Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@22:43:27 GMT

حمایت از دانش‌آموزان مستعد در مناطق محروم ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۷۷۰۸۳

حمایت از دانش‌آموزان مستعد در مناطق محروم ادامه دارد

ایسنا/کرمان مدیر عامل شرکت گهرزمین حمایت از دانش آموزان مستعد را در مناطق محروم در راستای مسئولیت اجتماعی عنوان کرد و گفت: برای کنکور پیش رو بیش از 5 هزار و 500 دانش‌آموز برتر جنوب کرمان مورد حمایت آموزشی هستند. 

محمد فلاح مدیر عامل شرکت سنگ آهن گهر زمین در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ مدیر عامل شرکت گُهرزمین در حاشیه بازدید از کلاس های اردوی مطالعاتی نوروز 1401(طرح مفکر) گفت: تعداد 5 هزار 552 دانش آموز پایه دوازدهم در ۷شهرستان جنوب کرمان  جهت آمادگی کنکور۱۴۰۱ با بهترین اساتید برتر از تهران تحت حمایت آموزشی  هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن  ابراز خرسندی از استقبال دانش آموزان در طرح مفکر بر ارزش و اهمیت بهره‌گیری از فرصت‌ شها در مسیر رسیدن به موفقیت تاکید کرد و افزود: دانش‌آموزان شهرستان های جنوب کرمان با جدیت، پشتکار و بهره گیری از فرصت ها و ظرفیت های فراهم شده تضمین کننده ی پیشرفت و توسعه بومی و منطقه ای هستند زیرا تربیت نیروی انسانی متخصص و متعهد در رفع محرمیت ها موثر است. 
وی با اشاره به برگزاری طرح مفکر در شهرستان های جنوب کرمان اظهار کرد: ایجاد بسترهایی همچون تدریس اساتید و دبیران مطرح کشوری با تمرکز بر هدایت تحصیلی دانش آموزان یک اقدام برای پیاده سازی و اجرای عدالت آموزشی است. 
مدیرعامل گهرزمین همچنین  از حمایت و اهدای جوایز به دانش آموزانی که موفق به کسب رتبه های برتر می شوند خبر داد و گفت: حمایت این شرکت از دانش آموزان برتر همچنان  ادامه دارد و برای موفقیت آنها از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حمایت از دانش آموزان کم بضاعت جنوب کرمان شرکت گهر زمین استانی اجتماعی جنوب کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۷۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حفر و تکمیل ۸ حلقه چاه نفت در مناطق نفت‌خیز جنوب

شرکت ملی حفاری ایران فروردین‌ امسال هشت حلقه چاه نفت در گستره عملیاتی مناطق نفت‌خیز جنوب حفری کرد.

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت ملی حفاری ایران، مسعود افشار، معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در عملیات حفاری گفت: از هشت حلقه چاه حفاری‌شده، هفت حلقه در گستره فعالیت شرکت‌های بهره‌بردار نفت و گاز تابع شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و یک حلقه در چارچوب اجرای پروژه‌های حفاری تکمیل و تحویل کارفرما شد.

وی با بیان اینکه در این مدت متراژ حفاری چاه‌های یادشده به ۸ هزار و ۵۹۸ متر رسید، بیان کرد: براساس برنامه‌های شرکت ملی نفت در اجرای طرح‌های توسعه‌ای با هدف نگهداشت و افزایش تولید نفت و گاز، در بازسازی و نوسازی دستگاه‌ها و تجهیزات حفاری در دست اجرا، از حداکثر ظرفیت‌های سازمان برای پیشبرد و تحقق برنامه‌های صنعت نفت در سال ۱۴۰۳ استفاده می‌شود.

دیگر خبرها

  • صدور مجوز جذب ۳۰۰‌معلم برای مناطق محروم و صعب‌العبور در هرمزگان
  • ساخت ۵۴ کلاس درس در مناطق محروم ۵ استان کشور
  • آمار ۷۵۰۰ ترک تحصیل کرده در کرمان را قبول نداریم
  • آمار ۷۵۰۰ ترک تحصیل کرده در استان را قبول نداریم
  • حفر و تکمیل ۸ حلقه چاه نفت در مناطق نفت‌خیز جنوب
  • برگزاری چهل و دومین جشنواره فرهنگی - هنری «امید فردا» در همدان
  • توجه به مناطق محروم و آبادانی شهر به طور عادلانه، رویکرد شورای ششم
  • ساخت فضاهای آموزشی در مناطق محروم شهرستان دیر
  • مسابقات فوتسال دانش آموزان ابتدایی جنوب فارس
  • صدور ۲ هشدار جدید هواشناسی  + جزئیات | امروز کدام مناطق بارانی است؟