Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-07@04:16:25 GMT

سریال‌های مناسبتی ماه رمضان

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۷۷۴۲۴

سریال‌های مناسبتی ماه رمضان

چهار سریال «خوشنام»، «از سرنوشت»، «نجلا۲» و «مسافران شهر»، در ماه رمضان امسال، به ترتیب از شبکه‌های یک، دو، سه و پنج پخش خواهند شد. ناطقان:  امسال، ماه رمضان پشت سرِ تعطیلات نوروزی آغاز خواهد شد و این تجربه‌ای تازه برای تلویزیون است که بتواند برای یک ماه نیم، خوراک تصویری مناسبی را برای مخاطبانش، تدارک ببیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





چهار سریال رمضانی امسال شبکه‌های یک، دو، سه و پنج سیما، به شرح زیر هستند:
سریال «خوشنام»، شبکه یک سیما

سریال «خوشنام» به کارگردانی علیرضا نجف‌زاده و تهیه‌کنندگی احمد زالی، روزهای پایانی تصویربرداری را طی می‌کند و هم‌زمان کارهای فنی مجموعه در حال انجام است تا برای پخش از شبکه یک سیما در ایام ماه مبارک رمضان آماده شود. گروه ظرف ۱۰ روز آینده، تصویربرداری را به اتمام می‌رساند و سکانس‌های باقی مانده از این مجموعه که در حرم مطهر امام رضا (ع) تصویربرداری خواهد شد، در ایام ماه مبارک رمضان ضبط می‌شود.

در این سریال از بازیگرانی چون حمید لولایی، هومن حاجی‌عبداللهی، عباس جمشیدی‌فر، شهره لرستانی، فریده سپاه منصور، سحر ولدبیگی، امیر کربلایی زاده و امیر غفارمنش استفاده شده است.
«از سرنوشت»، شبکه دو سیما

فصل چهارم مجموعه تلویزیونی «از سرنوشت» به کارگردانی محمدرضا خردمندان و تهیه‌کنندگی علی‌اکبر تحویلیان، برای پخش در ایام ماه مبارک رمضان از شبکه دو سیما در نظر گرفته شده است.

تصویربرداری این مجموعه به پایان رسیده و در ۴۵ قسمت آماده پخش شده است که بعد از ایام ماه مبارک رمضان هم پخش آن ادامه خواهد داشت. این مجموعه با  موضوع جوانان آماده پخش شده است و در این فصل سازندگان سریال، مشکلات و موانع پیش روی تولید داخلی بر سر راه جوانان را به تصویر می‌کشند.

حسین پاکدل، دارا حیایی، کیسان دیباج، فاطمه بهارمست و مجید واشقانی  و... در این سریال به ایفای نقش می‌پردازند.
«نجلا۲»، شبکه سه

«نجلا ۲» به عنوان سریال نوروزی از شبکه سه سیما در حال پخش است که با توجه به مضمون دینی که در این مجموعه مستتر است، برای ماه مبارک رمضان هم پخش خواهد شد. پخش فصل دوم مجموعه ۴۰ قسمتی «نجلا»، از  اول فروردین سال ۱۴۰۱ آغاز شده است.

داستان فصل دوم «نجلا» درباره اشغال خرمشهر است و عبِد در این فصل، نقشی محوری در داستان دارد. این سریال از قبل از جنگ تحمیلی شروع شده و هدایت هاشمی، سیدمهرداد ضیایی، آزیتا حاجیان ، حسام منظور، محیا دهقانی، ملیکا شریفی‌نیا، مصطفی ساسانی، سوگل طهماسبی، ایوب آقاخانی، مرتضی شاه‌کرم، بدرالسادات برنجانی، محسن پوشایی، حسین شفیعی، تورج فرامرزیان، وحید نفر، جمال بیات، ابراهیم گله‌دارزاده، رستا رضوی، مهدی ملاک، سیامک توده‌فلاح، اسحاق احمدپور، محسن مرادی، امیر دهلکی و سامان خلیلیان از بازیگرانی هستند که در فصل جدید این سریال به ایفای نقش می‌پردازند.

