Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

حجت الاسلام احمدحسین فلاحی در نخستین شورای اداری استان در سال جاری با اشاره به این‌که مسئولین و مردم در سال جدید با بالا بردن تقوای الهی خود و هم‌افزایی می‌توانند در دولت مردمی و انقلابی دست به کارهای بزرگی بزنند، مطرح کرد: در بحث رسانه‌ای ضعیف عمل شده و عملکرد دولت مردمی آن‌چنان که باید و شاید به صورت کامل به اطلاع مردم نرسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پروردگار متعال راهگشا است و در دولت قبلی اشاره می‌شد نمی‌شود در بحث واکسیناسیون پیشرفت داشت و در دولت جدید با تغییر رویکرد و نگاه سیاسی بدون برجام یا هیچ توافق سیاسی دیگری، دولت موفق به واکسیناسیون و مهار کرونا شد.

فلاحی تصریح کرد: قانون جهش شرکت‌های دانش‌بنیان باعث ایجاد جریان و ورود نخبگان به مباحث فناورانه شد و در بحث صندوق نوآوری و شکوفایی ۳۰ هزار میلیارد افزایش داشتیم و در بحث استفاده از این صندوق‌ها در حال حاضر در جایگاه خوبی میان استان‌های کشور قرار نداریم و تقریبا در میان استان‌های آخر هستیم که این موضوع اصلا قابل توجیه نیست.

وی با بیان این‌که از ظرفیت‌های فناورانه در استان استفاده کامل نمی‌شود، بیان کرد: برخی از مواقع به صورت مستقیم در جریان‌های علمی حضور پیدا می‌کردم و مشکلات آن‌ها را برطرف می‌کردیم، قوانین سخت‌گیرانه و عدم حمایت از نخبگان باعث مهاجرت آن‌ها شده است.

نماینده مردم همدان در ادامه تاکید کرد: امیدوارم این روند رو به افول خاتمه یابد و روز به روز شاهد پیشرفت نخبگان در نظام جمهوری اسلامی باشیم و امورات این دانشمندان نخبه تسهیل شود و از طولانی شدن روند مجوزها خسته نشوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: احمدحسین فلاحی ویروس کرونا برجام نماینده مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۷۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | سرکار گذاشتن مردم توسط دولت رئیسی به روایت یک نماینده مجلس

266 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900620

دیگر خبرها

  • ببینید | سرکار گذاشتن مردم توسط دولت رئیسی به روایت یک نماینده مجلس
  • تغییر زیاد در مدیریت شهری آسیب‌ جدی به شهر وارد می‌کند
  • نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • توسعه مدیریت در نظام سلامت مبتنی بر جوان‌گرایی
  • مدیریت بحران شهرستان خوروبیابانک ار امکانات کافی برخوردار نیست
  • آینده برجام / توافقی صورت می گیرد؟
  • شوراهای اسلامی بدون حب و بغض‌های سیاسی در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند
  • جهش تولید به نهضت مردم نیاز دارد
  • توسعه کشور و مردمی سازی صنعت نفت و گاز بدون نیاز به مدیریت و بودجه دولت