Web Analytics Made Easy - Statcounter

متخصص بیماری های عفونی گفت: تصاویر سفرها و نوروز حاکی از آن است که گویا مردم فراموش کرده اند کرونا هنوز در جامعه نفس می‌کشد؛ انگار مردم به این نتیجه رسیده اند که آزاد کردن سفرهای نوروزی به معنای ریشه کنی و اتمام بیماری کرونا است؛ درحالیکه شرط سفر رعایت چند پیش نیاز ساده بود که متاسفانه نادیده گرفته شد با این وجود هرکس با استفاده از ماسک و الکل می تواند دین خود را به کشور ادا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر حمید عمادی، متخصص بیماری های عفونی و گرمسیری رئیس بخش بیماری های عفونی بیمارستان امام خمینی(ره) در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در رابطه با عملکرد مردم در مواجهه با مخاطرات بیماری کرونا و سویه اومیکرون طی تعطیلات نوروز سال 1401 گفت: در روزهای منتهی به پایان سال 1400 و در ایامی که دو سال از شیوع کرونا گذشته بود شرایط روحی روانی جامعه بخاطر محدودیت هایی چون قرنطینه ها و تعطیلات اجباری برخی از صنوف و ادارات و سازمان ها، شرایط خوبی نبود و فشار مضاعفی روی آحاد مختلف جامعه احساس میشد. بهر حال مردم ناچار بودند به خاطر وضعیت بحرانی کرونا دو سال از سفرهای مناسبتی، به ویژه مسافرت های نوروزی چشم پوشی کنند؛ گرچه در این میان برخی از هموطنان به دلایلی مجاز و منطقی مجبور به انجام سفر شدند و برخی دیگر نیز با بی اعتنایی به هشدارها و قوانینی که در این رابطه وضع شده بود، به انجام سفرها در دو سال گذشته مبادرت کردند که به جای خود شرایط بیماری را تشدید کردند که بهرحال شش موج خطرناک را با یاری خدا و همکاری کادر درمانی کشور پشت سر گذاشتیم و تمام تلاش خود را معطوف به این نکته کردیم که جان حتی یک هموطن متاثر از عوارض بیماری کرونا به خطر نیفتند اما متاسفانه شماری از هموطنان ما در این پیکار جان باختند که برای آنها از درگاه اللهی آرامش ابدی خواستاریم.

 

دلایل سهل‌گیری ستاد مقابله برای انجام سفرهای نوروزی

 

وی اضافه کرد: اما با توجه به وضعیتی که در ماه‌های پایانی سال ۱۴۰۰ داشتیم، سویه امیکرون در آذر ماه به کشور وارد و گزارش شد و در واپسین روزهای سال ۱۴۰۰ رو به افول نهاد و به مرور تعداد مرگ و میر ها و مبتلایان به کرونا کمتر شد. در این شرایط متولیان مدیریت بیماری و اعضا ستاد ملی مقابله با کرونا انجام سفرهایی به مراتب گسترده‌تر از دو سال قبل را در نوروز پیش بینی کردند و محتمل دانستند. از سویی با بهبود شرایط مسئولان ستاد مقابله با کرونا با وضع قوانین سهل‌تری سعی کردند به انجام مسافرت ها کمک کنند؛ مشروط به اینکه سفرها کنترل شده باشد. برای همین این امید را داشتند که خود مردم همکاری لازم را با مسئولان داشته باشند. در این راستا هم یکسری توصیه‌‌ها که حول چهارچوب پروتکل های بهداشتی بود به مردم ابلاغ شد و رسانه ها این نکات را منتشر و به آگاهی مردم رساندند.