تصویربرداری فصل دوم سریال «نجلا» به کارگردانی خیرالله تقیانی‌پور و به تهیه‌کنندگی سعید سعدی از ابتدای تابستان ۱۴۰۰ آغاز شد و در لوکیشن‌های مختلفی مانند جنوب تهران، آبادان و خرمشهر، زندان و تعدادی از شهرهای کشور عراق مانند کربلا تولید شده است.
 «مسافران شهر»، شبکه ۵

 پخش سریال «مسافران شهر» به کارگردانی سیروس حسن‌پور و احمد معظمی برای پخش از شبکه پنج سیما در ایام ماه مبارک رمضان در نظر گرفته شده است. این سریال با نام قبلی «ساعت ۱۱» دارای مضامین مذهبی، انقلابی و حتی دفاع مقدس است و بازیگرانی همچون شهرام قائدی، ویدا جوان، حبیب دهقان‌نسب، آشا محرابی و شهرزاد کمال‌زاده در آن نقش‌آفرینی می‌کنند.

 این سریال تلویزیونی که به صورت اپیزودیک آماده می‌شود، هم اینک مراحل تصویربرداری را پشت سر می‌گذارد. این مجموعه در قالبی مبتنی بر فلاش‌بک روایت می‌شود و تاکنون ۸۰ درصد از تصویربرداری آن به انجام رسیده است.

داستان این مجموعه درباره موضوعات رمضانی است و اتفاقات آن در حد فاصل ماه رمضان و عید سعید فطر رقم می‌خورد. بخشی از داستان سریال، درباره یک تاکسی اینترنتی است و قصه‌هایی که راننده آن در پیرامون خود تجربه می‌کند.
منبع: مهر

منبع: ناطقان

کلیدواژه: ایام ماه مبارک رمضان ماه رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۷۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عمو پورنگ با «لالایی» بازیگر می‌شود / جزئیات پخش سریال عمو پورنگ در شبکه نمایش خانگی

سریال «لالایی» به کارگردانی احمدعلی درویش‌پور و با بازی داریوش فرضیایی (عمو پورنگ)، این روز‌ها آخرین مراحل تصویربرداری را در تهران می‌گذراند. این سریال که قرار است امسال در یکی از پلتفرم‌های نمایش‌خانگی پخش شود تا آخر اردیبهشت ماه تولید خود را به پایان می‌رساند.

سریال «لالایی» با نقش‌آفرینی فرضیایی، متفاوت از آثاری است که تاکنون از او به عنوان شخصیت عمو پورنگ دیده شده است.

این روز‌ها سریال‌هایی در راه تلویزیون هستند و در عین حال برخی از هنرمندان پیشکسوت تلویزیون هم با اثری جدید، در نمایش‌خانگی حضور دارند، اما سریالی دیگر که تلویزیونی‌های قدیم به سمتِ آن رفته‌اند یک سریال فانتزی در حوزه کودک و نوجوان است که برای نخستین بار فرضیایی یا همان عمو پورنگ در برنامه تحویل سال یک خبر کوتاهی از آن داد.

سریال «لالایی» قرار است با بازی او بعد از مدت‌ها غیبت و البته فضایی متفاوت از یکی از پلتفرم‌های نمایش‌خانگی پخش شود.

منبع: ایرنا

tags # شبکه نمایش خانگی ، عمو پورنگ سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • ۱۰۰۰ برنامه مناسبتی در دهه کرامت در اصفهان اجرا می‌شود
  • ساخت ادامه سریال‌های موفق در دستور کار است
  • توضیحات جبلی درباره ساخت فصل جدید زیرخاکی، نون خ و پایتخت
  • سلمان فارسی؛ روایت درست تاریخ
  • عمو پورنگ با «لالایی» بازیگر می‌شود / جزئیات پخش سریال عمو پورنگ در شبکه نمایش خانگی
  • مجموعه مستند «پا به ماه» از شبکه ۲
  • عکس | بازدید رئیس رسانه ملی از پشت صحنه سریال «سلمان فارسی»
  • مجموعه های تلویزیونی جدید رسانه ملی
  • خبر‌های رسانه - ۱۵ اردیبهشت
  • سریال‌های جدید تلویزیون/ از بدل علی مشهدی تا نمایش توان علمی کشور