Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام منتظری با بیان اینکه گزارشی درباره اتفاقات مربوط به ورود بانوان به ورزشگاه مشهد به دستش رسیده است گفت: اگر شرایط و امکانات ورود بانوان وجود نداشت، آقایان باید عقلشان را به کار می‌انداختند و بلیت‌ نمی‌فروختند.

دادستان کل کشور به اتفاقات ورزشگاه مشهد واکنش نشان داد.

به گزارش طرفداری، حجت الاسلام و المسلمین محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور در واکنش به حواشی روز گذشته بازی تیم ملی فوتبال ایران برابر لبنان در ورزشگاه امام رضا (ع) شهر مشهد بیان کرد:

مسئولین امر باید از ابتدا تدبیر می‌کردند و اگر چنانچه جایگاهی برای خانم‌ها وجود داشته و این امکان وجود داشته که برای خانم‌ها بلیط بفروشند، مسئولین باید ظرفیت و جایگاه مناسب نیز برای آن‌ها آماده می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان کل کشور با اشاره به بی تدبیری های انجام شده ادامه داد:

 اگر هم شرایط مناسب نبوده و این امکان وجود نداشته است که خانم‌ها را به ورزشگاه راه بدهند، باید از ابتدا باید تدبیر می‌کردند و عقل خود را به کار می‌انداختند و بلیط نمی‌فروختند. اینکه بلیط بفروشند و بعد مانع ورود بشوند قابل قبول نیست و بنده این موضوع را به هیچ وجه تأیید نمی‌کنم. در این موضوع نه تنها باید عذرخواهی شود بلکه باید وجوه پرداختی بازگردانده شود.  این کار بسیار غیرقابل قبول است که بلیط بفروشند و بعد به ورزشگاه راه ندهند؛ چراکه ورزشگاه و بخش مختص خانم‌ها مشخص است و باید این موضوع مدیریت می‌شده است.

منتظری حادثه دیروز ورزشگاه امام رضا را نشان‌دهنده ضعف مدیریت دانست و گفت:

اگرچه مدیریت این موضوع از وظایف ما نبوده است اما من نسبت به سهم خودم از این خانم‌های محترم عذرخواهی می‌کنم و پوزش می‌طلبم و امیدوارم بار دیگر شاهد اینگونه حوادث و اتفاقات نباشیم.

 

اخبار داغ 

همسر فوتبالیست مشهور ایرانی در دوبی ملکه شد + عکس تیم ملی ایران در سید سوم جام جهانی 2022 + آخرین سیدبندی وضعیت محمد صلاح لحظاتی قبل از پنالتی زدن مقابل سنگال / عکس روز روایت یک بانوی هوادار تیم ملی از پشت در ماندن: حس کردم تیم ملی متعلق به من نیست زلاتان: همه ناامید و ناراحتیم؛ هرکس دوست دارد در جام جهانی بازی کند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: دادستان کل خانم ها تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۷۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره بلیت فروشی

با توجه به مطالب غیر واقع منتشر شده درباره بلیت فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان از هفته بیست و پنجم لیگ برتر خلیج فارس، اطلاعیه‌ای از سوی باشگاه پرسپولیس منتشر شد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، به اطلاع هواداران عزیز می‌رساند؛ باشگاه پرسپولیس طبق روال همیشگی با انجام تکالیف خود، مقدمات آغاز بلیت‌فروشی بازی پیش‌رو را انجام داده است. به این ترتیب، به زودی بخش خرید بلیت این بازی در وبسایت اختصاصی فروش بلیت به نشانی footballeticket.ir برای هواداران فعال می‌شود.

همچنین مطلب منتشر شده در صفحه منتسب به وبسایت بلیت‌فروشی به هیچ‌ عنوان صحت ندارد. دست اندرکاران سامانه فروش بلیت نیز منتظر اخذ مجوزهای لازم از نهادهای ذیصلاح برای شروع بلیت‌فروشی هستند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بلیت فروشی دربی به روش قطره چکانی! (+عکس) بلیت فروشی در ورزشگاه آزادی ممنوع شد

دیگر خبرها

  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره بلیت فروشی
  • برخورد با مقصران حادثه استخر شهید هاشمی نژاد مشهد
  • بلیط سینما بی‌سروصدا گران شد
  • بلیت سینما بعد از دو ماه دوباره گران شد
  • بلیط قطار و هواپیما برای این افراد نیم بهاست
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • مدیرعامل آلومینیوم: سیدحسین باید زودتر می‌رفت
  • رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم
  • ۵۸۹ هزار مخاطب به سینما رفتند/ صدرنشینی «مست عشق»
  • واکنش های میکل آرتتا به اتفاقات مهم دیدار آرسنال و چلسی / فیلم