Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@09:22:41 GMT

وزیر نیرو وارد گناباد شد

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۷۸۰۱۷

وزیر نیرو وارد گناباد شد

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با سفر هئیت دولت به خراسان رضوی، علی اکبر محرابیان وزیر نیرو بهمنظور بازدید از چند پروژه وارد شهرستان گناباد شد و در محل فرودگاه در حال احداث شهدای گناباد مورد استقبال مسئولان قرار گرفت.

بازدید از شهرک صنعتی و پست ١٣٢ کیلو ولتی در حال احداث این شهرک، بازدید از خط لوله انتقال آب گناباد و بازدید از محل احداث نیروگاه خورشیدی کاخک از برنامه‌های وزیر نیرو در گناباد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار با خانواده معزز شهدا و نشست تخصصی با نمایندگان اقشار مختلف از دیگر برنامه‌های محرابیان در سفر به شهرستان گناباد است.

کد خبر 5456240

منبع: مهر

کلیدواژه: خراسان رضوی فرماندار گناباد گناباد وزیر نیرو سفر استانی مسافران نوروزی ویروس کرونا بوشهر گردشگری کرمانشاه سانحه تصادف نوروز سفرهای نوروزی آمار کرونا تردد وسایل نقلیه گرگان ایلام خرم آباد جاذبه گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۸۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوگیری از تخریب اراضی ملی در بم

محمد نیکخواه گفت: طی گشت زنی مستمر نیرو‌های پاسگاه ویژه منابع طبیعی شهرستان بم و اقدام به موقع از تخریب اراضی ملی و برداشت غیر مجاز شن و ماسه در منطقه روداب غربی شهرستان جلوگیری شد. 

 

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بم بیان کرد:  پیشگیری از وقوع جرم اولویت نخست یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری است.

وی گفت: نیرو‌های این یگان به گشت زنی‌های مستمر و شبانه روزی خود در اراضی ملی و همکاری مردم طبیعت دوست از هرگونه تخریب و تصرف منابع طبیعی جلوگیری خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • رفع مشکلات منطقه ۱۳ در دستور کار کمیته نظارتی شورای شهر اصفهان
  • فرودگاه گناباد، پیشران توسعه و رونق در جنوب خراسان رضوی
  • قطعی برق در چاه موتورهای کشاورزی روستاهای کاخک نخواهیم داشت
  • قطعی برق در چاه موتورهای کشاورزی در روستاهای کاخک نخواهیم داشت
  • قول وزیر نیرو برای رها کردن بخش دیگری از حق آبه قزوین از سد طالقان
  • ۸۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی آماده بهره‌برداری در گناباد است
  • جلوگیری از تخریب اراضی ملی در بم
  • زمین ۹۰ درصد متقاضیان نهضت ملی مسکن گناباد تامین شد
  • پیشرفت ۶۷ درصدی احداث بزرگترین پل در شیراز
  • معاون وزیر نیرو: امسال خاموشی نداریم