها مبارزه انقلابی ملت ایران با رژیم مستبد، وابسته و فاسد پهلوی و حامیان استکباری آن به رهبری امام خمینی (رحمه‌الله علیه) با استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی در یوم الله دوازدهم فروردین به ثمر نشست و شیرینی پیروزی انقلاب اسلامی را به کام ملت آزاده ایران دوچندان کرد.
تشکیل حکومت اسلامی در ایران بزرگ جوانه های امید و رهایی را در کشورهای دربند استبداد و استعمار جهان رویاند و تشکیل جامعه ای نو و اسلامی را به مسلمانان ستم دیده محروم جهان نوید داد و به انسان های ناامید از الگوهای حکومتی غربی و شرقی ثابت کرد که با اراده ملی و پشتوانه دینی همچون ملت آزاده ایران می توان بر ظلم و ستم استکبار جهانی پیروز شد و حکومتی مردمی مبتنی بر آموزه های مترقی دین مبین اسلام تشکیل داد و سعادت و خوشبختی بشریت را رقم زد. بی تردید نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سایه رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) با پیروزی بر فتنه های شیطانی و توطئه های اهریمنی مستمر دشمنان اسلام زمینه ساز طلوع خورشید ولایت عظمی حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) خواهد شد.
سال 1401 هجری خورشیدی با تدبیر هوشمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه ای (مدظله العالی) و به منظور حمایت همه جانبه از تولید، اقتصاد و وضعیت معیشتی مردم با عنوان سال "تولید؛ دانش بنیان و اشتغال آفرین" نامگذاری شد تا مسئولان، تولید کنندگان و مردم با کسب برکات مادی و معنوی در این سال و تلاش های مجدانه و گام های عملی در راستای رونق تولید، حماسه ماندگا دیگری در راه پیشرفت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی بیافرینند.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان ضمن تبریک پیشاپیش حلول ماه مبارک رمضان و پاسداشت یوم الله 12 فروردین (روز جمهور اسلامی) از درگاه حضرت حق تعالی تداوم و تعالی اتقلاب اسلامی، طول عمر مقام معظم رهبری، تعجیل در ظهور حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف)، رفع بلای عمومی و عافیت و تندرستی همه بیماران را مسئلت می نمایند.»

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: 12 فروردین شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استانی سیاسی نظام مقدس جمهوری اسلامی یوم الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۷۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه ۵ زبانه تشکل‌های اسلامی دانشگاه شهید باهنر کرمان پیرامون حوادث دانشگاه‌های آمریکا

بیانیه ۵ زبانه تشکل‌های اسلامی دانشگاه شهید باهنر کرمان پیرامون دستگیری و برخورد نظامی و نامطلوب با دانشجویان دانشگاه‌های ایالات متحده آمریکا در خصوص حمایت از مردم مظلوم فلسطین منتشر شد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، بیانیه ۵ زبانه تشکل‌های اسلامی دانشگاه شهید باهنر کرمان پیرامون دستگیری و برخورد نظامی و نامطلوب با دانشجویان دانشگاه‌های ایالات متحده آمریکا در خصوص حمایت از مردم مظلوم فلسطین منتشر شد.

متن کامل این بیانیه کوتاه به شرح زیر است:

به نام خداوند بخشنده بخشایشگر 
 
 
دبیرکل سازمان ملل 
دبیر مجمع عمومی سازمان ملل 
دبیر شورای اقتصادی و اجتماعی سازمان ملل 
دبیر شورای امنیت سازمان ملل 
دبیر شورای حقوق بشر سازمان ملل 
دبیر شورای حقوق بشر آمریکایی 
دبیر شورای حقوق بشر اروپایی 
دبیر اتحادیه اروپا 
مسوولین اجرایی ایالات متحده آمریکا 
روسای دانشگاه‌های ایالات متحده آمریکا 
روسای کشور‌های اروپا و آمریکای شمالی 
 
دانشگاه یا پادگان؟ 
پس آزادی بیان چه شد؟ 
 
 
تشکل‌های اسلامی دانشجویی دانشگاه شهید باهنر کرمان

 

دیگر خبرها

  • دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم برای شرکت در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام
  • آیت‌الله جنتی: معلمان، مجاهدان عرصه علم و فرهنگ هستند
  • بیانیه ۵ زبانه تشکل‌های اسلامی دانشگاه شهید باهنر کرمان پیرامون حوادث دانشگاه‌های آمریکا
  • تبریک شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به معلمان و کارگران
  • بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت روز کارگر و روز معلم
  • حمایت از معلمان و کارگران بسترساز تحقق شعار سال خواهد شد
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد
  • تبلیغات منفی رسانه‌های غرب درباره فتح فاو توسط ایران
  • پیام امیرعبداللهیان به مناسبت «روز ملی خلیج فارس»