Web Analytics Made Easy - Statcounter

سری جدید برنامه امیدیه با رویکرد حمایت از تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین، از دوشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ روی آنتن شبکه یک سیما خواهد رفت.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی شبکه یک، برنامه تلویزیونی اُمیدیه بمنظور حمایت از کسب وکار‌های نوآور با حضور کارآفرینان در حوزه‌ها و مشاغل مختلف، بخصوص کسب و کار‌های دانش بنیان از اقصی نقاط کشور تولید و پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برنامه در ایام ماه مبارک رمضان از شنبه تا چهارشنبه حوالی ساعت ۱۸ پخش می‌شود و شامل گفتگو با میهمان و معرفی، بررسی و ارزیابی محصول می‌شود و سپس مشاور حوزه کسب وکار فعالیت کارآفرین را نقد و بررسی خواهد کرد.

در بخش «کارنشد نداره» هم با اجرای رضا نظری در فضای طنز به سراغ مشاغل مختلف می‌رود و با صاحبان این کسب وکار‌ها گفتگو می‌کند.

در بخش معرفی کتاب برنامه، کتابی در حوزه اقتصاد و کارآفرینی به مخاطبان معرفی می‌گردد.

«اُمیدیه» کاریست از گروه دانش و اقتصاد شبکه یک سیما که مصطفی هیودی تهیه کنندگی و کیاداود اسفندیاری اجرای آن را برعهده دارند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار تلویزیون رادیو تلویزیون

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار تلویزیون رادیو تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۷۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مستند «زندگی با فلسفه» در شبکه چهار سیما

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، این مستند درباره «انشاءالله رحمتی» استاد فلسفه و مترجم نامدار آثار حکمی و عرفانی، خاصه آثار هانری کُربن و سید حسین نصر است.

رحمتی در کنار تحقیق و تدریس ، سردبیری فصلنامه تخصصی اطلاعات حکمت و معرفت را هم برعهده دارد. «زندگی با فلسفه» دوازدهمین فیلم از مجموعه مستند «آئینه عمر» است که درباره زندگی ، سلوک علمی و فرهنگی و میراث پژوهشی ۲۶ چهره نامدار حوزه علوم انسانی، فرهنگ و هنر ایران ساخته شده است.

مستند ۴۰ دقیقه‌ای زندگی بافلسفه» جمعه ساعت ۱۲:۳۰ هم تکرار می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مستند «زندگی با فلسفه» در شبکه چهار سیما
  • رادیو انعکاس‌دهنده صدای مردم است
  • رئیس مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما معرفی شد
  • چه جوری یک هفته‌ای پروانه کسب‌وکار بگیریم؟
  • روز معلم ۱۴۰۳ + پیام، متن و عکس نوشته تبریک
  • دیدار معاون علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور با آیت الله حسینی بوشهری
  • صدور الکترونیکی مجوز‌ها پیش‌نیاز توسعه اقتصادی و تسهیل مشارکت مردم در کسب‌وکار‌های خرد
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • نقش دانشگاه امیرکبیر در تحقق شعارهای سال و اقتصاد دانش‌بنیان