Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@16:09:15 GMT

بهار رنگارنگ شهرستان جعفریه قم

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۷۷۳۱۰

بهار رنگارنگ شهرستان جعفریه قم

کارشناس گردشگری با اشاره به اینکه جعفریه قطب کشاورزی و دامپروری استان است گفت: به دلیل رویش گل‌های کلزا و سبز شدن دشت‌های گندم و جو و باغات انگور و صیفی جات این منطقه قطب گردشگری کشاورزی در استان است.

علی اصل گفت: از دیگر جاذبه‌های بخش جعفریه گنبدنمکی با دریاچه سحرآمیزاش هست که در ۲۰ کیلومتری شهر قم واقع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گنبد بیش از بیست ملیون سال قدمت دارد و در سال ۹۷ ثبت ملی شده است.

کارشناس گردشگری با اشاره به شکل خاص این کوه نمکی گفت: میتوان ترکیبی از کوه و بلور‌های نمک و آب را به شکلی خاص در این منطقه مشاهده کرد گویی که انگار یک کوه پر از برف است.

کارشناس گردشگری در ادامه به روستا‌های زیبای قاهان جمیزقان با دره‌های پر آب و باغات سرسبز اشاره کرد منطقه‌ای که گویی بهشتی در میان کویر قم است.

شهرستان جعفریه در ۴۰ کیلومتری قم ۴۰ روستا دارد که هر کدام در فصل بهار منطقه‌ای مجزا برای گذران اوقات خوش گردشگران و مسافران هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جعفریه قم قطب گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۷۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره فرهنگی گردشگری سی ترمی در شهرستان زهک

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، فرماندار زهک گفت: ۱۲۰ برنامه در این جشنواره با سه هدف تحکیم وحدت و همدلی در بین مردم؛ ایجاد شور و نشاط اجتماعی و معرفی آداب و رسوم مردم منطقه سیستان تا پایان سال در این شهرستان برگزار خواهد شد.
دهمرده افزود: برابر تقویم اجرایی رویداد‌های فرهنگی ورزشی و گردشگری شهرستان زهک در این جشنواره برنامه‌های مختلفی از جمله مسابقه کودکان؛ اجرای سنت‌های باستانی سیستان و اجرای موسیقی محلی به اجرا درآمد.

دیگر خبرها

  • اتصال ۳۴۲ واحد صنعتی تازه همدان به شبکه گاز کشور
  • ۳ رویداد گردشگری قزوین ثبت ملی شد
  • ثبت سه رویداد گردشگری قزوین در تقویم ملی
  • شکست یک جنبش بزرگ با توطئه‌های رنگارنگ داخلی و خارجی
  • نمایی از دریاچه طبیعی کیو خرم آباد + تصاویر
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • جشنواره فرهنگی گردشگری سی ترمی در شهرستان زهک
  • پایگاه امداد جاده‌ای اورژانس «حسن قشلاق» بهار کلنگ‌زنی شد
  • اقدامات منطقه هفت حوض برای توسعه گردشگری مشهد در ۱۴۰۳
  • جزئیات اقدامات منطقه هفت حوض برای توسعه گردشگری مشهد در ۱۴۰۳