Web Analytics Made Easy - Statcounter

عرفان خسرویان، با حضور در برنامه زنده گفت و گوی ویژه خبری شبکه یک سراسری و شبکه خبر با موضوع «بررسی جزئیات بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها از چهاردهم فروردین» ضمن تشریح برنامه‌های جامع دانشگاه فنی و حرفه‌ای به عزم جدی وزارت علوم و دانشگاه‌ها به از سرگیری آموزش‌های حضوری تاکید کرد.

دانشگاه فنی و حرفه‌ای با دارا بودن قریب به ۱۸۰ هزار دانشجو در بیش از ۱۵۰ رشته متنوع از جنس مهارتی فعالیت دارد و نزدیک به ۳۴۰۰ کارگاه عملی در سطح کشور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

خسرویان شرط استفاده از خوابگاه‌ها و سلف سرویس را تزریق ۳ دوز واکسن برشمرد و افزود: این بیماری بسیار جنبه هوشمندانه دارد و ممکن است با پیک‌های دیگری نیز مواجه شویم، باید تمامی پروتکل‌ها و دستورالعمل‌ها به دقت رعایت شوند. گفتنی است که خوشبختانه تاکنون با مدیریت هوشمندانه کرونا در دانشگاه فنی و حرفه‌ای تعداد فوتی‌های دانشجویان این دانشگاه نزدیک به صفر است.

او اضافه کرد: در روز ۱۴ فروردین در ابتدا دانشجویان بومی ما حضور پیدا خواهند کرد و تمام تلاش ما این است که تمام دانشجویان از فضای دانشگاه استفاده کنند و این دوره گذار دو هفته‌ای برای پیامد سنجی سفر‌های نوروزی انجام خواهد شد و ان‌شاء الله اگر مشکلی وجود نداشت از اول اردیبهشت دانشجویان غیر بومی هم در خوابگاه‌ها حضور پیدا می‌کنند و از امکانات دانشجویی دانشگاه هم بهره کافی را خواهند برد.

سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای با اشاره به آمار دانشجویان واکسینه شده افزود: ما از طریق سامانه وزارت بهداشت در حال صحت سنجی هستیم، اما از طریق خود اظهاری دانشجویان، بیش از ۷۰ درصد دانشجویان تاکنون ۲ دوز و بیش از ۲۰ درصد دانشجویان ۳ دوز واکسن را تزریق کرده‌اند.

دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای از طریق کنکور سراسری و تعدادی به صورت شبانه پذیرش می‌شوند که این دانشجویان شهریه پرداخت می‌کنند و هیچ تغییری در شهریه‌ها وجود ندارد و بر اساس شهریه سال ۱۴۰۰ محاسبه خواهد شد و به دلیل اینکه سیستم پرداخت دانشگاه فنی و حرفه‌ای بصورت متمرکز است ما شاهد تخلفات شهریه‌ای نخواهیم بود.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه فنی و حرفه ای کنکور سراسری دانشگاه فنی و حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۷۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۷۷۰ امدادگر برای امدادرسانی به سیل‌زدگان ۱۳ استان/ اسکان اضطراری ۳۴۴ نفر

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ محمودی، رئیس سازمان امدادونجات هلال احمر، با اشاره به امدادرسانی در سیل و آبگرفتگی از ۴ تا ۹ اردیبهشت ١٤٠٣، گفت: ۱۳ استان (اصفهان، البرز، تهران، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، گلستان، مازندران، کرمان، هرمزگان و یزد) و ۵۷ شهرستان، نیاز به دریافت خدمات امدادی پیدا کردند.

وی با بیان اینکه امدادگران در این مدت زمان، به ۴۸۱۳ نفر امدادرسانی کردند، ادامه داد: ۱۹۷ تیم عملیاتی، شامل ۷۷۰ امدادگر، در ۹۱ عملیات شرکت کردند، ۳۴۴ نفر را اسکان اضطراری دادند و ۱۲۳ نفر را به مناطق امن منتقل کردند.

محمودی افزود: امدادگران با کمک دستگاه پمپاژ، آب تجمیع شده در ۲۹۲ واحد مسکونی را تخلیه کردند.

رئیس سازمان امدادونجات گفت: ۵۵ دستگاه چادر، ۶۸۴ تخته پتو، ۲۹۵ تخته موکت، ۲۰۶۶ کیلوگرم نایلون، ٢۴٠ بسته غذایی، ۹۵۸ قوطی کنسروجات، ١٩٤ قرص نان و ٥٤٠ کیلوگرم برنج بین افراد متاثر از سیل و آبگرفتگی توزیع شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تحصیل ۳۴۰۰ دانشجو در دانشگاه فنی و حرفه‌ای چهارمحال وبختیاری
  • ارتباط صنعت و دانشگاه، هدف اصلی دانشگاه فنی و حرفه‌ای
  • حضور ۷۷۰ امدادگر برای امدادرسانی به سیل‌زدگان ۱۳ استان/ اسکان اضطراری ۳۴۴ نفر
  • تحقیر آمریکا در دریا و آسمان‌
  • تجمع دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای سبزوار در حمایت از اقدام جنبش دانشجویی در دانشگاه‌های امریکا
  • افتتاح خوابگاه متأهلی برای ۱۲۰ دانشجوی علوم پزشکی تهران
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس
  • خشن ترین تصاویر از رفتار پلیس آمریکا با دانشجویان | نحوه برخورد با دختر دانشجو را ببینید
  • افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی
  • جشن ازدواج ۵۰ زوج دانشجو در قم برگزار شد