Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-09@00:18:44 GMT

درب ورزشگاه‌ها به‌روی تماشاگران خوزستانی باز می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۷۷۶۱۴

درب ورزشگاه‌ها به‌روی تماشاگران خوزستانی باز می‌شود؟

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، بر اساس اعلام ستاد کرونا، از این پس هواداران فوتبال می‌توانند با ظرفیت 30 درصدی و با ارائه کارت واکسیناسیون برای تشویق و تماشای بازی تیم‌های محبوب خود در ورزشگاه حاضر شوند.

اما این حضور منوط به ایجاد زیرساخت‌‍هایی از سوی وزارت بهداشت بود که تا این لحظه و در فاصله 48 ساعت مانده به آغاز هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر، این اقدامات از سوی این وزارتخانه فراهم نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس مصوبات ستاد کرونا، وزارت بهداشت موظف شد تا سامانه‌ای را به درگاه بلیت فروشی باشگاه‌ها لینک سازد، تا بر اساس آن، تنها به افرادی بلیت فروخته شود که دست کم ۲ دُز واکسن علیه کرونا تزریق کرده باشند که این اتفاق رخ نداده است.

از باشگاه‌های خوزستانی، در هفته پیش رو، تنها صنعت نفت آبادان است که از حریف خود پذیرایی خواهد کرد، تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان نیز روز سه‌شنبه هفته آینده در اصفهان میهمان ذوب‌آهن خواهد بود و فولاد پس از انجام دیدار خود در روز جمعه، به عربستان صعودی عزیمت خواهد کرد تا در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا شرکت کند.

بر همین اساس، تنها تیمی که ابلاغیه اخیر ستاد کرونا را مشمول خواهد شد، صنعت نفت است که مدیرعامل این باشگاه، در خصوص ابلاغیه ستاد کرونا مبنی بر پذیرش ۳۰درصدی تماشاگران و رفع ممنوعیت حضور هواداران در ورزشگاه‌ها، در گفت‌وگو با فارس بیان کرد: از همان روزهای ابتدایی صدور این ابلاغیه باشگاه صنعت نفت آبادان در صدد پذیرایی از هواداران خود در بازی‌های خانگی برآمد و تمامی ملزومات لازم، از جمله بازنگری بر گیت‌های ورودی، شستشوی سکوها و بازنگری سایر زیرساخت‌ها صورت پذیرفت و از سوی این باشگاه، مقدمات پذیرش تماشاگران کاملاً فراهم است.

وی ادامه داد: وزارت بهداشت باید سامانه‌ای را به ما معرفی می‌کرد که با لینک شدن این سامانه، به درگاه بلیط فروشی، امکان تشخیص افراد واکسینه شده و فروش بلیط به این نفرات فراهم شود که تا این لحظه، این سامانه به ما و سایر باشگاه‌ها معرفی نشده است.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان تصریح کرد: با توجه به اینکه امکان دارد تا روز مسابقه این سامانه باز نشود به فرماندار آبادان پیشنهاد شد تا اگر این امکان تا روز پنچ شنبه حاصل نشد، مجوز بلیط فروشی داده شود و کارت واکسیناسیون در هنگام ورود توسط ماموران گیت‌های ورودی، باز‌بینی گردد.

کی‌شمس خاطرنشان کرد: باشگاه صنعت نفت آبادان آمادگی کامل را برای میزبانی از تماشاگران خود بر روی سکوهای ورزشگاه تختی را دارد و اگر مقدماتی و ملزوماتی که از سوی ستاد کرونا معرفی شده، فراهم آید، دیدار با سپاهان در حضور هواداران برگزار خواهد شد، در غیر اینصورت، باید مسئولان ستاد شهرستان بر سر ارائه حضوری کارت‌های واکسیناسیون افراد توافق حاصل شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، فرمانداری آبادان نیز با صدور مجوزهای لازم، مقدمات ورود تماشاگران به ورزشگاه تختی را صادر و صنعت نفت پس از دو سال در کنار هواداران خود می‌تواند روز جمعه از رقیب خود پذیرایی کند.

بلیت‌فروشی این دیدار توسط سامانه فروش باشگاه و به‌صورت اینترنتی صورت خواهد گرفت و بهای هر بلیت ۲۵ هزار تومان خواهد بود.

به دلیل حضور تیم‌های فولاد و سپاهان در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا، درچارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال، روز جمعه از ساعت ۱۷ تیم فولاد خوزستان، در فولادشهر اصفهان میهمان ذوب‌آهن خواهد بود و از ساعت ۱۸ صنعت نفت آبادان و سپاهان اصفهان در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم خواهند رفت سایر دیدارهای این هفته از اواسط هفته آینده پیگیری می‌شوند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: تماشاگران ستاد کرونا واکسیناسیون صنعت نفت آبادان نفت مسجدسلیمان فولاد خوزستان آبادان اهواز مسجدسلیمان سپاهان ذوب آهن صنعت نفت آبادان ستاد کرونا باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۷۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفت آبادان طلسم محرم و مس را پاره کرد

مس رفسنجان با سرمربیگری محرم نویدکیا بالاخره طعم تلخ شکست را در نیم فصل دوم چشید.

به گزارش تابناک ورزشی، هفته بیست‌وششم مسابقات فوتبال لیگ برتر ایران با برگزاری سه دیدار همزمان از ساعت 19:30 امشب (دوشنبه) پیگیری شد که تیم قعرنشین نفت در آبادان ، کورسوی امید خود را رنده نگه داشت و تیم بدون شکست مس رفسنجان را مغلوب کرد.

مس رفسنجان که اولین شکست خود را با سرمربیگری محرم نویدکیا تجربه کرد، با 31 امتیاز، در رده دهم قرار گرفت. صنعت نفت با وجود این پیروزی، با 19 امتیاز در قعر جدول روزگار می‌گذراند. 

 نفت آبادان یک - مس رفسنجان صفر

گل: علی یوسف (دقیقه 19)

اخطار: طالب ریکانی از صنعت نفت و سجاد شهباززاده از مس اخراج: محمدرضا مهدی‌زاده از مس

دیگر خبرها

  • شور و هیجان بی نظیر تماشاگران حاضر در ورزشگاه هنگام صحیح اعلام شدن گل دوم خوسلو
  • دعوت مدیر ورزشگاه دستگردی به جلسه بازی پرسپولیس
  • نیکبخت:استقلال یک مدیر ورزشی می‌خواهد که باشگاه را خوب مدیریت کند/تماشاگران بی فرهنگ در ورزشگاه‌ها باید شناسایی شوند
  • رای تاریخی کمیته انضباطی درباره تماشاگران پرسپولیس و سپاهان
  • حکم بی‌سابقه و تاریخی فدراسیون فوتبال؛ پرسپولیس-سپاهان فصل آتی فقط با تماشاگران زن/ مردان محروم شدند!
  • صنعت‌نفت اولین شکست محرم با مس را رقم زد
  • مس رفسنجان در آبادان متوقف شد
  • نفت آبادان طلسم محرم و مس را پاره کرد
  • نفت آبادان 1-0 مس رفسنجان؛ امیدها برای بقا زنده شد
  • ساعت پخش زنده بازی صنعت نفت آبادان و مس رفسنجان‌ + پخش آنلاین