 

 فاکتورهایی که در صدور مجوز سفرها نقش داشتند

 

متخصص بیماری های عفونی با اشاره به این نکته که در مجموع چند فاکتور باعث شد که شرایط بیماری در جامعه شرایط مهار شده‌ای به نظر برسد، ادامه داد: یکی از این فاکتورها انجام واکسیناسیون و تزریق دوز بوستر توسط بسیاری از هم وطنان بود که واقعاً در جای خود به مهار و کنترل بیماری کمک شایانی کرد؛ چرا که اگر این امر محقق نمی شد محال بود موج ششم علیرغم میزان بالای سرایت پذیری در مدت کوتاهی تشقریبا مهار شود.ضمن آنکه خوشبختانه ما در اوج سوریه امیکرون تعداد کمتری بیمار بدحال و بستری در مراکز آی.سی.یو و سایر بخش‌های بیمارستانی داشته باشیم و تعداد جان باختگان امیکرون هم به شدت کاهش داشته باشد. فاکتور بعدی طبیعت رفتاری واریانت امیکرون بود که با شدت کمتری بیماران را درگیر می کرد. تمام این موارد همه دست به دست هم داد که خوشبختانه در هفته‌های منتهی به حلول سال نو و پایان سال1400 شرایط کرونا  کنترل شده به نظر برسد و همین امر در تصمیم‌گیری سفرهای نوروزی نقش تعیین کننده ای ایفا کرد.

 

توصیه هایی که سوپاپ اطمینان بود و برخی از مردم آنها را رعایت نکردند

 

عضو ستاد ملی مقابله با کرونا در تکمیل اظهاراتش یادآور شد: اما نکته حائز اهمیت این بود که مسئولان ستاد مقابله با کرونا انجام مسافرت ها را مشروط به انجام برخی از پیش نیازها مانند انجام واکسیناسیون و اخذ تزریق واکسیناسیون کردند. یعنی در واقع این پیش نیازها مانند سوپاپ اطمینانی بود که مردم را به لحاظ اخلاقی متعهد میکرد که پیش از سفر دست کم دو دوز واکسن را تزریق کرده باشند. این شرط برای جلوگیری از شیوع مجدد بیماری بود تا مبادا پس از انجام سفرهای نوروزی خدای ناکرده دومرتبه با روزهای دردناک پیک پنجم برگردیم.

 

تصاویر ناامیدکننده بی‌اعتنایی مردم به اصول بهداشتی از منظر کادر درمان

 

دکتر عمادی در ادامه به تشریح سایر پیش نیازهای سفر و توصیه های نوروزی ستاد کرونا پرداخت و گفت: یکی دیگر از توصیه ها و پیش نیازهای تعطیلات و سفرهای نوروزی پرهیز از برگزاری دورهمی‌ها و مهمانی‌ها . مراسماتی چون مراسم عقد و عروسی بود که بصورت گسترده در اماکن سرپوشیده انجام شود. ضمن آنکه قدرت سرایت اومیکرون برگزاری این مراسم ها را در فضای باز را هم تحت الشعاع قرار می دهد. پس از آن رعایت فاصله اجتماعی و پرهیز از دست دادن و روبوسی کردن به سبک و سیاق دید و بازدید در سالهای قبل از ظهور کرونا بود. ماسک زدن، گندزدایی به وسیله الکل و ... هم نکات غیرقابل اغماضی بود که مردم برای ریشه‌کنی کامل کرونا موظف به رعایت این نکات بودند که واقعا در مقایسه با قوانین سالهای گذشته انجام آن واقعا کاری نداشت. اما متاسفانه با تصاویر، ویدیو ها و عکس هایی که در رسانه ها و فضای مجازی از نخستین روزهای تعطیلات ملاحظه کردیم، متوجه شدیم که گروه زیادی از هموطنان در عایت نکاتی که پیش از این عرض کردم به شدت اهمال و کوتاهی کرده‌اند و این نکته برای همکاران من خیلی دردناک است؛ چرا که اگر خدای ناکرده دوباره موج دیگری از کرونا درکشور رقم بخورد با فشار دوساله ای که روی دوش کادر درمان بوده، نمیدانم باید پزشکان، پرستاران و سایر همکاران از بخش های اداری تا همکاران زحمتکش خدمان چگونه و با چه انرژی و نیرویی به بیماران خدمات رسانی کنند؟ بد نیست مردم بدانند در این روزهایی که آنها در سفر هستند و از تعطیلات خود لذت می برند، بخش اعظمی از همکاران ما در بیمارستان ها بعد از دو سال هنوز نتوانسته اند به یک سفر کوتاه بروند و تمدد اعصاب کنند.

