Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی نوریان ، با اشاره به فعالیت مرکز انتقال خون قم در ماه مبارک رمضان گفت: پایگاه روح الله طی ماه مبارک رمضان در دو بخش مردان و بانوان فعالیت خواهد داشت و بعد از افطار نیز از ساعت ۲۱ تا ۳۰ دقیقه بامداد فقط مرکز روح الله در جنب دبیرستان امام صادق (ع) فعال است و اهداکنندگان می‌توانند در این امر نوع دوستانه مشارکت داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل انتقال خون قم با بیان اینکه روزه‌داری منعی جهت اهدای خون ندارد، گفت: بهترین زمان برای اهدای خون در این ماه مبارک ابتدای صبح یا بعد از افطار است.

نوریان با بیان اینکه اهدای خون یک فعالیت مستمر و همیشگی است، گفت: تا زمانی که دیگر نیازی نباشد یا محصولات مصنوعی ساخته شود، هیچ راهی جز اهدای خون نیست و کاهش ذخایر خونی به پایان زندگی بسیاری از نیازمندان گره خورده‌است.

مدیرکل انتقال خون قم با اشاره به افزایش ساعات فعالیت مراکز انتقال خون قم در شب‌های قدر، گفت: طی این شب‌ها به هرمیزان که متقاضی وجود داشته باشد، فعالیت اهدای خون تداوم خواهد یافت.

 نوریان گفت: سن اهدای خون ۱۸ تا ۶۰ سال برای زنان و مردان است و قبل از اهدای خون معاینات لازم از اهداکنندگان انجام می‌گیرد؛ به همراه داشتن کارت ملی برای اهدای خون ضروری است.

مدیرکل انتقال خون قم با بیان اینکه از ابتدای امسال و ایام نوروز استقبال و حضور اهداکنندگان خون در این استان رضایت بخش و امیدوار کننده بوده است، گفت: اهدای خون در نوروز امسال در مقایسه با سال گذشته ۹ درصد رشد کرده‌است در صورت ادامه این روند مطلوب، ذخایر خونی قم در وضعیت مطلوب و پایدار قرار می‌گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتقال خون ماه مبارک رمضان انتقال خون قم اهدای خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۷۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه گل‌گهر اولین سفیر و حامی اهدای عضو در فوتبال ایران

باشگاه گل گهر کار شایسته ای را انجام داده است.

باشگاه گل‌گهر اولین سفیر و حامی اهدای عضو در فوتبال ایران محسوب می شود.

عصر روز گذشته طی مراسمی در باشگاه فرهنگی ورزشی گل‌گهر و با حضور اعضای انجمن اهدای عضو ایران، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره باشگاه، کادرفنی و بازیکنان تیم، باشگاه گل‌گهر به عنوان اولین سفیر و حامی اقدام خداپسندانه "اهدای عضو" در میان باشگاه‌های فوتبال کشور معرفی شد.

باشگاه گل‌گهر اولین سفیر و حامی اهدای عضو در فوتبال ایران

 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • وضعیت مبلغان کشور در ماه رمضان از زبان مدیرکل تبلیغ عمومی/ استقبال بی‌نظیر «تبلیغ اولی‌ها»
  • کمتر از یک درصد از افراد واجد شرایط در سیستان و بلوچستان خون اهدا می‌کنند
  • ثبت ششمین اهدای عضو در استان یزد
  • اهدای درب چوبی حرم امام رضا (ع) از طرف حرم بانوی کرامت
  • حل برخی مشکلات اهدای خون در شهرستان‌های استان یزد
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • انتقال هوایی نوجوان ۱۳ ساله مسجدسلیمانی برای اهدای اعضاء
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • باشگاه گل‌گهر اولین سفیر و حامی اهدای عضو در فوتبال ایران
  • تصاویری متفاوت از نمایندگان درحال اهدای خون