Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ سید مصطفی مرتضوی گفت: از زمان الکترونیکی شدن پرداخت عوارض در برخی از آزاد راه‌های کشور از ابتدای سال جاری تا کنون و عملی شدن این سامانه ها،   پیام‌هایی مبنی برالزام پرداخت عوارضی برروی گوشی تلفن همراه مالکان خودرو ارسال می‌شود.

او گفت: برخی از مالکان خودرو به جهت نگرانی از اعمال جریمه عدم پرداخت عوارض خودرو با جستجو در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی بدون توجه و اطمینان به اعتبار سایت‌ها و برنامه‌های کاربردی اقدام به ثبت اطلاعات کارت بانکی در درگاه‌های تقلبی ویا نصب برخی از برنامه‌های کاربردی جعلی می‌کنند که همین امر باعث از دست رفتن اطلاعات کارت‌های بانکی مالکان خودرو و در نتیجه برداشت غیر مجاز از حساب بانکی آنان می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان اصفهان ضمن هشدار در خصوص وجود درگاه‌های پرداخت تقلبی و برنامه‌های کاربردی جعلی گفت: مالکان خودرو پرداخت الکترونیکی عوارض خودرو خود را از طریق سایت‌ها و برنامه‌های کاربردی معتبر انجام دهند و از دانلود کردن برنامه‌هایی که در کانال‌ها و شبکه‌های اجتماعی مختلف ارائه شده و یا لینک‌هایی که فاقد اعتبار لازم می‌باشند خودداری کنند.

سرهنگ مرتضوی گفت: از شهروندان می‌خواهم درصورت مشاهده هرگونه تخلف درفضای‌مجازی، نظیرکلاهبرداری‌های اینترنتی، برنامه‌های جعلی و سایت‌هایی با محتوای مجرمانه آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس Cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کلاهبرداری اینترنتی عوارض آزادراه برنامه جعلی برنامه های کاربردی پرداخت عوارض مالکان خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۸۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین - زنجان

مرتضی روزبه افسرکشیک سازمان آتش نشانی قزوین گفت: ساعت ۲۲ و نوزده دقیقه دیشب در آزادراه قزوین به زنجان، نرسیده به مجتمع رفاهی ترنج تصادف خودرو پژوپارس باکامیون اعلام شد که بلافاصله دوتیم امداد و نجات واطفایی از ایستگاه‌های شماره ۵ پونک و ۹ شهرک دانش رابه محل حادثه اعزام شدند.

روزبه افزود: آتش نشانان راننده فوت شده را از خودرو خارج کردند وتحویل عوامل آرامستان حاضر در محل حادثه دادند.

علت دقیق حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • هشدار مصرف خودسرانه دارو‌های بدون نسخه
  • تمدید تخفیف ۵۰ درصدی عوارض آزادراه تبریز- سهند برای ساکنان شهر جدید سهند 
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسما
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسمار
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسمار | فعلا هستند اما ما قهرمانی آسیا می‌خواهیم
  • اجرای ۱۲ عنوان برنامه ویژه هفته فرهنگی اصفهان در پایانه‌های مسافربری
  • ۱۰ محور شریانی و غیر شریانی کشور همچنان مسدود است
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین - زنجان
  • ثبت صادرات ۶ میلیارد دلاری در خوزستان
  • نرخ جدید عوارض آزادراه خرم آباد - پل زال اعلام شد