 

مردمی که کرونا را فراموش کرده اند

 

رئیس بخش عفونی بیمارستان امام خمینی(ره) در ادامه اظهار داشت: گویا مردم فراموش کرده اند که کرونا و اومیکرون هنوز در جامعه نفس می‌کشد و در کمین افرادی است که به هر دلیلی در رعایت اصول بهداشتی کوتاهی کنند. گویا مردم در تفهیم مطلب دچار سوتفاهم شده اند و به این نتیجه رسیده اند که  آزاد گذاشتن آنها در انجام سفرهای نوروزی به معنای ریشه کنی و اتمام بیماری و کرونا و سویه امیکرون است. با ایو اوصاف این نگرانی وجود دارد که با مسافرت هایی که انجام شده و اکثریت قریب به اتفاق مردم نکات بازدارنده ای که احتمال ابتلا به کرونا را بشدت کاهش میدهد را رعایت نکرده اند، حالا پس از بازگشت مسافران به منازل و شهرهای محل اقامت خود، واقعاً چه اتفاقی خواهد افتاد و چه روزهایی در انتظار کشور و کادر درمان و مردم خواهد بود؟

 

تجمع خطرناک مسافران نوروزی مقیم در چادرهای مسافرتی

 

وی اضافه کرد: یکی از نکاتی که ستاد مقابله و ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی موکدا به هموطنانی که قصد مسافرت در ایام نوروز را داشتند، توصیه کرده بودند این بود که مردم حتماً قبل از آغاز سفر وضعیت شهری که به عنوان مقصد سفر انتخاب کرده اند را به لحاظ رنگبندی و درگیری با کرونا در نظر بگیرند و بدانند که شهر مقصد در ایامی که قصد سفر به آنجا را دارند در چه وضعیتی است؛ اما متاسفانه شاهد بودیم مردم بدون توجه به این قضیه اتفاقا در همان شهرهایی که شرایط کرونایی خطرناکی داشتند به حدی تجمع کرده‌اند که حتی در خیابانها هم جای چادر زدن وجود ندارد.حالا شما تصور کنید که در میانه این حجم از مردم کافی است تنها چند بیمار وجود داشته باشند که حتی علائم آشکار بیماری هم در آنها مشاهده نشود، با این وجود مردمی که غالبا بدون ماسک و فارغ از پروتکل ها در کنار هم روز و شب می گذرانند چه وضعیت خطرناک و شرایط بالقوه ای برای ابتلای دیگران وجود دارد که مردم بی اعتنا به آنها که بارها گفته و هشدار داده شده، تعطیلات نوروزی خود را سپری می کنند.

 

مردم در مورد اومیکرون دچار ساده انگاری شده اند؛ عوارض اومیکرون تنها کسالت و سردرد نیست!

 

دکتر عمادی با بیان اینکه نکته ای که مردم را دچار ساده انگاری و بدفهمی کرده، این است که همه می‌گویند سویه امیکرون در حد سرماخوردگی است و با چند روز بدن درد و کسالت رفع می شود، متذکر شد: کاملا درست است که اومیکرون چنین شاخص هایی دارد و مانند سویه های دیگر به ریه بیماران حمله نمی کند؛ اما مردم نباید فراموش کنند که هنوز ما از این سویه و در مجموع از بیماریی به نام کووید19 که در گویش عام به کرونا مصطلح شده چیزهای زیادی نمی دانیم و هر چه که میدانیم نتیجه اشتراک یافته های همکاران ما در بیمارستان ها و مراکز درمانی مختلف است کهبه اشتراک گذاشته ایم. اما هنوز هیچ کس در جهان نمی‌داند آیا اومیکرون آخرین سویه کروناست یا خیر؟ چرا که ما با ویروسی طبیعی مواجه نیستیم که در مطالعات آزمایشگاهی مختصات آن را کشف کنیم و دارو و واکسن مورد نیاز آن را تولید کنیم. متاسفانه جهان درگیر یم بیماری جدی به نام کروناست که ویروسی برنامه‌ریزی شده است که در هر شرایطی میتواند رویه و سویه‌ای دیگر از خود نشان دهد و در برخورد با ویروس های طبیعی مانند ویروس آنفلوآنزا یک شکل و شمایل دیگری پیدا کند. بنابراین معلوم نیست افرادی که به امیکرون مبتلا شده اند پس از بهبودی از عوارض ساده ای که مردم آن را کسالت و سردردی چون سرماخوردگی میدانند، چه عواقب و عوارض خطرناک دیگری در پی خواهد داشت.

