Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی شهرستان دیلم گفت: در درگیری پلیس با سارق مسلح در بندر امام حسن شهرستان دیلم یک سرباز وظیفه به شهادت رسید.

به گزارش جنوب نیوز؛ سرهنگ علی یاری اظهار داشت: شب گذشته بر اثر درگیری گشت انتظامی پلیس با سارق مسلح در بندر امام حسن شهرستان دیلم یکی از سربازان به شهادت رسید و یکی از کادر انتظامی نیز مجروح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه این درگیری ساعت ۲۱ شب گذشته رخ داده است افزود: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی اینکه یک دستگاه خودرو وانت پراید به صورت مشکوک در خیابانی پارک شده است، سریعاً گشت کلانتری بخش امام حسن برای بررسی موضع به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دیلم گفت: به محض حضور عوامل انتظامی در صحنه، فردی با اسلحه کلاش به سمت مأموران تیراندازی کرده و با استفاده از تاریکی شب متواری می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: متأسفانه در این حادثه همکار وظیفه ستوان سوم «سید نوید موسوی» بر اثر اصابت گلوله به درجه رفیع شهادت نائل آمده و ستوان‌یکم انتظامی «جلیل دازه» به دلیل جراحت وارده به بیمارستان گناوه منتقل و تحت درمان است.

یاری با بیان اینکه دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد، افزود: هویت ضارب که دارای سوابق متعدد کیفری است، شناسایی و تلاش‌ها برای دستگیری وی به صورت ویژه ادامه دارد و نتیجه متعاقباً اعلام می‌شود.

منبع: جنوب نیوز

کلیدواژه: شهرستان دیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۷۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از دستگیری سارق سابقه‌دار با ۸ فقره سرقت سیم و کابل‌های مخابراتی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد روهنا در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: در راستای طرح امنیت محله‌محور پلیس و در پی اعلام چندین فقره سرقت سیم و کابل‌های مخابراتی و اعلام نارضایتی شهروندان از قطعی تلفن‌ها و اختلال در اینترنت در سطح شهرستان اسفراین موضوع به صورت ویژه در دستورکارماموران تجسس کلانتری ۱۱ قرارگرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی و گشت‌های نامحسوس موفق به شناسایی سارق سابقه‌دار در حین تخریب و سرقت سیم و کابل‌های مخابراتی شدند، افزود: ماموران بلافاصله متهم را به همراه سیم سوخته دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین بیان اینکه متهم تاکنون به ۸ فقره سرقت سیم و کابل‌های مخابراتی در سطح شهرستان اعتراف کردند، عنوان کرد: اموال مکشوفه توسط نماینده اداره مخابرات شناسائی و با هماهنگی قضائی تحویل مالباخته شد

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • توقیف کاروان خودروهای حامل قاچاق کالا در دیلم
  • دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • ♦️دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • دستگیری سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین
  • پلیس به وظیفه قانونی خود عمل کرده است
  • درگیری دو دانش‌آموز در شوش منجر به قتل شد
  • پلیس مانع ایجاد هرج و مرج در ورزشگاه فیروزآباد شد
  • درگیری در یک ورزشگاه در فیروزآباد
  • پلیس به وظیفه قانونی خود در ورزشگاه عمل کرد
  • دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه