Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر بنقل از فلسطین الیوم، این جنبش در بیانیه ای مطبوعاتی به مناسبت روز زمین تاکید کرد که همه تلاش ها برای عادی سازی در مشروعیت بخشیدن به اشغالگری صهیونیست ها در سرزمین ما موفق نخواهد بود و کنفرانس ها، اجلاس ها و نشست ها در استقرار جای پای دشمن در سرزمین فلسطین ناکام خواهد ماند.

این جنبش خواستار تبدیل روز زمین به نقطه ای برای تجدید وحدت فلسطینی ها با الهام از معانی وحدت از خون شهدایی شد که در بئرالسبع،الخضیره و تل الربیع پیام خود را ارسال کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهاد اسلامی همچنین از ملت عربی و اسلامی خواست که دوباره قطب نمای خود را به سمت موضوع مهم و اساسی خود سوق دهد و از پایداری مردم فلسطین در برابر اشغالگران غاصب تا بازگشت و آزادی سرزمین فلسطین حمایت کند.

این جنبش فلسطینی همچنین از مردم فلسطین در سرزمین های اشغالی 1948 خواست تا وحدت خود را تقویت کنند،و هرگونه فرصتی را از اشغالگران بگیرند و با تمام امکانات از سرزمین خود در برابر دزدی و طرح الحاق دفاع کنند.

کد خبر 5456237 سمیه خمارباقی

منبع: مهر

کلیدواژه: روز زمین فلسطین جنبش جهاد اسلامی کرانه باختری اوکراین روسیه جنگ اوکراین عراق عربستان سعودی حمله روسیه به اوکراین آخرین اخبار اوکراین ایران فلسطین رژیم صهیونیستی ایالات متحده امریکا ولادیمیر پوتین جنگ 2015 یمن ائتلاف سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۸۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر مردم غزه از جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین در جهان

مردم غزه با نگارش پیام‌هایی بر روی چادرهایی که در آنها زندگی می‌کنند، از جنبش‌های دانشجویی سراسر جهان برای حمایت از فلسطین قدردانی کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، چادرهای آوارگان در رفح حاوی پیام‌های حمایت و تشکر از دانشجویان دانشگاه های سراسر جهان به ویژه دانشگاه های آمریکایی است که خواستار پایان دادن به نسل کشی جاری در غزه برای دویست و چهارمین روز متوالی هستند.

موج اعتراضات حمایت از فلسطین در محوطه‌های دانشگاه‌های آمریکا بعد از سرایت به اکثر دانشگاه‌های این کشور در حال گسترش به دانشگاه‌های سایر کشورهای دنیاست.

اعتراضات از دانشگاه کلمبیا در نیویورک از 9 روز پیش (17 آوریل) آغاز شد و دانشجویان معترض خواستار قطع رابطه این دانشگاه با نهادهای رژیم صهیونیستی که در جنگ غزه نقش دارند شدند.

معترضان در دانشگاه‌های دیگر نیز خواسته‌های مشابهی دارند. اردوگاه‌های دانشگاهی که در سراسر آمریکا ایجاد شده‌اند، دانشجویانی را از پیشینه‌های مختلف ـ از جمله فلسطینی‌ها، عرب‌ها، یهودیان و مسلمانان ـ گرد هم آورده‌اند تا بمباران غزه توسط اسرائیل را محکوم کنند.

تا کنون در جریان جنبش دانشجویی در ایالات متحده، بیش از 600 نفر از جمله دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها بازداشت شدند.

خیزش دانشگاه‌های آمریکا؛ حرف حساب دانشجویان چیست؟

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • غزه چگونه جهان را ضد استکبار و اشغالگری متحد کرد؟
  • وحدت و برادری نیاز مهم امروز کشور است
  • تمامی مدارس نوبت عصر خوزستان فعال هستند
  • آشتی داخلی، محور نشست فتح و حماس در پکن
  • دشمنان، همواره در تلاش برای ایجاد نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند
  • صدای خُردشدن استخوان‌های صهیونیسم جهانی به گوش می‌رسد
  • «فلسطین و توطئه صهیونیستی انگلیسی» به کتابفروشی‌ها آمد
  • اعتراضات دانشجویی در آمریکا می‌تواند به «مردم عادی» هم منتقل شود
  • اعیاد یهودی؛ بهانه‌ای برای خشونت و تشدید شهرک‌سازی صهیونیست‌ها در قدس
  • تقدیر مردم غزه از جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین در جهان