Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرانجام وضعیت پخش سریال «جناب عالی» مشخص شد و این مجموعه طنز، همزمان با ماه رمضان بصورت اختصاصی از سامانه تلوبیون پلاس پخش می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی سریال، مجموعه طنز سیاسی- اجتماعی «جنابِ عالی» که پیش از این قرار بود در ایام نوروز ۱۴۰۱ از رسانه ملی پخش شود، اکنون از چهاردهم فروردین همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان به عنوان اولین اثر نمایشی اختصاصی تلوبیون پلاس، از طریق این سامانه عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همزمان با مشخص شدن وضعیت پخش این سریال، از پوستر رسمی آن با طرحی از حامد مسعودی‌فر رونمایی به عمل آمد.

«جنابِ عالی» به تهیه کنندگی مصطفی رضوانی، کارگردانی عادل تبریزی و نویسندگی مشترک عادل تبریزی و رویا خسرونجدی، در ١٣ قسمت تولید شده و با زبانی طنز به مشکلات نظام اداری و سیاسی کشور می‌پردازد.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: «امیرعلی با مدرک دکترا، در جستجوی شغلی آبرومند است که سرنوشت او را در معرض انتخابی سخت قرار می‌دهد...!»

امیرحسین رستمی، حسین سلیمانی، بیژن بنفشه‌خواه، میرطاهر مظلومی، مهوش وقاری، گیتی معینی، رضا بنفشه‌خواه، سروش طاهری، محمد الهی، امیرمحاسبتی، ایمان اسماعیل‌پور، کیوان صباغ، جواد سلطانی، بلور سادات کسائیان با حضور بیتا سحرخیز و هنرمندی منوچهر آذری ترکیب بازیگران این سریال را شکل می‌دهند.

جزئیات بیشتر از نحوه و زمان پخش این سریال در سامانه تلوبیون‌پلاس بزودی منتشر می‌شود.

 

انتهای پیام/ک

منبع: دانا

کلیدواژه: تلوبیون پلاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۷۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اول سلام بعد تاج‌گذاری در کاخ اختصاصی

دریافت 24 MB

ورود به این کاخ برایتان هیجان انگیز است و در همان ابتدا پلکانی وسیع با آیینه کاری های خیره کننده در مقابلتان قرار دارد که ناخودآگاه دوست دارید بایستید و عکس بگیرید البته باید محافظی کیسه ای روی کفش هایتان بپوشید و بعد وارد شوید.

بعد از پلکان وارد تالاری وسیع می شوید که به نام سلام یا تاجگذاری هم شناخته می شود. در انتهای سالن تختی را میبینید که ماکتی ساخته شده از تخت اصلی به نام تخت طاووس است که نادرشاه از هندوستان به عنوان غنیمت جنگی با خود به ایران آورده بود و پس از قتلش توسط غارتگران تخریب و جواهرات آن به یغما برده شد. فتحعلی شاه قاجار که سودای بر تخت نشستن شاهان در گذشته را داشت دستور می‌دهد تختی مرصع برایش بسازند که در ابتدا به خاطر آیینه ای به شکل خورشید در بالای آن «تخت خورشید» نام داشت و پس از ازدواجش با طاووس خانم تاج الدوله که ۱۵ ساله بود نامش را تخت طاووس گذاشتند. تخت طاووس تا سال ۱۳۶۰ در کاخ گلستان نگهداری میشد و سپس به موزه جواهرات بانک ملی ایران منتقل شد.

تهیه و گزارش: مهلا داریان

کد خبر 847606 برچسب‌ها وزارت میراث فرهنگی و گردشگری سفر - گردشگری تور- گردشگری

دیگر خبرها

  • پوستر سپاهان برای بازی پرسپولیس بدون کری و جنجال
  • رونمایی از سامانه سرمایه‌گذاری استان یزد
  • رونمایی از سامانه ساربانیار در غرفه استان یزد نمایشگاه ایران اکسپو
  • پیام تبریک روز معلم + پوستر و عکس نوشته
  • اعتراف «آسترازنکا» برای اولین‌بار درباره عوارض جانبی خطرناک واکسن خود
  • کارگاه آموزشی مامان مربی؛ محصول جدید تلوبیون برای مادران ایرانی
  • عکس| یک استقلالی روی پوستر تراکتوری‌ها
  • رونمایی از اولین موتور احتراقی غیرآلاینده جهان در ژاپن
  • اول سلام بعد تاج‌گذاری در کاخ اختصاصی
  • عکس| اولین پست اینستاگرامی سعید آقاخانی بعد از اتمام نون‌خ