 

چند توصیه برای همه؛ به ویژه شهروندانی که در سفر کودک و سالمند همراه دارند

 

متخصص بیماری های عفونی و گرمسیری در بخش دیگری از اظهاراتش گفت:  با این وجود مردم در هر شرایط حتماً حتماً و حتماً از ماسک و الکل استفاده کنند. این دلیل نمیشود بدن شما هم مانند کسی باشد که پروتکل ها را رعایت نکرده و هنوز مبتلا نشده! بیماری در شرایط خاص فرد را درگیر می کند. بنابراین اگر به مراکز سرپوشیده و اماکن سرپوشیده ورود کردید با کمک گرفتن از یک ماسک دیگر از تنفسی مطمئن برخوردار شوید. اگر با خودروهای عمومی سفر می‌کنید حتما از راننده یا راهبر قطار تقاضا کنید که موجبات تهویه درون اتاقک را فراهم کند. سعی کنند برای تغذیه مسیر سفر از رستوران های بین راهی اقدام به تهیه غذا نکنند و با غذاهای ساده ای که خود تهیه کرده اند نیازهای حین سفر را نرتفع کنند. حتما از آب بسته بندی شده استفاده کنند. مراکزی را برای استراحت انتخاب کنند که خلوت باشد و در عین حال مسقف نباشد و در حد امکان شیشه خودروهای شخصی را مقداری بار بگذارند. این توصیه ها برای هموطنانی که کودک و سالمند به همراه دارند اهمیت دوچندانی پیدا می کند.

 

هرشهروند با رعایت پروتکل‌ها دین خود را به کشور ادا میکند

 

دکتر عمادی در خاتمه اظهاراتش بیان کرد: مردم باید بدانند افرادی که قوانین و مقررات را رعایت کنند می‌توانند از خطرات و تهدیدات بیماری ایمن بمانند. کرونا کمتر از جنگ نیست و در جنگ باید همه اگر هم اختلاف نظر داشته باشند اما در مواقع اضطرار باید یکدل و همدل باشند و ما هم باید در کنار هم موقعیتی را فراهم کنیم تا هر چه زودتر از این بلای خانمانسوز نجات و انشالله به سرمنزل سلامت و سعادت برسیم. اما مردم باید بدانند هرکس در هر جایگاهی قرار دارد باید به مهار کرونا کمک کند. اما کمک کردن در شرایط امروز که کرونا کشور ما را هم درگیر کرده، لزوما ابعاد پیچیده و گسترده و تخصصی ندارد؛ فقط کافیست هر یک از شهروندان با تمکین به پروتکل ها و رعایت بهداشت فردی که در زدن ماسک و ضدعفونی دستها خلاصه می‌شود؛ دین خود را به کشور و سایر هموطنان ادا کنند. بی تردید هرکس با رعایت بهداشت فردی می‌تواند بزرگترین خدمت را به کشور انجام دهد.

 انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: متخصص بیماری های عفونی مقابله با کرونا سفرهای نوروزی انجام سفرهای ستاد مقابله انجام سفرها پروتکل ها انجام سفر مسافرت ها توصیه ها دو سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۸۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانکی پور سند روابط جنسی مردان ترکیه با زنان پُرشمار را منتشر کرد | عدد یاد شده به چه معناست؟ +لینک منبع

 روز گذشته اظهارات جنجال بر انگیز یک نماینده مجلس در صدر اخبار رسانه ها قرار گرفت و بازتاب های گسترده ای در میان اقشار مختلف جامعه را در پی داشت.

این نماینده مجلس شورای اسلامی که از قضا عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی هم هست در مصاحبه ای تلویزیونی در مورد حجاب نَقبی به روابط نامشروع در کشور ترکیه زده و گفت: رهاورد کشف حجاب آتاتورک، این شده که در ترکیه به طور متوسط هر مردی با ۱۵ زن شریک جنسی است؛ این متوسط است؛ یعنی ممکن است یکی ۵۰ تا داشته باشد و یکی ۵ تا!

