Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ حجت مشتاق در خصوص آخرین وضعیت جاده‌های استان آذربایجان غربی گفت: از ۲۵ اسفندماه سال گذشته ابتدای اجرای طرح نوروزی تا امروز، در اثر تصادفات رانندگی در جاده های استان  ۱۸ نفر جان خود را از دست داده اند که دو نفر بیشتر از مدت زمان مشابه پارسال است.

وی می گوید: همچنین در این مدت در اثر حوادث جاده‌ای در استان ۲۷۶ نفر مصدوم شده اند، که ۴۱ درصد تصادفات به دلیل عدم توجه راننده به جلو رخ داده است و  ۱۸ درصد عدم توانایی در کنترل خودرو به همراه خستگی، خواب آلودگی، سرعت و سبقت غیرمجاز و استفاده از تلفن همراه از دیگر عوامل وقوع تصادفات جاده‌ای در نوروز امسال به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته رئیس پلیس راه آذربایجان غربی در قالب طرح نوروزی امسال ۱۱۵ اکیپ محسوس و ۳۰ اکیپ به صورت نامحسوس در جاده‌ها و محور‌های مواصلاتی استان مستقر هستند.

مشتاق گفت: تردد از مبادی ورودی و خروجی استان ۱۵ درصدی افزایش یافته است و ۳۲ درصد نیز به میزان تردد در محور‌های مواصلاتی استان افزوده شده است.

وی گفت:  حتی از ابتدای اجرای طرح نوروزی در استان تست الکل و مواد مخدر به دلیل انجام رفتار‌های مخاطره آمیز از رانندگان اخذ می‌شود.

وی می گوید: بدون هیچ اغماضی با متخلفان در این زمینه برخورد می‌شود، و از ابتدای طرح نوروزی تاکنون تست اعتیاد ۵۴ درصد و تست الکل ۱۵۴ درصد افزایش داشته است و توصیه می‌شود برای جلوگیری از رفتار‌های مخاطره آمیز رانندگان در این زمینه رعایت بیشتری داشته باشند.

طرح نوروزی پلیس راه انتظامی آذربایجان غربی همزمان با سراسر کشور از ۲۵ اسفند ماه آغاز شده و تا روز ۱۴ فروردین ماه سال ۱۴۰۱ ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: طرح نوروزی پلیس راه آذربایجان غربی انتظامی آذربایجان غربی تصادف رانندگی آذربایجان غربی طرح نوروزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۷۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه سرنشین لنج آتش گرفته در آبهای جزیره هرمز جان باختند

گزارش خبرگزاری مهر، حسین قاسمی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان روز پنجشنبه با اعلام این خبر افزود: از این تعداد مصدوم، ۲ نفر دچار سوختگی ۵۰ درصد، یک نفر ۷۰ درصد، یک نفر ۲۰ درصد و سه نفر هم دچار سوختگی ۱۵ و ۱۰ درصد شده بودند.

وی بیان کرد: مصدوم با سوختگی ۷۰ درصد با آمبولانس به بیمارستان شیراز اعزام شد.

کد خبر 6095285

دیگر خبرها

  • امسال میراث مکتوب علمای اهل‌سنت آذربایجان‌غربی ثبت می‌شود
  • سه سرنشین لنج آتش گرفته در آبهای جزیره هرمز جان باختند
  • وجود ۱۴ نقطه حادثه خیز در جاده‌های ارومیه
  • پیشرفت ۷۸ درصدی طرح ساماندهی راه‌های روستایی آذربایجان غربی
  • تصادف شدید جاده سلماس در آذربایجان غربی (فیلم)
  • نوسازی حدود ۱۷ هزار واحد مسکونی در بافت فرسوده آذربایجان‌غربی
  • جان‌باختن ۷۸۸ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در آذربایجان‌غربی
  • رفع و آشکارسازی ۹ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی ارومیه
  • رفع و آشکارسازی ۹ نقطه حادثه خیز در محور‌های مواصلاتی شهرستان ارومیه
  • نزدیک به ۱۷ هزار واحد مسکونی در بافت فرسوده آذربایجان‌غربی نوسازی می‌شود