Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، بسیج دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد در بیانیه‌ای با محکومیت حواشی بازی فوتبال ایران و لبنان در شهر مشهد، خواستار برخورد با عاملان این حواشی شد.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مشهدالرضا این روزها میزبان تیم ملی ایران و لبنان جهت انجام آخرین بازی دور مقدماتی جام جهانی فوتبال بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرصت میزبانی که می‌توانست با یک مدیریت صحیح و منسجم به یک افتخار بزرگ تبدیل شود، اما با سوء‌مدیریت‌ تعدادی از مسئولین تبدیل به یک اتفاق غم‌بار شد و کام بسیاری از هموطنان‌مان را تلخ کرد.

اولا؛ نداشتن برنامه‌ریزی مناسب در زمان فروش بلیط‌های الکترونیک توسط مسئولین ذی ربط و همچنین سوءمدیریت آنان در رابطه با عدم تخصیص ظرفیت مناسب جهت حضور همه دوست‌داران ورزش ملی، مسئله‌ای بود که از یک فرصت جهت همدلی و همراهی مردم، یک تهدید ساخت!

ثانیا؛ علی‌رغم بی‌تدبیری در رابطه با فروش و اختصاص بلیط‌های این دیدار، در جریان ورود و خروج به ورزشگاه امام رضا(ع) نیز بی‌حرمتی‌هایی به وقوع پیوست که به هیچ وجه در شأن ایران و ایرانی نبوده و خوراک رسانه‌های بیگانه را فراهم کرده است. 

ثالثا؛ فروش بلیط برای حضور بانوان و عدم مدیریت مناسب جهت ورود آنان به ورزشگاه برای تماشای این دیدار بیشتر شبیه به یک بازی برای بدنام کردن شهر مشهد و شخصیت‌هایی است که همیشه تاکید خود را بر ایجاد زیرساخت‌ها و حضور زنان در عرصه‌های ملی و ورزشی پیشتر اعلام کرده‌اند. 

بسیج دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد تا مشخص شدن مقصرین این واقعه و بررسی کوتاهی آنان توسط مراجع ذی‌ربط این مسئله را پیگیری نموده و همچنین این بی‌تدبیری و سوء‌مدیریت را محکوم کرده و خواستار برخورد شدید با مدیرانی است که این‌گونه با آبروی کشور و مردم بازی و در رویدادهای بزرگ ملی فرصت‌سوزی می‌نمایند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشگاه فردوسی حاشیه های بازی ایران لبنان حضور بانوان در استادیوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۷۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشهد با کسری ۴۶ درصدی تامین آب مواجه است

حسین اسماعیلیان مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مشهد گفت: اکنون بخش قابل توجهی از آب مشهد از طریق منابع سطحی و چهار سد دوستی، ارداک، طرق و کارده تامین می‌شود.

او افزود: نیاز آبی شهر مشهد در تابستان پیش رو که ماه‌های محرم و صفر و وقوع سفر‌های متعدد به مقصد دومین کلانشهر کشور را در پی دارد، حدود ۱۳ هزار و ۲۰۰ لیتر در ثانیه پیش بینی شده است، چنانچه ذخیره آب سد‌ها نیز به صفر برسد، حدود هفت هزار و ۲۰۰ لیتر بر ثانیه از منابع فعلی قابل استحصال خواهد بود.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مشهد ادامه داد: این میزان کمبود آب را تا حدی باید از طریق اجرای پروژه‌های آب رسانی و بخش دیگر را از طریق مدیریت مصرف تامین کنیم.

اسماعیلیان بیان کرد: به زودی وارد دوره طولانی سفر‌ها در اواخر بهار و همچنین فصل تابستان به مشهد خواهیم شد، حتی اگر بارندگی‌های خوبی را در ادامه این سال آبی شاهد باشیم باز هم اوضاع به نحوی نیست که موجب جبران ۴۳ ماه خشکسالی شود و در چنین شرایطی یکی از موضوعات مهم و البته بر اساس شعار سال، مشارکت مردم در بحث مدیریت مصرف است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • در صورت دریافت پیشنهاد مناسب؛ آمادگی آرسنال برای فروش گابریل ژسوس
  • مشهد با کسری ۴۶ درصدی تامین آب مواجه است
  • ۳ رام قطار فوق العاده به مسیر ریلی مشهد- تهران اضافه شد
  • هالند به جای پادشاه بربرها در بازی کلش آف کلنز!
  • غول نروژی در دنیای گیم؛ شخصیت ارلینگ هالند به بازی کلش آو کلنز اضافه می‌شود
  • فروش بلیت قطارهای فوق العاده مشهد از امروز
  • آغاز فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد
  • ظرفیت تمامی قطارهای فوق العاده مشهد در دقایق اول تکمیل شد
  • فروش بلیت قطار‌های فوق‌العاده مشهد از فردا ساعت ۹ صبح
  • فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد از فردا ساعت ۹ صبح