این اظهارات امیر حسین بانکی پور در مورد همسایه شمال غربی جمهوری اسلامی واکنش هایی در پی داشت،از فعالان رسانه ای و سیاسیون گرفته تا همکاران وی در مجلس. دولت و مردم ترکیه هم بماند.

در پی این موضع گیری های انتقادی به سراغ این نماینده اصفهان رفتیم و با وی گفت و گویی در مورد این اظهارات انجام دادیم . بانکی پور گفت این آمار را بر اساس سایت آمار جهانی در مورد گزارش های جمعیت اعلام کرده و لینک این سایت را بعنوان سند برای ما ارسال خواهد کرد .وی به خبرآنلاین گفت:الان شما فضای فیلم های ترکیه ای را هم نگاه کنید می بینید که این موضوع دارد با فرهنگ این کشور عجین می شود.

گفتنی است اگر چه ایشان آدرس سایت مورد نظر را ارسال کرد ولی با یک بررسی اجمالی متوجه شدیم که عدد یاد شده مربوط به کل دوران زندگی هر مرد است که ترجمه و جدول یاد شده در ذیل موجود است.

مشروح این گفت و گو خبرآنلاین را با امیر حسین بانکی پور بخوانید:

گفته اخیر شما در مورد ارتباط جنسی مردان ترکیه خیلی جنجال آفرین شده ،صرف نظراز برخی موضع گیری ها سوال اساسی این است که منبع این آمار کجاست؟

این آمار جهانی است ،سایت آمار جهانی که یک سایت معتبر است این آمار را با عدد 14.5 منتشر کرده است.

برای کل دنیا و یا فقط کشور ترکیه؟

فقط ترکیه ،این سایت آمار ارتباط جنسی در کشور های مختلف را نوشته و برای ترکیه این عدد را گفته که جدول آن را برای شما ارسال خواهم کرد.

یعنی شما برای این حرف سند دارید؟

بله، ضمن اینکه من چیز جدیدی نگفته ام .سایت آمار جهانی گزارش های مختلف جمعیتی دارد و مرتب مورد استناد همه جا قرار می گیرد و این معتبرترین سایتی است که همیشه خبرگزاری ها از آن استفاده می کنند و من هم از این منبع نقل کردم و همانطور که قبلا گفتم الان جدول آن را برای شما ارسال می کنم. حتی در اینترنت هم اگر بنام سایت آمار جهانی سرچ کنید آن را خواهید دید.

ما علاوه بر هم کیش بودن به لحاظ فرهنگی هم با مردم ترکیه اشتراکاتی داریم و خیلی از آنها هم حجاب را رعایت می کنند ،فکر نمی کنید طرح این موضوع علاوه بر دولت ترکیه منجر به دلخوری مردم این کشور شود؟

من در آن مصاحبه تعریف مردم ترکیه را هم کرده ام و گفته ام مساجد خوبی دارد و آدم های با حجاب دارد.

منظور من آثار و تبعات این حرف است ، فکر نمی کنید در روابط دو کشور تاثیر منفی بگذارد؟

نه ببینید این چیزی است که در آمار آمده ،اگر واقعا این آمار غلط است باید ترکیه اعلام کند که این عددی که در سایت آمده غلط است.مثل اینکه من از سازمان ثبت احوال یک آماری را ذکر کنم و بگویم مثلا در فلان شهر آمار طلاق بیشتر است.

اصلا دولت ترکیه به کنار ،فکر نمی کنید این حرف توهین به مردم ترکیه باشد؟

وقتی یک چیزی برابر آمار ها مطرح می شود اگر این توهین باشد باید از اول اعلام کنند و بگویند این آمار غلط است .الان شما فضای فیلم های ترکیه ای را هم نگاه کنید می بینید که این موضوع دارد با فرهنگ این کشور عجین می شود.

شما خودتان هم سریال ترکیه ای نگاه می کنید؟

نه من نمی بینیم

در این برهه ای که ترکیه همراه با ما در مورد اسرائیل موضع گرفته ...

