Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-01@15:57:24 GMT

سربازان را فرزندان خود بدانیم

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۷۷۶۲۲

سربازان را فرزندان خود بدانیم

رئیس سازمان وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی کل کشور با تاکید بر اینکه امید آفرین باشیم، گفت: سربازان را مانند فرزندانمان بدانیم.

به گزارش ایران اکونومیست و بنابر اعلام پایگاه خبری پلیس، سردار تقی مهری در جلسه قرارگاه نوروزی امام علی (ع)  استان سمنان،اظهار داشت: حامل پیام سلام و خداقوت سردار "اشتری" فرمانده کل انتظامی کشور به همکاران هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حوزه انتظامی،وظیفه مهمی با عنوان تامین نظم و امنیت بر عهده داریم و با ایجاد این امنیت برای اشتغال آفرینان، شرکت های دانش بنیان، کارخانجات، می توانیم شعار امسال را که مقام معظم رهبری "مد ظلله العالی " سال"تولید؛ دانش بنیان و اشتغال آفرین" عنوان کردند، را تحقق ببخشیم.

رئیس سازمان وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی کل کشور با اشاره به آیات قرانی در خصوص رفتار حکیمانه گفت: ما حلقه اول اتصال مردم با حکومت هستیم و نحوه گفتار ما می تواند آرامش بخش باشد؛می بایست امید آفرین باشیم و با مردم با ادبیات خوب و صحیح رفتار کنیم، با احترام برخورد کردن روش انبیاء الهی است.

سردار مهری در پایان گفت: سربازان را مانند فرزندانمان بدانیم و از استعداد  این عزیزان در زمینه دفاعی، امنیتی و انتظامی استفاده کنیم.

 گفتنی است؛ سردار عبدالله حسنی  نیز در این جلسه اظهار داشت: وظیفه نیروی انتظامی حاکم کردن ارزش های نظام جمهوری اسلامی ایران است و شرط آن تبعیت از ولایت است و خادم خوبی برای مردم بودن و سرباز خوبی برای ولایت بودن نیاز به هدایت گری خوبی دارد که بحمدالله در فرماندهی کل انتظامی این اتفاق می افتد.

وی به اقدامات خوب پلیس استان در حوزه انتظامی و ترافیکی از ابتدای طرح نوروزی تاکنون اشاره کرد و گفت: حضور نیروها در سطح جاده های استان چشمگیر بوده و تا این لحظه وضعیت خوبی را شاهد هستیم.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: نیروی انتظامی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۷۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت خاص از گشت ارشاد و طرح نور: ادامه دهند، کار بسیار خوبی است

رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی گفت: باید با ناهنجاری‌ها مقابله شود و این فرمایش رهبری است زیرا لازم است دین محقق شود که نیاز به عزم و اراده دارد.

محمود رجبی رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی با تقدیر از نیروی انتظامی در به کارگیری طرح نور، عزم و اراده فراجا در برخورد با مفاسد اجتماعی را تحسین و تصریح کرد: نیروی انتظامی خطر را به خوبی احساس کرده است و اینکه قرار است طرح نور را ادامه دهند، کار بسیار خوبی است.

وی در گفت‌وگو با رسا، با بیان اینکه لازم است با بدحجابی و سایر ناهنجاری‌ها مقابله صورت گیرد، در خصوص جلسه روز جمعه اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با سردار رادان، اظهار داشت: جلسه گذشته بسیار پربار بود و از این که با قدرت در حال ادامه دادن هستند خوشحال شدیم؛ از روحیات سردار رادان که در جلسه با علما تجلی پیدا کرد خوشحال شدیم.

عضو جامعه مدرسین با بیان اینکه گزارش کاملی از سوی سردار رادان در خصوص معضلات اخلاقی و آسیب‌های اجتماعی به اعضای جامعه مدرسین، ارائه شد، تصریح کرد: باید با ناهنجاری‌ها مقابله شود و این فرمایش رهبری است زیرا لازم است دین محقق شود که نیاز به عزم و اراده دارد.

وی در پایان بر لزوم همراهی دستگاه ها در پشتیبانی و اجرای طرح نور تأکید کرد.

دیگر خبرها

  • حمایت بانوان قزوینی از طرح نور
  • همه وظیفه داریم در راستای کاهش سوانح اقدام کنیم
  • سربازان وظیفه، تنها تماشاگران امشب فوتبال ایران
  • حمایت خاص از گشت ارشاد و طرح نور: ادامه دهند، کار بسیار خوبی است
  • پلیس به وظیفه قانونی خود عمل کرده است
  • وظیفه یگان‌های تکاوری در مناطق کویری، تامین امنیت است
  • پلیس به وظیفه قانونی خود در ورزشگاه عمل کرد
  • ۲۴۰ هزار سرباز در کشور مهارت تخصصی فرا گرفتند
  • «طرح نور» نیروی انتظامی مورد حمایت است
  • افزایش ایست‌های بازرسی در تهران؛ نماینده مجلس: این‌ها جزو وظایف عادی فراجا است!