Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@04:45:40 GMT

سروری: عده‌ای به دنبال تخریب شهرداری هستند

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۷۷۸۵۰

سروری: عده‌ای به دنبال تخریب شهرداری هستند

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، پرویز سروری درباره پل اتصالی ساختمان‌های شورا و شهرداری و تفاوت آن با با پل پالادیوم گفت: مواردی که مطرح شده یک سری بهانه‌هایی است که بیشتر توسط همان کسانی که به مسئله پالادیوم نقد داشتند مطرح می‌شود.

وی با بیان اینکه ساختمان شورای شهر و شهرداری تهران در زمان تصدی آقای غلامحسین کرباسچی به عنوان شهردار وقت در اختیار قرار گرفت، اظهار کرد: این دو ساختمان کاملاً به هم متصل هستند و اساسا هیچ سحطی را اشغال نکردند و به یک مجموعه مربوط هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: به اعتقاد من این اتصال نکته مثبتی است و پل موجود شرایطی را فراهم کرده که به جای اینکه زمان بیشتری در رفت‌وآمد بین این دو ساختمان گرفته شود، به شکلی بتوان در زمانی کمتر، امور اداری و اجرایی مرتبط بین این دو دستگاه (شهرداری تهران و شورای شهر) را انجام داد.

سروری با تأکید بر اینکه پالادیوم مجموعه شخصی بوده و ساخت پل و تونل زیرزمینی در این ساختمان کاملا مغایر با قانون بوده است، یادآور شد: بر اساس اسناد و مدارک مشخص بوده که سوء استفاده‌هایی در این فضا صورت گرفته است و در گذشته بارها برای تخریب اقدام شده بود که متاسفانه به نتیجه نرسید.

وی ادامه داد: اجرای حکم تخریب بخش‌های غیرقانونی ساختمان پالادیوم جزء افتخارات شهرداری جدید است که نشان می‌دهد با سوءاستفاده‌ها برخورد می‌کند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در خصوص پل اتصالی ساختمان شورا و شهرداری سوء استفاده‌ای نشده است، خاطرنشان کرد: در این زمینه استفاده بهینه صورت می‌گیرد و انتفاع شخصی در آن وجود ندارد؛ موضوع اتصال این دو ساختمان با مسئله پالادیوم کاملا متفاوت است اما افرادی به دنبال این هستند که موضوعات خاصی را بی جهت مطرح کنند و بهانه‌ای قرار دهند برای تخریب کار بسیار ارزشمندی که توسط شهرداری انجام شده است.

وی ادامه داد: در خصوص پل موجود بین ساختمان‌های شرکت بازرگانی و شرکت نفت اطلاعی ندارم و باید گزارشات دریافت شود تا بتوان در این زمینه نیز نظر داد.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهر، چندی پیش شهرداری تهران در اقدامی نادر اما قانونی حکم تخریب دو تونل زیرزمینی و یک تونل هوایی در ساختمان پالادیوم را بر اساس کمیسیون ماده ۱۰۰ اجرا کرد که این اتفاق بهانه‌ای شد تا حالا برخی در فضای مجازی و رسانه‌ای مدعی شوند که پل بین ساختمان‌های شهرداری و شورای شهر تهران و همچنین پل اتصالی ساختمان شرکت نفت و شرکت بازرگانی هم باید تخریب شود. حالا پس از گذشت کمتر از یک ماه از اجرای این حکم، اخبار و ادعاهایی در فضای مجازی مطرح شده که شورای اسلامی شهر و شهرداری تهران باید به عنوان قانون‌گذار و مجری قوانین، پل موجود بین این دو ساختمان را نیز تخریب کند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پرویز سروری نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران تخریب شهرداری تهران دو ساختمان شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۷۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از ماکت عمارت تاریخی پست گیلان در شهرداری رشت

همچنین درحاشیه افتتاح نمایشگاه فعالیت رادیو در گیلان و پاسداشت هفته معلم  از ماکت عمارت تاریخی پست گیلان در شهرداری رشت نیز رونمایی شد.

مدیر کل پست گیلان گفت: در این نمایشگاه تمبر‌های قدیمی، اسناد، ده‌ها کتاب درسی مقطع ابتدایی تا دبیرستان سال‌های ۱۳۱۸ تا ۱۳۵۷ هجری شمسی، کتابی با قدمت دویست ساله چاپ اروپا حاوی نقشه قدیمی ایران با درج نام خلیج فارس، رادیو‌های قدیمی از سال ۱۹۸۰ مبلادی به بعد، رایانه‌ها از زمان ورود به ایران تا کنون و بیش از ده رادیوی قدیمی در معرض دید عموم گذاشته شده است.

محمد حسین هوشنگی در باره ماکت ساختمان قدیمی اداره کل پست گیلان هم افزود: نخستین مکان فعالیت رادیو گیلان طبقه چهارم ساختمان اداره کل پست در شهرداری رشت بود که آرم (نشان) آن هنوز هم در بالای ساختمان وجود دارد. 

مدیر کل صداوسیمای مرکز گیلان هم در حاشیه افتتاح این نمایشگاه با بیان اینکه رادیو گیلان امروز ۶۹ ساله شد، گفت: در تقسیم بندی علوم ارتباطات، رادیو یک رسانه گرم محسوب می‌شود و دارای ویژگی‌های ارتباطی، چون سرعت، دو سویه و تعاملی بودن و استفاده از ظرفیت مخاطب است. 

تفی ربانی افزود: این نمایشگاه فرصت مناسبی برای آشنایی مردم با این رسانه ارتباطی از زمان ظهور تا کنون است. 

علاقه مندان می‌توانند از یکشنبه ۱۶ اردیبهشت تا چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت از ساعت تا ۱۶ از این نمایشگاه واقع در ساختمان اداره کل پست گیلان در میدان شهدای ذهاب یا شهرداری رشت دیدن کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • دانشگاه آزاد اسلامی نخبگان منطقه را در مسئله تقریب مذاهب جمع کند
  • رونمایی از ماکت عمارت تاریخی پست گیلان در شهرداری رشت
  • مطالبات اراضی شهری شهرداری پرداخت شود
  • تخریب ساختمان‌ در منطقه جنگلی توسکستان گرگان
  • قصه سنگلج به کجا رسید؟
  • تخریب قلعه «هری‌پاتر» در اوکراین (+عکس)
  • پاسخ میراث فرهنگی به ماجرای «سنگلج»
  • سنگلج در خطر است!
  • شهرداری به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی در بهشت زهرا
  • کابل: به کسی اجازه تخریب وحدت ملی در افغانستان را نمی‌دهیم