این صحبت من را اگر ببینید خواهید دید که یک ساعت و پنج دقیقه است و اصلا موضوع ترکیه نیست ،موضوع صحبت من کل سیر تحولات در مورد حجاب بوده و در وسط این صحبت حرکت آتاتورک بوده و ضربه ای که به ترکیه زده . این آمارهم همه جا بوده و منتشر هم شده است و اینکه از زبان من دارند نقل می کنند خُب شاید از برجسته کردن آن یک جمله قصد دیگری داشته باشند.

ببینید من قصد دارم با این مصاحبه یک مقدار شفاف سازی کنم .

من جدول آماری را می دهم خدمت تان و این آمار جهانی است و مرتبا هم در خبرگزاری های مختلف جهان و اروپا منتشر می شود.

پس در مجموع شما معتقد هستید این سخن نمی تواند تاثیر منفی در روابط دو کشور داشته باشد؟

بله ،شما هم لطف کنید متن را بدهید من چک کنم که دوباره داستانی نشود.

 

Average Number of Sexual Partners by Country 2024

https://worldpopulationreview.com/country-rankings/average-number-of-sexual-partners-by-country

ترجمه فارسی مبنای آماری:

میانگین تعداد شرکای جنسی بر اساس کشور 2024

اکثر افراد در طول زندگی خود چندین شریک جنسی دارند، با نظرسنجی ها میانگین جهانی 9 شریک جنسی در طول زندگی یک فرد نشان می دهد. میانگین تعداد شرکای جنسی می تواند از کشوری به کشور دیگر به طور قابل توجهی متفاوت باشد، زیرا هنجارهای فرهنگی می تواند تأثیر قابل توجهی بر تعداد افرادی که با آنها رابطه جنسی دارد، داشته باشد.

10 کشور با بالاترین میانگین تعداد شرکای جنسی

گفتنی است در پی این گفت و گو آقای بانکی پور توضیحی "در صورت امکان"انتشار ارسال نمودند که در ذیل می آید:

آمارها دروغ نمی گویند اگر جستجوگر باشیم.

توضیحات دکتر امیر حسین بانکی پور فرد درباره بخشی از مصاحبه با خبرگزاری رجانیوز پیرامون عواقب کشف حجاب در کشور ترکیه

بحث درباره عواقب کشف حجاب در ایران و حرکت و تمایل کنونی عده محدودی از افراد کشورمان، به سمت الگوهای ناموفقی است که بسیاری از کشورها سالها پیش تجربه کردند و تبعات آن آمارهای تکان دهنده ای را بجای گذاشته است.

چندین سایت معتبر بین‌المللی این آمار را تأیید کرده اند بهتر است بجای تشکیک با ذهن بیدار و جستجوگر، به دنبال حقیقت نتایج کشف حجاب، که برهنگی و سپس فروپاشی خانواده ها را در بر دارد باشیم.

امروز اگر حجاب در کشورمان جلوی برهنگی را گرفته است، نتیجه آن آمار های بسیار پایین تر کشورمان به نسبت کشورهایی است که درگیر آزادی های ظاهری اما مخرب باطنی هستند.

کاش مردم عزیزمان بویژه دختران و زنانمان متوجه این باشند که حجاب می تواند زن ایرانی را متمایز از زنان جهان کند.همانگونه که بسیاری از کشورهای اصیل در جهان با نگه داشتن لباس رسمی و اصیل خود ، باعث توجه و تشویق جهانیان گردیده اند .

با حجاب ، زن ایرانی می تواند وقار ، حیا و عفتش را به رخ جهانیان بکشد.

دیگر خبرها

  • ◄ پیش بینی ناامیدکننده کارشناسان: اتمام فاز ۲ فرودگاه امام در سال ۱۴۵۰
  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (19 اردیبهشت)
  • رشد ۷ درصدی سهم حمل ونقل هوایی از سفرهای نوروزی!
  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (18 اردیبهشت)
  • بانکی پور سند روابط جنسی مردان ترکیه با زنان پُرشمار را منتشر کرد | عدد یاد شده به چه معناست؟ +لینک منبع
  • لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد
  • ثبت ۸۴۹ هزار تردد در مازندران در تعطیلات اردیبهشت
  • حضور ۴ نونهال فارس در اردوی تیم ملی بوکس
  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (17 اردیبهشت)
  • دستگیری عاملان تیراندازی در علی آباد کتول