Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی ارائه گزارشی از حواشی پیش آمده در مسابقه فوتبال دیروز ایران ـ لبنان در مشهد، رئیس جمهور وزیر کشور را برای بررسی دقیق موضوع، انجام اقدامات لازم و ارائه گزارش موظف کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در پی ارائه گزارشی از حواشی پیش آمده در مسابقه فوتبال دیروز ایران و لبنان در مشهد در خصوص فرآیند فروش بلیط، عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی ستاد کرونا در رعایت سقف مجاز تماشاچیان و تضییع حقوق برخی از شهروندان که برای تماشای مسابقه، بلیط تهیه کرده بودند، رییس جمهور، وزیر کشور را برای بررسی دقیق موضوع، انجام اقدامات لازم و ارائه گزارش موظف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رییسی فوتبال لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۷۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفت وزیر، رئیس جمهور را در سفر به قم همراهی می‌کنند

هفت وزیر و معاون رئیس جمهور ، آیت‌الله رییسی را در سفر روز پنجشنبه به استان قم همراهی خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو از قم، در سفر روز پنجشنبه رییس جمهوری به استان قم تعدادی از وزرا و معاونان کابینه دولت سیزدهم، آیت‌الله رییسی را همراهی خواهند کرد.

عباس علی‌آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت، رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش، بهرام عین‌الهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی، عیسی زارع وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به همراه داوود منظور رییس سازمان برنامه و بودجه و علی سلاجقه رییس سازمان حفاظت محیط‌زیست، رییس جمهور را همراهی می‌کنند.

بررسی روند اجرای مصوبات سفر دور نخست رییس‌جمهوری به همراه بازدید میدانی از طرح‌های جاری و بهره‌برداری از چند طرح عمرانی در حوزه‌های مختلف، از برنامه‌های اعضای کابینه دولت سیزدهم در سفر به استان قم است.

دور دوم سفر رئیس جمهور و اعضای هیات دولت فردا پنجشنبه به استان قم انجام می‌شود، برای این سفر برنامه‌های متنوع و از پیش تعیین شده مختلفی تدارک دیده شده‌است.

دیگر خبرها

  • هفت وزیر، رئیس جمهور را در سفر به قم همراهی می‌کنند
  • گزارش سفیر ایران در بلاروس به امیر عبداللهیان
  • سکوت در قبال صهیونیست‌ها ظلم بزرگ به بشریت است/ دستور کار ویژه برای «رفع مشکل بیکاری»
  • دستور رئیس جمهور برای حل مشکل استان‌های دارای نرخ بیکاری بالا
  • دستور رئیس جمهور برای حل مشکل استان‌های دارای نرخ بیکاری بالا/ دهقانی فیروزآبادی: حضور ۴۰۰ شرکت دانش‌بیان همراه در Inotex امسال
  • سکوت در قبال جنایات صهیونیست‌ها ظلم بزرگ به بشریت است
  • دستور ویژه رئیسی برای حل مشکل اشتغال استان‌های دارای نرخ بالای بیکاری
  • دستور ویژه رئیس جمهور برای حل مشکل اشتغال استان‌های دارای نرخ بالای بیکاری
  • گزارش وزیر ورزش از اقدامات و افتخارآفرینی ورزش کشور به رئیس جمهور
  • تمهیدات لازم برای حل و فصل مشکلات مرزهای ایران و عراق در اربعین